MARKO GAVRILOVIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen 1978. godine. Živi u Obrenovcu.

Po zanimanju ekonomista.

Na vanrednim parlamentarnim izborima održanim 24. aprila 2016. godine po prvi put postaje narodni poslanik.

Osnovne informacije

Statistika

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • Nema pitanja koja su upućena poslaniku

Šesta sednica Drugog redovnog zasedanja, 14.12.2016.

Poštovani predsedavajući, dame i gospodo poslanici, poštovana ministarko i gosti, ako se osvrnemo na period od 2000. do 2012. godine, čega možemo da se prisetimo? Možemo da se prisetimo lošeg stanja u privredi, velike nezaposlenosti do 25%, loših privatizacija i još mnogih drugih problema u ovoj zemlji, koje ne bih sada da pominjem i da otvaram neke druge replike.
Takođe, ne smemo to nikada da zaboravimo i moramo uvek da se sećamo toga što se desilo u tom periodu, da bi sprečili i da se to ponovo ne dogodi. U tom periodu kada ste pokušavali da odete na neki put iz ove zemlje, avionom niste mogli jer se letelo na dve-tri čarter destinacije do Crne Gore i do nekih okolnih glavnih gradova bivših republika stare Jugoslavije. Ako ste hteli negde da odete sa železnicom, voz bi se pokvario negde usput. Na kraju, ostalo vam je da krenete kolima, ali usput bi negde udarili u neku udarnu rupu, došlo bi do nekog defekta i tu bi se završilo vaše putovanje. E, to je bila Srbija u periodu od 2000. do 2012. godine i to nikad ne smemo da zaboravimo. To moramo da sprečimo da se ponovi.
Kada je narod ukazao poverenje SNS-u i Aleksandru Vučiću i kada je Aleksandar Vučić doveo strateškog partnera „Er Srbiji“ – „Etihada“, šta smo dobili?
Dobili smo da je „Er Srbija“ ima novu flotu Er basovih aviona, da danas godišnje ima pet miliona putnika, da putuje prema 57 destinacija u svetu, da imamo direktan let za Njujork i da će se uskoro let prema Kini dogovoriti, i nadam se biti realizovan. Kakvo je pre bilo stanje 2012. godine u državi, takvo je bilo i na aerodromu? Danas je to potpuno druga situacija. Imamo Aerodrom „Nikola Tesla“ koji se sada ubraja u aerodrome koji su lideri u regionu. Većina tranzitnog saobraćaja robnog prelazi preko našeg aerodroma, a i putničkog.
Takođe, imamo terminale nove urađene koji mogu da prime i najveće avione. Dalje ulaganje u ovaj aerodrom će ovaj zakon novi omogućiti. Što se tiče aerodroma tu možemo da kažemo da će ovaj zakon doprineti da se ulaganja ostvare na aerodromu u Nišu, a i ovaj novi aerodrom na Zlatiboru.
Energiju koju je uložio Aleksandar Vučić sa Vladom u vazdušni saobraćaj, takođe je uložio i u drumski saobraćaj i drumsku infrastrukturu, gde je imao veliku pomoć ministarke. Ulaganjem u infrastrukturu završili smo Koridore prema Bugarskoj i završićemo Koridor prema Rumuniji, prema Grčkoj, i Koridor 11, prema zapadnom delu Srbije.
Time ćemo Srbiju uvrstiti u jednu od najpoželjnijih zemalja u regionu za ulaganje i privući ćemo investitore, koji su naravno u proteklom periodu otvorili veliki broj firmi i zaposlili u Srbiji 120.000 radnika. Samom količinom tih radnih mesta, poveća će se standard u Republici, poveća će se potrošnja, doći će do rasta u privredi, do protoka robe, a poveća će se i standard građana. Ulaganjem u infrastrukturu vazdušnog saobraćaja i drumskog saobraćaja, novi investitori će doći, a postojeći će otvoriti nove pogone i do 2020. godine se planira i zapošljavanje do 200.000 radnika.
Vlada na čelu sa Aleksandrom Vučićem ima viziju da Srbija postane moderna i napredna zemlja, i da do 2022. i 2023. godine, budemo i članica punopravni član u Evropskoj zajednici. Nadam se da će narod, kao što je ukazao poverenje i dao skoro dva miliona glasova, ove godine to učiniti na narednim izborima i omogućiti Srbiji i Aleksandru Vučiću i Vladi, da sve ovo što je zacrtala u ovom periodu ispuni i da još više od toga u narednom periodu učini i ispuni. Hvala.

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja, 13.10.2016.

Poštovani predsedavajući, dame i gospodo poslanici, poštovani gosti, kada je Srpska napredna stranka 2012. godine zadobila poverenje naroda i preuzela vlast u Republici Srbiji, šta je zatekla? Zatekla je loše stanje puteva, nesređene imovinsko-pravne odnose, lošu infrastrukturu, ali takođe i preduzeća koja rade niskogradnju i putarska preduzeća u jako lošem stanju. Sve to nije moglo da se desi preko noći.
Mi znamo da, kada je Demokratska stranka 2000. godine došla na vlast, kakva-takva državna preduzeća su postojala i ona su nešto radila. Sad, zašto ta državna preduzeća nisu mogla da nastave dalje da rade, nego su se pojavila neka nova privatna? Ja ću vam sada objasniti.
Kada su stare perjanice DS-a, jedna je ovde među nama, on je jedini i opstao od svih njih, razmišljale o tome kako će ovu vlast da skinu, oni su pravili plan, takođe su imali novčanu pomoć sa strane, ali nisu imali petlje da se upuste u to. Pošto oni nisu imali petlje, oni su morali da se udruže sa određenim kriminogenim grupama i te grupe bi uz njihovu pomoć, njihove planove, srušili vlast. Naravno, oni su krenuli u taj plan. Na kraju, šta je bilo u tom planu? Skupština je gorela, gorela je televizija, bilo je povređenih, policijske stanice su opljačkane, razoružane i nastao je haos u zemlji. Naravno…

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja, 13.10.2016.

… za takve neke usluge mora nešto da se da.

Imovinska karta

(Obrenovac, 31.01.2017.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 81000.00 RSD 06.06.2016 -
Član Skupštine Društva Kolubara usluge d.o.o. Opština Mesečno 27000.00 RSD 02.07.2015 -
Poslednji put ažurirano: 02.03.2017, 09:50