SNEŽANA R. PETROVIĆ

Srpska narodna partija

Rođena 8. decembra 1965. godine u Kosjeriću. Živi u Užicu.

Po zanimanju je diplomirani ekonomista.

Zaposlena u TP „Gradina“ Užice, na knjigovodstvenim i komercijalnim poslovima 1988. godine. Od 1989. do 2005. zaposlena u „Vojvođanskoj banci – filijala Užice“ na poslovima šefa premium bankarstva, samostalnog stručnog saradnika i saradnika za kredititanje stanovništva. Od 2005. do 2007. zaposlena u „Rajfajzen banci – filijala Užice“ na poslovima Service leader-a, a od 2005. godine zaposlena u kompaniji „NIS Gasprom-njeft“ na sledećim pozicijama: direktor PO Zlatibor, Užice NIS Petrol, direktor regionalne veleprodaje za region Zapadne Srbije, Menadžer regionalne veleprodaje za region Zapadne Srbije.

Danas obavlja funkciju Rukovodioca Službe veleprodaje.

Na vanrednim parlamentarnim izborima održanim 24. aprila 2016. godine po prvi put postaje narodna poslanica sa liste Srpske narodne partije.

Osnovne informacije

Statistika

  • 36
  • 0
  • 62
  • 0
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 3 meseca i 6 dana

Poštovana, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo za narodne poslanike- pitanja za Vladu

čeka se odgovor 1 godina i 1 mesec i 14 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune Porodičnog zakona

čeka se odgovor 1 godina i 3 meseca i 16 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja , 06.12.2018.

Zahvaljujem, predsednice.

Uvaženi ministre, poštovane kolege poslanici, na član 4. Predloga zakona podnela sam amandman, kojim se, dodavanjem novog stava 4, podstiče sveukupni razvoj Republike Srbije s osvrtom na poresku odgovornost.

Dobro isplaniran budžet, uz adekvatnu kontrolu njegovog izvršenja, preduslov je za razvoj zemlje i poboljšanje životnih standarda građana i predstavlja najviši stepen poreske odgovornosti.

Budžet za 2019. godinu je uravnotežen, a karakterišu ga socijalni i razvojni aspekt. Socijalni je usmeren na povećanje plata i penzija, a razvojni jer predviđa značajna izdvajanja za kapitalne investicije koje će svakako podstaći dalji rast BDP. Podatak da je čak 30% više novca u budžetu za 2019. godinu planirano za kapitalne investicije u odnosu na 2018. godinu, nedvosmisleno ide u prilog nastavku ubrzanog rasta BDP.

Konačnom stabilizacijom javnih finansija prestale su da važe krizne mere koje su prethodnih godina primenjivane za fiskalnu konsolidaciju. Obzirom da je fiskalni prostor ravnomerno iskorišćen, budžetom je predviđeno povećanje i plata i penzija u iznosu od oko 1,3% BDP.

Veoma važna komponenta budžeta je i rasterećenje privrede, gde su setom poreskih zakona omogućene olakšice koje će pomoći privredi da bude jača i konkurentnija. Rasterećenjem privrede, pre svega, kroz smanjenje poreskog opterećenja rada biće podstaknut privredni rast, što će omogućiti otvaranje novih radnih mesta, sveukupni razvoj zemlje i bolji životni standard građana.

U Danu za glasanje podržaćemo predloženi set zakona. Hvala.

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja , 04.12.2018.

Zahvaljujem, predsednice.

Uvaženi ministre, poštovane kolege narodni poslanici, uspostavljanje i vođenje centralne baze podataka u kojoj će biti objedinjene različite baze podataka za iste grupe korisnika u oblasti socijalnog osiguranja, u najkraćem, moglo bi se definisati kao razlozi donošenja predloženog zakona. Kako bi povezivanje i objedinjavanje vođenja raznih vidova evidencija postalo dostupnije korisnicima i olakšalo izvršenje javnih službi, ukazala se potreba za uvođenjem elektronske uprave, odnosno kompjuterizacije postojećeg tzv. papir sistema čiji je cilj uvođenje novih stilova upravljanja i određivanje strategija pri obavljanju poslova i dostavljanju važnih informacija.

Razvojem modernih informacioni-komunikacionih tehnologija javile su se različite ideje u primeni novih tehnoloških dostignuća sa ciljem organizovanijeg života korisnika različitih administrativnih usluga. Proizilazi da su zamisli, ideje i planovi, jednom rečju poslovanje različitih subjekata sa bazama podataka nezamislivi bez informaciono-komunikacionih tehnologija.

Razvijene zemlje su odavno upotrebnom novih tehnologija prešle u eru elektronskog poslovanja i na taj način u mnogo čemu pomogle svojim građanima. Zahvaljujući odgovornoj Vladi Republike Srbije koja se stara o praćenju i implementaciji novih tehnologija i svetskih trendova došli smo do vremena kada je i kod nas počela implementacija elektronske uprave u cilju efikasnijeg i bezbednijeg funkcionisanja javnih službi, a sve sa ciljem pomoći građanima i privrednim subjektima u obavljanju raznih administrativnih poslova. U danu za glasanje podržaćemo predloženi zakon. hvala.

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 07.11.2018.

Zahvaljujem, predsedavajući.

Uvažena ministarka, poštovane kolege narodni poslanici, imajući u vidu da elementarne nepogode prvo nastupaju na teritorijama jedinica lokalne samouprave, proizilazi da su Nacrtom zakona jedinice lokalne samouprave stavljene u prvi plan i definisana su njihova prava i obaveze u situacijama kada se nepogode dese.

Obzirom da elementarne nepogode nastavljaju usled prirodnih katastrofa, poplava, suše i zemljotresa i ne mogu se predvideti, ali se na odbranu od njih mora pripremiti, kako bi mere za pomoć ugroženima bile pravovremene i uspešne.

Navela bih primer opštine Kosjerić, koja propada Zlatiborskom okrugu, kraju iz koga ja dolazim, a koja je tokom 2018. godine u više navrata proglašavala vanrednu situaciju na delovima svoje teritorije, a sve usled bujičnih naleta i padavina kao uzroka.

Opština je kao posledicu pretrpela veliku štetu, posebno na putnoj infrastrukturi i poljoprivredi. Nadležni u opštini procenili su štetu na oko 30 miliona dinara. Obzirom da se radi o maloj opštini, koja ne raspolaže značajnim budžetom za sanaciju šteta usled elementarnih nepogoda, Štab za vanredne situacije angažovao je svu raspoloživu mehanizaciju na teritoriji opštine i uz pomoć građana uspelo se obezbediti kakvo-takvo funkcionisanje oštećene putne infrastrukture.

Rukovodstvo opštine Kosjerić pokazalo je spremnost i organizovanost u sanaciji nastalih šteta, a nove izmene i dopune zakona pomoći će i njima, kao i ostalim lokalnim samoupravama u boljem sistemskom organizovanju u borbi protiv elementarnih nepogoda u budućim eventualnim situacijama. Hvala.

Imovinska karta

(Beograd, 30.06.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 68297.00 RSD 03.06.2016 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 27320.00 RSD 03.06.2016 -
Poslednji put ažurirano: 02.03.2017, 15:18