MAJA MAČUŽIĆ PUZIĆ

Srpska napredna stranka

Rođena 07.05.1977. godine. Živi u Kraljevu.

Po zanimanju je diplomirani ekonomista.

Osnovnu školu „IV kraljevački bataljon“ i srednju Ekonomsko-trgovinsku školu završila je u Kraljevu, a potom i Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu.

Od 1998. do 2005. radila je pri „OSCE Mission to Serbia“ u Beogradu, a u „Trgomen PV“ Kraljevo u periodu od 2005. do 2008. godine. Od 2008 do 2013. godine radila je u JKP „Čistoća“ Kraljevo i od 2013 do danas u „Elektrosrbija“ d.o.o. Kraljevo.

Članica je Gradskog veća u Skupštini Opštine Kraljevo - Oblast upravljanja projektima, oblast regionalne i međunarodne saradnje.

Na vanrednim parlamentarnim izborima 24. aprila 2016. godine po prvi put postaje narodna poslanica.

Odlično poznavanje IT. Služi se engleskim jezikom.

Osnovne informacije

Statistika

  • 23
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 2 meseca i 12 dana i 4 sata

Poštovana, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 1 godina i 20 dana i 11 sati

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune porodičnog zakona

čeka se odgovor 1 godina i 2 meseca i 22 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 07.11.2018.

Zahvaljujem, predsedavajući.

U svetlu ovog zakona, vezano za zemljotres koji je posebno apostrofiran ovim mojim amandmanom, reći ću da je ovakav zakon bio donet i primenjen pre osam godina u Kraljevu, žuta družina ne bi postala popularna po zlu, već po dobru, ali na njihovu žalost građani Kraljeva ih se odlično sećaju.

Ne moramo mi ovde da trošimo mnogo reči podsećajući građane ko im je ukrao budućnost, ko je privatizovao preduzeća na račun njihovih prijatelja i mecena, ko je ispraznio državnu kasu, ko je zatvorio njihova radna mesta i ko je ostavio njih i njihovu decu bez hleba na ulici.

Nije radna mesta zatvorio Aleksandar Vučić. Naprotiv, on ih je otvorio i otvara ih svakoga dana, gotovo. Radna mesta su zatvorili Đilas, Jeremić, Stefanović i ostali im ortaci u tom poslu okupljeni sada oko saveza za silovanje i vešanje.

(Nemanja Šarović: Po Poslovniku.)

Taj isti Savez za Srbiju, odnosno savez za silovanje i vešanje, odnosno Savez za promene, kako ga oni nazvaše nadajući se da će neko pomisliti da su oni spremni i rešeni da se promene i vrate Srbiji ono što su im uzeli, savez stvorili sa idejom da izađu zajedno na izbore i pobede SNS, a već su kod prvog ispita odustali. Doneli su odluku da neće učestvovati na lokalnim izborima u Kuli, Kladovu i Doljevcu.

(Nemanja Šarović: Po Poslovniku.)

Kako će im poverovati ljudi da žele nešto da promene ako ni oni sami u to ne veruju. Znaju građani ko su oni čak i ako su prerušeni.

(Nemanja Šarović: Po Poslovniku.)

Kako to reče jedan moj sugrađanin pre par dana opisujući ih – ovi loši momci što pokradoše sve što su mogli, sad su rešili da budu kobajagi dobri, pa umesto starih i iscrtanih žutih, obukli nove, šarene dresove nekakvog Saveza za promene i pričaju tobož nove priče, pa misle da ih narod tako prerušene prepoznati neće, ali narod sve i da hoće ne može da zaboravi one koji su ima ukrali budućnost što prodadoše sve što može, fabrike, uništiše privredu, ostaviše ljude bez posla. E, dok god Srbija pamti, ima nade za nju, ali nema za Savez. Hvala.

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 07.11.2018.

Zahvaljujem predsedavajući.

Poštovana ministarko sa saradnicima, kolege narodni poslanici, poštovani građani, podnela sam amandman na član 4. ovog zakona kojim bi se dodao stav 3. koji glasi – Primenom ovog zakona podstiče se sveobuhvatni razvoj Republike Srbije sa posebnim osvrtom na prevenciju posledica zemljotresa.

Kako sam u ranijim izlaganjima već pričala puno o tome, ne bih više davala vremena onima koji su bacili mrlju na dobru volju donatora, koji su tada 2010. godine pomogli Kraljevu, već bi akcenat stavila na donatore kojih je tada zaista bilo dosta. Među njima jedan od najvećih je tada bila grupa građana organizovana od strane SNS, koja je tada još 2010. godine pokazala da brine o građanima, pa su članovi SNS sopstvenim angažovanjem i sredstvima izgradili sedam novih kuća, renovirali i obnovili preko 100 kuća i stanova i time pokazali da zaista brinu o svojim građanima.

Da je ovakav zakon donet pre ove velike katastrofe za Kraljevo i da se preventivno delovalo, u Kraljevu bi bilo ne samo manje materijalne štete, već možda i manje ljudskih žrtava.

Nadam se da će ubuduće Srbija biti spremna za neočekivane vanredne situacije, upravo zahvaljujući ovakvom zakonu. Kolege iz poslaničke SNS i ja ćemo u danu za glasanje dati podršku ovom zakonu. Hvala.

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 05.11.2018.

Zahvaljujem predsednice.

Poštovani ministre sa saradnicima, kolege narodni poslanici, poštovani građani, podnela sam ovaj amandman kako bih ukazala na značaj donošenja ovog zakona, vezano za zemljotrese koji, nažalost, u Kraljevu su vrlo skupo plaćeni i čije posledice se i dan danas u Kraljevu osećaju. Da se neko potrudio da donese ovakav zakon pre 10-15 godina, Kraljevu bi tih prvih dana novembra 2010. godine izgledalo potpuno drugačije.

U subotu 3. novembra je bilo tačno osam godina od tog nemilog događaja, odnosno od razornog zemljotresa koji je pogodio Kraljevo. Tada je stradalo dvoje ljudi, oštećeno je više hiljada kuća, stanova, privrednih objekata. Šteta je procenjena na preko 2,5 milijarde dinara. U gradu nije bilo struje, nije bilo grejanja, voda nije bila za piće. Zdravstveni centar Studenica, koji je trebalo da prihvati povređene i ranjene, a bilo ih je preko 200, je bio potpuno uništen. Operacione sale nisu funkcionisale, porodilište je bilo poplavljeno, internistička bolnica uništena. Mobilna telefonija nije funkcionisala.

Zemljotres u Kraljevu je bio vrhunac uništenja grada koji je već u tom trenutku bio ekonomski i privredno opustošen od strane žutog preduzeća i žute družine u toku prethodnih godina, a koja ni u trenucima otklanjanja posledica tog zemljotresa nije odustala od svoje misije gramzivosti i punjenja sopstvenih džepova.

U postupku sanacije posledice zemljotresa sagrađeno je 465 kuća, obnovljeno na hiljade objekata i sve bi to možda moglo da se smatra uspehom, da to isto žuto preduzeće nije zarad svojih ličnih interesa bacilo mrlju na sve to.

Više tužilaštvo je nakon toga, čak na 252 strane, teretilo osumnjičene iz rukovodstva grada, a članove tadašnje žute koalicije da su tokom sanacije posledica zemljotresa u Kraljevu sebi i drugima omogućili imovinsku korist i oštetili budžet za 100 miliona dinara.

Terete se da su, između ostalog, izvođačima plaćali punu cenu da izvedu radove, ne umanjujući vrednost izvedenih radova za iznos doniranog materijala, a koga je, zahvaljujući plemenitim ljudima, bilo zaista puno. I, grubo posmatrajući, ne bi bilo nikakvih razloga da takva optužnica ne bude na čvrstim nogama da se u Kraljevu nije desila nova elementarna nepogoda, u vidu požara, koja je zadesila, vidi čuda, samo jednu kancelariju i to, pretpostavljate, kancelariju odeljenja zaduženog za sanaciju zemljotresa i pri tome uništila gotovo svu dokumentaciju vezanu za zemljotrese, a pretpostavljate šta se nakon toga desilo sa optužnicom.

Elem, da je zakonski i suštinski bilo rešeno, kao što to čini ovaj zakon, ne samo preventivno delovanje, već i efikasno reagovanje u slučaju ovakvih katastrofa, kao i efikasno otklanjanje posledica, život građana bi bio vraćen u normalne uslove u vrlo kratkom roku, bez mogućnosti zloupotreba.

Ono što je važno reći o ovom zakonu je i da se dosadašnji fokus pomera sa reagovanja u slučaju katastrofe na koncept preventivnog delovanja, odnosno spremnosti i smanjenja rizika od katastrofa, tako da ja očekujem da će i spremnost lokalnih zajednica biti sada na višem nivou, ali i kultura bezbednosti i otpornosti pojedinaca.

Nadam se da će zahvaljujući ovom zakonu ubuduće svi biti mnogo spremniji na vanredne situacije, da će se postići veći stepen zaštite ljudi i imovine i smanjiti rizik od nastupanja štetnih posledica većih obima, ali i zloupotreba tuđe nesreće.

Naravno da ću u danu za glasanje podržati ovaj zakon, a kolege poslanike pozivam da podrže moj amandman. Hvala vam.

Imovinska karta

(Kraljevo, 01.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Član Gradskog veća Grad Kraljevo Grad Mesečno 23000.00 RSD 21.06.2014 - 29.06.2016.
- JP Elektroprivreda Srbije Beograd (Stručni saradnik za nabavke) Javni Mesečno 70000.00 RSD 08.08.2013 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 27000.00 RSD 03.06.2016 -
Poslednji put ažurirano: 02.03.2017, 09:20