NIKOLA SAVIĆ

Srpska radikalna stranka

Rođen je 9. aprila 1959. godine. Živi u Nišu.

Diplomirani je mašinski inženjer, profesor stručnih predmeta u Saobraćajnoj tehničkoj školi u Nišu.

U dva navrata je biran za narodnog poslanika u Narodnoj Skupštini. Prvi put je izabran na izborima održanim januara 2007. Ponovo je izabran za narodnog poslanika na izborima u maju 2008. godine. Na mestu predsednika Opštinskog odbora SRS Niš-Palilula nalazi se od njegovog formiranja 2004. godine, kada je u Nišu od jedinstvenog Opštinskog Odbora formirano pet novih odbora SRS.

U poslaničke klupe se vraća nakon vanrednih parlamentarnih izbora 24. aprila 2016. godine.

Oženjen je i otac dvoje dece.

Osnovne informacije

Statistika

  • 22
  • 0
  • 67
  • 0
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 25 dana i 9 sati

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune Porodičnog zakona

čeka se odgovor 2 meseca i 27 dana i 4 sata

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

Set medijskih zakona

čeka se odgovor 1 godina i 1 mesec i 21 dan

1. Da li smatrate da je dobro da Srbija ima jedan regionalni javni servis? 2. Da li je normalno da građani Južne i Istočne Srbije plaćaju javni servis koji nema nikakvu obavezu prema njima i koji nije ni vidljiv u tom regionu? 3. Da li je to diskriminacija? 4.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 03.11.2017.

Dame i gospodo narodni poslanici, ovaj član 32. ovoga zakona odnosi se na način sprovođenja i polaganja završnog, odnosno maturskog ispita. Ovim članom, između ostalog, je predviđeno da predstavnik poslodavca obavezno treba da prisustvuje završnom, odnosno maturskom ispitu. To nije sporno i svi akteri koji učestvuju u obrazovnom procesu i treba da budu prisutni kada se polaže završni, odnosno maturski ispit, ali je, po meni, ovde sporno nešto drugo, što predstavnici poslodavaca to treba da čine bez naknade, kako ovde stoji u zakonu.

Obzirom da se maturski, odnosno završni ispiti po pravilu održavaju u školi, a da su predstavnici poslodavaca u smislu ovoga zakona predstavnici privrednih komora, a znamo da se privredne komore nalaze, po pravilu, u sedištima u regionalnim centrima, znači u sedištima okruga, a škole, odnosno stručne škole u smislu ovog zakona se nalaze po celoj teritoriji Srbije, u svim opštinskim mestima, vrlo je mala verovatnoća da će predstavnik poslodavca iz ovog zakona, kako to zakon predviđa, prisustvovati polaganju završnog ili maturskog ispita, pogotovo što za to i nema svoju naknadu.

Znamo mi koji je posao Privredne komore. Ti ljudi imaju i mnogo važnije obaveze od one da idu da prisustvuju polaganju završnog, odnosno maturskog ispita nekog učenika tamo iz nekog tamo sela, nekog mesta koje može biti udaljeno i po 80 ili možda čak i 100 kilometara od sedišta gde se nalazi Privredna komora. Da je to zaista tako govori primer i srednjih stručnih škola, gde u radu sa vanrednim kandidatima, takođe se javljaju slični problemi, pošto nastavnici rade u više škola i ne mogu odgovoriti ovom zadatku. Hvala.

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 03.11.2017.

Dame i gospodo narodni poslanici, ovaj član 39. zakona odnosi se na licence. Kada se malo bolje pogleda ovaj, a i svi zakoni, svi evropski zakoni koje donosi ova vlast i prethodna vlast, videćemo da je suština svih ovih zakona - licenca. Da li iza tih licenci postoji realno znanje, realne veštine, to apsolutno nije bitno. Danas je licenca važnija od diplome. Sa diplomom ne možete uraditi ništa, ali sa licencom možete uraditi sve.

Sada da vidimo kako se dolazi do licence? Do licence se dolazi po principu „keš end keri“, plati i nosi. To je suština, ne samo ovog zakona, nego svih zakona koji se donose zbog evropskog puta i evropske perspektive Srbije.

Licenca ne služi kao instrument koji će pokazati da neko zna posao, veštine za koje je zadužen, nego je licenca postala instrument za jedan legalni reket koji nameće obaveze svim akterima u procesu sticanja licence. Da li onaj kod koga se polaže za licencu poseduje neko znanje, to uopšte nije bitno. Često puta imamo paradoksalnu situaciju da lice koje polaže kod lica za licencu ima bolja znanja i bolje veštine, nego onaj kod koga polaže, ali to je naš evropski put, to je naša evropska perspektiva i zato smatram, pošto se ova rasprava privodi kraju, da ovaj zakon definitivno treba povući iz procedure. Hvala.

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 02.11.2017.

Dame i gospodo narodni poslanici, gospodine ministre, ovo je još jedan od amandmana kojim SRS izražava svoj stav prema celokupnom ovom zakonu.

Članovima od 13. do 28. regulišu se ugovori i ako se to malo bolje pogleda i vidi se da bezmalo svaki drugi član odnosi se na predmet ugovora. Ako je nešto tako dobro, ako je neki zakon tako dobar, kao što vi tvrdite ovde, i kao što tvrde poslanici vladajuće većine, zašto onda to nešto što je dobro, uspešno i kvalitetno podupirati sa tolikim brojem članova zakona koji se odnose na ugovore?

Mi smatramo da su ovi ugovori nepovoljni i za sve ugovorne strane, i za poslodavca i za učenike. O učenicima su juče govorili gotovo ceo dan moje kolege, a što se tiče poslodavaca, takođe, ja sam juče naveo jedan ilustrativan primer, gde bi bukvalno sve trebalo da padne u vodu, vaša koncepcija ukoliko bi prihvatili ovo, ali mislim i smatram da je ovaj celokupan zakon, pre svega da se donosi zbog nekih stranaca, zbog neke strane firme koja će u nekom narednom periodu doći, jer bukvalno nijedna naša firma domaća i nijedan naš domaći poslodavac neće moći ovo da ispuni.

Poslodavcu se nameće da učenje kroz rad vrši o svom trošku, što je, jednostavno, suprotno svakoj logici. On ima svoj interes, a interes je da ostvaruje profit. Ne može neko ostvarivati profit na taj način što će o svom trošku, besplatno i plus uz druge nematerijalne troškove nekog obučavati. Takvih neće sigurno biti. Zahvaljujem.

Imovinska karta

(Beograd, 01.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 50000.00 RSD 03.06.2016 -
- Skupština grada Niša (Odbornik) Grad Mesečno 7000.00 RSD 20.09.2010 - 29.06.2016.
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 50000.00 RSD 11.06.2008 - 03.06.2016.
- Skupština grada Niša (Odbornik) Grad Mesečno 7000.00 RSD 29.06.2016 -
- Tehnička škola "12. Februar" (profesor) Republika Mesečno 48000.00 RSD 03.06.2016 -
Poslednji put ažurirano: 08.03.2017, 10:33