NIKOLA SAVIĆ

Srpska radikalna stranka

Rođen je 9. aprila 1959. godine. Živi u Nišu.

Diplomirani je mašinski inženjer, profesor stručnih predmeta u Saobraćajnoj tehničkoj školi u Nišu.

U dva navrata je biran za narodnog poslanika u Narodnoj Skupštini. Prvi put je izabran na izborima održanim januara 2007. Ponovo je izabran za narodnog poslanika na izborima u maju 2008. godine. Na mestu predsednika Opštinskog odbora SRS Niš-Palilula nalazi se od njegovog formiranja 2004. godine, kada je u Nišu od jedinstvenog Opštinskog Odbora formirano pet novih odbora SRS.

U poslaničke klupe se vraća nakon vanrednih parlamentarnih izbora 24. aprila 2016. godine.

Oženjen je i otac dvoje dece.

Osnovne informacije

Statistika

  • 6
  • 0
  • 32
  • 0
  • 1 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Set medijskih zakona

čeka se odgovor 7 meseci i 26 dana i 16 sati

1. Da li smatrate da je dobro da Srbija ima jedan regionalni javni servis? 2. Da li je normalno da građani Južne i Istočne Srbije plaćaju javni servis koji nema nikakvu obavezu prema njima i koji nije ni vidljiv u tom regionu? 3. Da li je to diskriminacija? 4.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Sedma sednica Drugog redovnog zasedanja , 27.12.2016.

Dame i gospodo narodni poslanici, podneo sam amandman na član 1. Predloga zakona o sistemu plata zaposlenih u javnom sektoru.
Ovim svojim amandmanom sam tražio da se ovaj član briše. Jednostavno, smatram da je Vlada i vladajuća većina imala sasvim dovoljno vremena da uradi sve predviđene radnje kako bi se ispoštovali ovi rokovi koji su predviđeni u ovom zakonu. Ovo tim pre što znamo da je ovaj zakon donet tokom ove godine, 2016. godine i ovo je možda jedna od retkih situacija gde se jedan zakon dva puta menja u jednoj te istoj godini i evo vidite još uvek smo u 2016. godini, a mi vršimo izmene i dopune ovog zakona.
Jednostavno, smatram da nije postojao ni jedan razlog da se vrše izmene i dopune ovog zakona, a to što Vlada nije ispoštovala ono što je trebalo da ispoštuje, to je pre svega njen problem. Jednostavno, građani ne bi smeli nikako da trpe zbog toga što Vlada nije odradila svoj posao onako kao što treba.
Vidite sada, ovo je možda i jedan od najboljih pokazatelja da vam ne može pomoći ni spajanje od nekih 30 tačaka, kao što imamo situaciju na ovom zasedanju, gde ste oko 30 tačaka spojili sve u jednu jedinstvenu raspravu kako bi, navodno, donosili što brže zakone i što više otaljavali posao, ali vidimo kako to radite, jedan te isti zakon menjate u jednoj te istoj godini. Čak i ova predložena rešenja u ovom zakonu ne verujem da će vam pomoći, jer mislim da, imajući u vidu dinamiku koju poštujete i kako radite, i ovi zakoni neće vam biti dovoljni nego ćete morati vršiti još neke izmene. Hvala.

Šesta sednica Drugog redovnog zasedanja, 20.12.2016.

Dame i gospodo narodni poslanici, podneo sam amandman na član 4. Predloga zakona o upravljanju aerodromima gde sam mojim amandmanom tražio da se pomenuti član briše. Iz kog razloga sam to tražio? Jednostavno, iz razloga što postojeći propisi ne dozvoljavaju da jedno lice upravlja, a drugo lice da koristi neki aerodrom.
Međutim, ovo nije jedina stvar i jedina mana ovog zakona. Ovaj zakon ima mnogo nedoslednosti, mnogo nelogičnosti, tako da bi i najbolje bilo da se on povuče iz procedure.
Kada je u pitanju vlasnička struktura nad aerodromom, zakon je apsolutno diskriminatoran, jer neke odredbe ovog zakona govore o tome da članovi zakona ne važe u slučajevima kada je upravljanje aerodromom predmet koncesije. Zaista ne znam zbog čega se Vlada odlučila na ovaj korak i zbog čega se favorizuju koncesionari. Ovo ne govorim iz razloga što dolazim iz Niša, a znate da u Nišu postoji pored beogradskog još jedini aerodrom koji je trenutno u funkciji i koji radi, ali ove koncesije su zaista nešto što po opštem mišljenju svih ljudi u ovoj sali i široj javnosti će doneti samo štetu aerodromima.
Niški aerodrom je još uvek u toj fazi da ove koncesije ne mogu biti, on ne može biti predmet koncesije, još uvek nije došao do tog nivoa razvitka ali pre svega ovo se odnosi na beogradski aerodrom. Kada je u pitanju niški aerodrom „Konstantin Veliki“ koji je zadnjih godinu, godinu i po dana pokazao izuzetne rezultate gde je broj putnika mnogostruko povećan. Recimo u 2014. godini broj putnika je bio negde oko dve, tri hiljade, a sada u 2016. godini završavamo sa brojem putnika od negde 125.000 s tim što sve analize i sve tendencije govore da će taj broj putnika i te kako rasti.
Mi smo od ministarke čuli da se na sva usta hvali kako je Vlada, odnosno njeno ministarstvo u ovu oblast uložilo nekih 4,5 miliona evra, a koliko je meni poznato kada je u pitanju niški aerodrom „Konstantin Veliki“ otkad je ona ministar nadležan za ove poslove u taj aerodrom nije uložen ni jedan jedini evro. Kada završimo ovu moju diskusiju voleo bih da čujem odgovor na tu temu.
Inače, niški aerodrom „Konstantin Veliki“ ima izuzetan značaj za Srbiju. Niš i taj sam aerodrom ima izuzetan geografski značaj, on u slučaju potrebe predstavlja alternativu mnogim aerodromima, kao što je sofijski aerodrom, aerodrom u Skuplju, pa čak i beogradski aerodrom i aerodrom u Prištini. Kažem, da Vlada nekako ne vodi dovoljno računa o tom aerodromu, jer vidimo da nisu uložili u zadnje vreme dovoljno sredstava u taj aerodrom. Naravno, moram da budem objektivan pa da priznam da je u prethodnom periodu Aerodrom „Nikola Tesla“ dao neku opremu, ali to je bilo u vreme dok je vlast vršila DS. Hvala.

Peta sednica Drugog redovnog zasedanja, 09.12.2016.

Dame i gospodo narodni poslanici, podneo sam amandman na član 1. Predloga zakona o privremenom uređivanju načina isplate penzija.
Ja sam ovim mojim amandmanom tražio da ovaj zakon o kome je ovde reč prestane da važi od Nove godine, znači od 1. januara 2017. godine. Zbog čega sam to tražio i šta to u suštini znači? To znači da je isteklo ono vreme koje je bilo potrebno da se penzije smanje i da penzije treba vratiti na nivo od pre dve godine, do 2014. godine, a svako povećanje koje eventualno bude doneto i propisano treba da se odnosi na ovaj iznos koji je važio pre ovog povećanja.
Sve drugo bi bila manipulacija i bila bi medveđa uloga penzionerima, priča o povećanju od jedan ili 1,5% nije ništa drugo nego vređanje penzionera, pa čak i ono jednokratno povećanje u iznosu od 5.000 dinara koje je Vlada opredelila penzionerima ništa ne znači penzionerima, bar većini penzionera ništa ne znači. Ja pretpostavljam da je Vlada razmišljala o ovome. Imajući u vidu činjenicu da smo se od Vlade, od ministara, od premijera, od svih ovde iz vladajuće koalicije naslušali na svakom koraku, i u ovoj sali, kako nam dobro ide, kako je ova Vlada postigla nezapamćene rezultate, jednostavno, evo, ovo vam je prilika da pokažete da nam je zaista krenulo, da su ti rezultati zaista onakvi kakvim ih vi predstavljate i da izađete napokon u susret penzionerima i da im vratite ono što su pošteno zaradili. Hvala.

Imovinska karta

(Beograd, 01.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 50000.00 RSD 03.06.2016 -
- Skupština grada Niša (Odbornik) Grad Mesečno 7000.00 RSD 20.09.2010 - 29.06.2016.
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 50000.00 RSD 11.06.2008 - 03.06.2016.
- Skupština grada Niša (Odbornik) Grad Mesečno 7000.00 RSD 29.06.2016 -
- Tehnička škola "12. Februar" (profesor) Republika Mesečno 48000.00 RSD 03.06.2016 -
Poslednji put ažurirano: 08.03.2017, 10:33