JASMINA OBRADOVIĆ

Srpska napredna stranka

Rođena je 29.01.1961. godine. Živi u Futogu, Novi Sad.

Po zanimanju je tehničarka pravne struke. Predsednica Mesnog odbora SNS-a u Futogu.

Nakon izbora 2012.godine, izabrana je za narodnu poslanicu, a istu funkciju je nastavila da obavlja i nakon parlamentarnih izbora 2014. U istom sazivu bila je članica Odbora za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu.

Mandat joj je potvrđen i nakon vanrednih parlamentarnih izbora održanim 24. aprila 2016. godine.

Osnovne informacije

Statistika

  • 3
  • 0
  • 3
  • 2
  • 2 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Inicijativa za izmene i dopune porodičnog zakona

čeka se odgovor 27 dana i 3 sata

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

Inicijativa za izmene i dopune porodičnog zakona

čeka se odgovor 27 dana i 2 sata

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja, 02.11.2016.

Poštovani ministre sa saradnicima, kolege poslanici, poštovani građani, danas raspravljamo o Godišnjem planu upotrebe Vojske Srbije i drugih snaga odbrane u multinacionalnim operacijama u 2016. godini i o Odluci o učešću pripadnika Vojske Srbije u multinacionalnim operacijama u 2016. godini.
Na samom početku želim istaći značaj učešća Vojske Srbije u multinacionalnim operacijama UN i EU koji se ogleda kao bitan element spoljne politike Republike Srbije, koji jednako doprinosi ugledu naše Vojske i naše države. Učešće naše Vojske u operacijama, gde smo tretirani kao ravnopravni partneri, svakako doprinosi jačanju bezbednosnih kapaciteta Republike Srbije. Bitno je naglasiti da učešćem u multinacionalnim operacijama naša zemlja daje svoj doprinos svetskoj, evropskoj i regionalnoj bezbednosti, kao i poštovanju međunarodnog prava i mira.
U krajnjem slučaju, učešćem u ovim operacijama naša Vojska je u prilici da pored svega ostalog proveri i nivo svoje obučenosti i spremnosti da u zavisnosti od potreba reaguje. Mada, slobodna sam da kažem, o spremnosti i respektabilnosti, kada je naša vojska u pitanju, govori i činjenica da se u ove mirovne operacije šalje i određeni broj štabnih oficira koji, osim obuke, i komanduju u okviru ovih misija.
Kada sagledamo Godišnji plan upotrebe Vojske Srbije u multinacionalnim operacijama i efekte ovog učešća, sasvim je razumljivo da treba podržati i Odluku o učešću Vojske Srbije u multinacionalnim operacijama za 2016. godinu.
Ovom odlukom stvara se mogućnost učešća, odnosno angažovanja Vojske Srbije u humanitarnim operacijama, a na osnovu poziva organizacija ili država koje je zadesila prirodna katastrofa ili neka druga nesreća.
Ovakvo angažovanje kapaciteta Vojske Srbije i drugih snaga odbrane, mi potvrđujemo svoje opredeljenje za očuvanje međunarodnog mira, a bitno je istaći i da učešćem naše Vojske dokazujemo njenu obučenost, a sa ciljem da stečeno znanje prenesemo drugima, kao i da sopstvenu spremnost i obučenost podignemo na viši nivo.
Na kraju, gospodine ministre, činjenica da je mnogo veći broj prijavljenih za dobrovoljno služenje vojnog roka nego što su to kapaciteti u vojsci, govori o tome kako raste ugled u svetu Republike Srbije i Vojske Srbije, tako se vraća i nekada poljuljano poverenje građana u našu vojsku, a evo na vama je da to iz dana u dan bude sve jače, sve snažnije i da mladi ljudi zaista, prolazeći kroz vojnu obuku, kroz dobrovoljno služenje vojnog roka, ponesu ono što su njihovi očevi i dedovi nosili sa sobom kada su služili vojni rok. Hvala vam.

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja, 01.11.2016.

Hvala.
Poštovani ministre, kolege poslanici, poštovani građani, do sada smo mogli čuti mnogo različitih diskusija na predloge ovih zakona o potvrđivanju sporazuma, ali pažljivo slušajući obrazloženje ministra gospodina Vujovića, a zarad istine i građana koji nas prate, važno je istaći suštinu donošenja ovih zakona o potvrđivanju sporazuma.
Sebi sam dala za pravo da zaista slušajući ministra i slušajući moje kolege poslanike, evo, ja negde izvučem šta je, po meni, suština ovoga o čemu mi raspravljamo već drugi dan. Suština je u tome da je to način direktne podrške budžetu, a radi vraćanja skupih kredita ili tačnije zamenom sa jeftinijim povoljnijim zaduživanjem, kao i unapređenjem privrede pod znatno povoljnijim uslovima i sprovođenjem socijalne politike, odnosno unapređivanjem socijalne politike.
Ko je pravio nepovoljne aranžmane sa visokom kamatnom stopom i uslovima otplate ne treba podsećati građane. Oni to znaju, a bogami i pamte. Izbori 2016. godine su dokaz tome. Kako je već neko od prethodnih govornika rekao, mi danas ne bismo ni pričali o zajmu da su neki političari do 2012. godine bili odgovorniji i posvećeniji interesima Republike Srbije. Danas bismo možda govorili o tome pod kojim uslovima mi dajemo zajmove drugima. Ali, eto, zbog loših vlada i njihove loše, biću slobodna da kažem, odnosno da ponovim ono što smo već mnogo puta čuli, pljačkaške politike, to danas nije slučaj u Srbiji. Istina je da svaka vlada nasleđuje prošlost prethodnih i mora da se nosi sa tim nasleđem. Kao deo tog nasleđa, ova Vlada danas predlaže zakone o potvrđivanju sporazuma i ratifikuje međunarodne sporazume.
U svojoj diskusiji posebno želim da se osvrnem na formiranje Fonda za zapadni Balkan. Krenuću od činjenice koja je već izneta u obraćanju nekih poslanika, a to je da se u članu 3. ovog sporazuma lepo kaže šta je na zahtev Republike Srbije u tom članu i on je sastavni deo te deklaracije. Ja ga neću čitati, da ne oduzimam vreme, ali ću nastaviti tako što ću reći da se ovde radi o regionalnoj saradnji, kao važnoj temi za funkcionisanje ne samo političkog, već i finansijskog života u Srbiji. Da bi bilo jasnije, moramo se složiti oko onoga što je istina, a postoji samo jedna, to je – ukoliko ne učestvujemo u radu regionalnih organizacija i fondova, onda otvaramo mogućnost i dajemo prostora Kosovu i Metohiji da bude punopravna članica ovakvih organizacija. To sigurno niti hoćemo, niti želimo. Zato me čudi diskusija pojedinih poslanika koji svesno ulaze u priču koja nema uporište u istini, ali zauzimajući medijskog prostora iz ovog doma misle da će postići nekakav efekat kod građana.
Zaista mi nije jasna namera, tačnije zlonamera onih koji svojim delovanjem i osporavanjem ovakvih projekata u stvari podrivaju nacionalne interese. Nemamo mi više vremena za gubljenje, jer su nam ga odavno potrošili oni čija je politika bila neodgovorna i lično sopstvenička. Uverena sam da će ova Vlada i u buduće koristiti svaku mogućnost, a gde je nema boriće se da je stvori kako Srbija nikada više ne bi išla unazad, već sigurnim korakom napred i samo napred, kao savremeno urađena država. Hvala.

Peta sednica Drugog redovnog zasedanja, 12.11.2015.

Zahvaljujem predsedavajuća.
Drage kolege poslanici, obratila mi se Grupa građana iz Novog Sada sa molbom da u njihovo ime postavim poslaničko pitanje nadležnom ministarstvu. Kako nisu naveli ko je nadležno ministarstvo o iskreno iz onoga što su mi u dopisu dostavili, ni meni nije jasno koje to nadležno ministarstvo, ali ću ga ipak uputiti vama ministarstvima, a to je Ministarstvo za privredu i Ministarstvu za finansije.
Iako, mislim, iskreno da će odgovor na ove navode najverovatnije morati da daju Ministarstvu unutrašnjih poslova i Ministarstvu pravde. Evo, šta je to što interesuje i mene kao narodnog poslanika, građane Novog Sada, ali i sve građane AP Vojvodine. Pokrajinski fond za sufinansiranje pogona za primenu novih tehnologija na teritoriji AP Vojvodine je bez nadzora i kontrole podelio 21,9 miliona evra privatnim preduzećima od ukupno 35 miliona koliko je iznosio budžet pomenutog fonda.
Pošto se u Vojvodini u kontinuitetu odvija korupcija po već klasičnom obrascu po kojem je već nestalo stotine miliona evra, a ovom temom se moramo ozbiljno baviti, obrazac je sledeći – o sufinansiranju se nije odlučivalo u skladu sa zakonom, odnosno nisu odlučivali Ustavom i zakonom ovlašćeni organi nego poverljivi ljudi predsednika pokrajinske Vlade.
Od 2008. godine 21,9 miliona evra dodeljeno je 91 od 109 privatnih preduzeća koja su koristila subvencije. Godinu dana pre ovoga, prvih od 18 od 109 ovih preduzeća dobilo je, tačnije, čašćeno je sa 13,3 miliona evra, što je učinjeno čak bez inače nakaradnih kriterijuma i procedura, jer u tom momentu nije bila formirana grupa činovnika da sprovodi volju pokrajinskih moćnika, odnosno nije bila postavljena formirana komisija.
Izvršno veće AP Vojvodine samo je ozvaničilo sve donete odluke o sufinansiranju iako nikada nije raspravljalo o efektima subvencija u bilo kojoj firmi, što takođe nije učino nijedan drugi pokrajinski organ. Opšte je poznato da su Komisiju za pogone novih tehnologija postavili pokrajinski moćnici, tadašnji dvojac Pajtić i Petrović, a da su članovi Komisije bila dva zamenika, savetnik i stručni saradnik gospodina Dragoslava Petrovića, dok je peti član bio zamenik Pokrajinskog sekretara za zaštitu životne sredine.
U Komisiji za pogone novih tehnologija nema nijednog nezavisnog eksperta, a sve odluke te činovničke komisije sakrivene su od pokrajinske Skupštine. Kao dokaz lošeg, tačnijeg, korumpiranog rada pomenutog fonda, kao i komisije, govori i činjenica da je sve ukupno 35 miliona evra, subvencionisano 108 privatnih preduzeća od kojih su najmanje, molim građane, a i vas kolege poslanici da obratite pažnju na ove brojke, najmanje 22 firme u stečaju ili u stečajnom postupku, dok desetine drugih ovih subvencionisanih preduzeća posluje sa gubicima ili su likvidaciji.
Molim nadležna ministarstva da poslovanje ovog fonda i ove navode proveri te ih učini dostupnim za javnost. Građani imaju pravo da saznaju sa kojih je to 108 preduzeća fond sklopio ugovor o subvencionisanju i primeni novih tehnologija na osnovu kojih kriterijuma i na koje je iznose, da li bi pristup ovim podacima svakom građaninu Vojvodine bilo jasno koliko je vojvođanska vlast ogrezlo o korupciji ili biste uverili koliko su ovi pogodni unapredili privredu Vojvodine.

Imovinska karta

(Beograd, 25.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
- JKP Lisje sa PO (Pomoćnik šefa) Pokrajina Mesečno 75000.00 RSD 20.05.2005 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 30000.00 RSD 16.04.2014 -
Poslednji put ažurirano: 01.03.2017, 11:35