BORIS ALEKSIĆ

Nestranačka licnost

Poslednji put ažurirano: 19.02.2022, 19:50

Osnovne informacije

Statistika

  • 0
  • 0
  • Nema pitanja koja su upućena poslaniku

Članstvo u radnim telima

Poslanik nije ni u jednom radnom telu.

PRVO VANREDNO ZASEDANJE, 27.02.2012.

Hvala vam gospođo predsednice, dame i gospodo narodni poslanici, poštovani građani Republike Srbije, evo po običaju Vlada Republike Srbije je  stavila veliki broj predloga zakona na dnevni red u okviru iste tačke. Mnogo od njih nemaju ama baš nikakve dodirne veze jedni sa drugima, a ovde imamo zaista važne dokumente koji se tiču, sa jedne strane, nauke, a sa druge strane tiču se široke oblasti bezbednosti Republike Srbije i međunarodnih vojnih saveza. Pravo je zaista čudo što niko iz Ministarstva odbrane nije došao jer kao što će SRS pokazati neki od ovih predloga zakona predstavljaju uvođenje Republike Srbije na mala vrata u NATO pakt. Mi ćemo to nedvosmisleno pokazati danas.
Kada je u pitanju Predlog zakona o potvrđivanju sporazuma između Republike Srbije i EU o uspostavljanju okvira za učešće Republike Srbije u operacijama EU za upravljanje krizama imamo veliki broj odredbi i konkretnih činjenica koji ukazuju da se prihvatanjem ovog predloga zakona Republika Srbija polako približava i ulazi u zločinačku nato soldatesku koja izaziva krize širom sveta, a nakon toga pokušava da ih kontroliše, tj. da izvuče maksimum pljačkajući narode koje prethodno uništila njihova vojna sila. EU prati u stopu NATO pakt i to je zaista nesumnjivo.
Ono što je veoma interesantno, misija Evropske unije za upravljanje krizama su i misije u Kongu, ali misija kako oni kažu na Kosovu, misli se na Euleks, ja vas podsećam da tužilac Euleksa Anita Amin, optužuje Srbe sa severa Kosova za terorizam, da Euleks promoviše Hašima Tačija, Hašima Tačija koji se u izveštaju Dika Martija navodi kao lice odgovorno za sve zločine narko mafije na Kosovu i Metohiji, a takođe, osumnjičen i za trgovinu ljudskim organima, tj. učestvovao je u trgovini ljudskim organima.
Nema težih zločina od tih i Euleks promoviše tu zločinačku terorističku vlast, a sada će Republika Srbija i formalno započeti saradnju sa takvom jednom misijom, moguće i na samom Kosovu i Metohiji da bi pomogla Euleksu u stvaranju šiptarske narko države. To je prosto nezamislivo.
Podsećam vas da se na teritoriji Kosova i Metohije nalazi i američka vojna baza Bonstil, gde je predstavnicima Evropskog parlamenta 2006. godine, koji su sprovodili istragu o tajnim zatvorima CIA bilo zabranjeno da je posete, da uđu unutra i da se uvere koga su sve Amerikanci držali u bazi Bonstil, koga su sve mučili, ubijali i šta su sve radili u Bonstilu. Imamo konkretne podatke, da su tamo takođe i srpski zatvorenici bili u više navrata, što je zaista zastrašujuće.
Ali, evo konkretno o Predlogu zakona koji se tiče saradnje sa Evropskom unijom o upravljanju krizama.
Na samom početku, u drugoj tački kaže se da Evropska unija odlučuje o tome da li će pozvati treće zemlje da učestvuju u operacijama Evropske unije za upravljanje krizama. Uslovi u pogledu učešća Republike Srbije u operacijama Evropske unije za upravljanje krizama treba da se utvrde naknadnim sporazumom, koga mi nemamo i ne znamo kako će da izgleda, što je veliki problem.
Takav sporazum ne treba da utiče na samostalnost Evropske unije u donošenju odluka. Šta ovo znači? Evo polako ulazimo u tu pravnu materiju gde će Evropska unija odlučivati o tome kako će se upotrebljavati srpska vojska i šta će raditi srpski vojnici i civilni predstavnici, jer zavisi od toga da li je u pitanju civilna misija koja se tiče upravljanja krizama, ili vojna misija koja se tiče upravljanja krizama EU.
U članu 3. status osoblja i snaga kaže se da Republika Srbija će biti dužna da odgovori na bilo kakve tužbe vezane u operacija EU za upravljanje krizama, koje potiču ili se tiču nekog člana njenog osoblja. Republika Srbija se obavezuje da će dati izjavu u pogledu odricanja od tužbi protiv svake države koja učestvuje u operacijama Evropske unije. Ovo znači, ako pripadnik neke strane vojske ubije nekog srpskog vojnika ili građanina Republike Srbije da će Srbija odustati od tužbe, da neće to čak ni pomenuti, da će naprosto preći preko toga. Da ne govorimo o eventualnom uništavanju imovine, itd.
Dalje, utvrđuju se tajni podaci,
Takođe, Republika Srbija će preduzeti odgovarajuće mere da bi štitila tajne podatke Evropske unije, ali pošto postoji poseban Predlog zakona o tome ćemo govoriti kasnije.
Dakle, kao što sam rekao postoji civilna i vojna komponenta, interesantno je da se predviđan lanac komandovanja.
To je član 6. – nacionalni organi prenose operativnu kontrolu na Evropsku uniju. Dakle, eto Vojsku Republike Srbije će da kontroliše, njome će da komanduje, recimo neki zločinac koji je učestvovao u agresiji NATO pakta 1999. godine i koji je ubijao građane Republike Srbije.
Šef misije preuzima odgovornost i sprovodi komandu i kontrolu, to je tačka 4).
Imamo takođe i finansijski aspekt. Ovde se utvrđuje u članu 7. finansijska odgovornost Republike Srbije, za bilo koju štetu koja se nanese u tim misijama.
E, sada sa jedne strane Srbija se odriče o tužbi prema drugim državama članicama, a sa druge strane Srbije mora da plati eventualnu štetu koju njeni građani izazovu.
Sada zamislite kako to izgleda. Takođe se uvodi jedna formula prema kojoj će se sredstva za misije EU izdvajati iz budžeta Republike Srbije, vezano za bruto nacionalni dohodak. Srbija se ovim obavezuje da će ogromna sredstva izdvajati i izdvajati i uplaćivati Evropskoj uniji, kako bi EU kontrolisala krize koje njene države članice izazivaju širom sveta.
U Kongu je ubijeno 4.200.000 ljudi da bi kompanije iz Evropske unije imale materijal za proizvodnju mobilnih telefona, jer se tamo nalaze veliki rudnici tih minerala upravo. Dakle, 4.200.000 ljudi. Na KiM znamo svi šta su uradili, šta rade sa Srbima iz dana u dan, koliko je Srba stradalo, koliko je srednjovekovnih manastira uništeno, koliko je ljudi proterano. To su te misije Evropske unije i krize koje su oni sami izazvali.
Takođe se potvrđuje u članu 10. lanac komandovanja vezan za vojne misije, gde se kaže izričito u tački 2) – da će nacionalni organi preneti operativnu i taktičku komandu i ili kontrolu nad svojim snagama i osobljem, na komandanta operacije EU.
Takođe se iznova u članu 11. određuje finansijski aspekt i obavezuje Republika Srbija da uplaćuje Evropskoj uniji veliku količinu novca itd, i tako bliže.
Na kraju, imamo jednu izjavu država članica EU, tekst izjave koji važi za Republiku Srbiju i šturo obrazloženje, ustavni osnov za donošenje ovog zakona, razlozi za donošenje ovog zakona i veliki broj misija EU, pre svega vojnih koji se ovde navode, pogledajte njihovu misiju u Gruziji. Oni tu namerno ugrožavaju interese Ruske Federacije, ta misija EU i sada Srbija treba da pomaže u tome.
Da li je to kao onda kada su prodavali, kada su prozapadne vlasti u Beogradu prodavale oružje Gruziji? Dakle, pre nego što je Gruzija izvršila agresiju na Južnu Osetiju i Abhaziju, kada je Šutanovac ovde u Skupštini rekao, morala je Republika Srbija nekako da zaradi pare, Ministarstvo odbrane, tako što je prodavala oružje Gruziji da bi oni ubijali Ruse.
Sada se vi takođe obavezujete da ćete pomagati takvim misijama EU u Gruziji, u Iraku, u Palestini, gde oni slede interese SAD-a potpuno. Da bi vam pokazali da su misije EU deo NATO pakta i da su koordinirane sa NATO paktom, mi ćemo koristiti dokumentaciju NATO pakta i Evropske unije, pre svega evropska strategija bezbednosti iz 2003. godine, koja izričito navodi da su SAD igrale i igraju ključnu ulogu u bezbednosti EU, a poseban značaj pripada NATO paktu.
To je u uvodnom delu.
Takođe, u njihovoj strategiji i bezbednosti navodi se da su transatlantske veze osnova svakog delovanja EU i da NATO pakt tu ima ključnu ulogu.
Takođe se pozivaju na sporazum između EU i NATO pakta, kada su u pitanju vojne operacije i pravila Berlin plus. O tome ću kasnije da govorim, ali nadam se da ste razumeli. Kada su u pitanju sami propisi EU, a koji se tiču upravljanja krizama, takođe postoji niz dokumenata EU, pa i njihova strategija koja se tiče upravljanja krizama iz 2008. godine gde se takođe govori o nezamenljivoj ulozi NATO pakta, pre svega u okviru pravnog okvira, koji se tiče misije EU za upravljanje krizama. Kaže se da je okosnica tog delovanja NATO pakt, snage i kapaciteti NATO pakta, a to je na strani 21.
Interesantno za vas, pošto verovatno to niste čitali, a mislim pre svega na predstavnike Ministarstva odbrane koji su to morali da uoče na starani 22. ovog dokumenta se govori o agresiji NATO pakta na SRJ 1999. godine. Kaže – da su članice EU interpretirale povelju UN tako da je dozvoljeno da se razmeste mirovne trupe na nekoj teritoriji, teritoriji neke države, bez eksplicitnog izričitog odobrenja Saveta bezbednosti UN. Pogledajte na šta vi pristajete kada donosite jedan ovakav zakon. Oni govore o kako kažu NATO bombardovanju 1999. godine, radi se o agresiji NATO pakta na SRJ i kažu da je ona imala široku podršku u EU. To se navodi u njihovom osnovnom dokumentu koji se tiče upravljanja krizama. Dakle, oni podržavaju ono što je NATO pakt uradio 1999. godine, a kako i ne bi kad su ključne zemlje EU učestvovale u tome.
Interesantno na strani 28. ovog dokumenta koji je osnova za delovanje EU u upravljanju krizama, kaže se da u ovim operacijama upravljanja krizama je potrebno i da se mogu koristiti štabovi NATO pakta i infrastruktura NATO pakta. Dakle, uopšte nije sporno kod njih.
Takođe, na strani 31. ovog dokumenta oni navode da se mogu koristiti i da je potrebno koristiti efektive NATO pakta u planiranju operacija koje se tiču upravljanja krizom. Dakle, sve što smo vam govorili, kada je u pitanju polako uvođenje Srbije u NATO pakt u tu zločinačku organizaciju, da čini ova vlada potvrđuje se nedvosmisleno na osnovu ovih dokumenata.
Šta stoji u drugim odredbama koje je usvojila EU? Postoji deklaracija NATO pakta i EU koja je doneta u decembru 2002. godine, a koja se tiče i operacija upravljanja krizama. Kaže sledeće – dve organizacije pozdravljaju strateško partnerstvo između EU i NATO-a, a na području upravljanja krizama zasnovano na zajedničkim vrednostima, nedeljivosti naše bezbednosti, odlučnosti u borbi sa izazovima novog veka. Kako to izgleda videli smo 1999. godine? Dan danas građani Srbije umiru od posledica zračenja osiromašenim uranijumom i bacanja raznoraznih otrova koje je NATO pakt izručio na Srbiju 1999. godine, a podatke o tim otrovima možete naći u intervjuu španskog pilota Adolfa Luisa Delarosa koji je posvedočio o tome, jer je učestovao u toj agresiji.
Pomenuo sam pravila Berlin plus. Šta kažu pravila Berlin plus? Dogovor Berlin plus zasniva se na saznanju da zemlje članice NATO pakta i EU na raspolaganju imaju samo jedan set oružanih snaga. Šta to znači? Nema dupliranja vojske, nema dupliranja komandi. Pristupanje EU vi polako ulazite u NATO pakt, jer se NATO pakt stara o bezbednosti EU tj. faktički upravlja nekakvim oružanim snagama EU. Dakle, EU u svim operacijama koristi kapacitete i sredstva NATO pakta. Obezbeđen je pristup EU NATO-im kapacitetima planiranja itd. Posebno se izdvaja saradnja na Balkanu, ključna saradnja između EU i između NATO pakta na Balkanu. Kako izgleda takva saradnja? To je jasno. Oni se iz petnih žila zalažu za stvaranje nezavisne države na KiM i rasparčavanje Srbije. Pored toga, oni brane najgore kriminalce, trgovce narkoticima, trgovce ljudskim organima na KiM, a kako i ne bi kada se iz NATO baze u Avganistanu snabdevaju šiptarski teroristi heroinom koji se dalje distribuira u Evropu. Lepo zarađuju pare, ogromnu količinu novca, ti kriminalci iz NATO pakta, šiptarski teroristi, separatisti i drugi.
Na zvaničnom sajtu EU stoji da je jedno od ključnih operacija upravljanje krizama Kosovo. Inače, kada smo već kod Euleksa, zanimljivo je da se njihov sajt, internet stranica nalazi na serveru koji je u Albaniji što takođe može da vidi bilo ko poseti internet stranicu Euleksa. Znači, oni su apsolutno u funkciji stvaranja velike Albanije i da tamo nalaze prijatelje, a ne u Srbiji.
Interesantno je da se iz budžeta Republike Srbije izdvajaju sredstva da se promovišu ovako loši zakonski predlozi, da se promovišu predlozi koji su suprotni nekim propisima Republike Srbije, pre svega Ustavu i proglašene neutralnosti. Tako je Dragan Šutanovac na svoj internet stranici objavio u broju 152 lista "Odbrana" "Pouke za crbiju". Znači, nije znao da napiše Srbiju, pa je napisao crbiju. Međutim, u samom tekstu je ispravljeno, nema te greške u tekstu "Neutralnost u 21 veku", "pouke za Srbiju". Dragan Šutanovac u listu "Odbrana" koji se finansira iz budžeta Republike Srbije ističe tj. njegovi stručnjaci da je neutralnost loša za Srbiju da se treba prikloniti NATO paktu i EU. To je taj stav, ali to je bilo za očekivati od ministra Šutanovca, jer je on pozdravio uklanjanje srpskih barikada na severu KiM. On je pozdravio prebijanje srpske dece, koja su čuvala barikade, od strane žandarmerije pod fantomkama. Šutanovac je to izgovorio 24. februara …

PRVO VANREDNO ZASEDANJE, 27.02.2012.

Naravno, 23. februara žandarmerija je napala barikade i rasturila šatore i ljude koji su štitili barikade. Oni su imali navučene fantomke. Postoji veliki broj svedoka koji govori o tome, ima i video zapis. To je bilo 23. februara. Februara 24. Dragan Šutanovac pozdravlja tu akciju uklanjanja barikada u interesu Srba. Februara 25. stupa u akciju Hašim Tači koji prebija i hapsi Srbe u okolini Gnjilana i vezuje dete od 16 godina lisicama.

PRVO VANREDNO ZASEDANJE, 08.02.2012.

Hvala gospodine Novakoviću. Dame i gospodo narodni poslanici, poštovani građani Republike Srbije, gospođo Ilić, predstavnice Visokog saveta sudstva, sve to predstavlja jednu veliku igru, veliku farsu. U stvari, Visoki savet sudstva je kontrolisan od strane režima Borisa Tadića i DS preko Boška Ristića, Snežane Malović i Nate Mesarević i sudije koje su prisutne u Visokom savetu sudstva, koje bi trebalo da čine većinu, a koje godinama nisu mogle da imaju većinu, iako je tako propisano, su obične marionete tog režima i vi tu zaista niste ništa krivi. Naprosto, mi na delu imamo partijsku državu, partijsku državu Borisa Tadića i DS koja je kršeći Ustav, kršeći zakone uspostavila kontrolu nad sve tri grane vlasti, izvršne, sudske i zakonodavne i to brutalnu kontrolu, ne poštujući ni jedan jedini propis, naravno, ne poštujući ni Ustav Republike Srbije. Onda mi imamo čak i besmislene izjave nekih predstavnika srpskog parlamenta, da Ustav nije Sveto pismo, da ga treba promeniti što pre i da treba priznati realnost.

Drugi čovek u državi formalno iznosi takav stav i tu se zaista slažu i predstavnici DS i naprednjaci koji su stvoreni od strane američkog saradnika Miodraga Rakića u kabinetu Borisa Tadića. To, dakle, nije sporno. Dakle, najveći problem i najveća opasnost za Srbiju je antidemokratsko postupanje vlasti predvođene Borisom Tadićem, predvođene Vladom Republike Srbije, koja radi ovo što radi kada je u pitanju srpsko pravosuđe, i to zaista nije sporno.

Kada je u pitanju reforma sudstva, veoma je interesantno da pomenemo i to, vi ste bili prinuđeni da slušate uputstva Američke advokatske komore, jer reformu pravosuđa je sprovodila jedna organizacija "Abaceli", koja je formirana od strane Američke advokatske komore, koja je, zamislite, predlagala i davala rešenja kako da funkcioniše Haški tribunal.

Dakle, Američka advokatska komora, koja je pružila nesebičnu pomoć u formiranju jedne antisudske i antipravne institucije, kakav je Haški tribunal, pre više godina, posle 5. oktobra došla je da reformiše srpsko pravosuđe. Naravno, nisu Amerikanci ovde došli samo da reformišu srpsko pravosuđe, oni su udarili na celu srpsku državu. Počeli su eliminaciju uništavanja srpske vojske, koju su sprovodili Boris Tadić, Dragan Šutanovac i drugi ministri odbrane. Takođe, udarili su na sve tradicionalne institucije, nacionalne, kao što je Srpska pravoslavna crkva i naprosto okupator radi ono što se i očekuje od njega. Problem je što predstavnici ovih, da kažem, uslovno rečeno, organa Republike ćute o tome, što ne smeju ništa da kažu, iako je zaista ovo sve istina.

Najznačajnija figura u srpskom tužilaštvu i u srpskom pravosuđu, u ovom kakvo je stvorio Boris Tadić, je Nataša Kandić. Znate, ona kad uđe u specijalni sud, specijalno tužilaštvo, naprosto tužioci i sudije gledaju njenu reakciju i procenjuju šta da se radi. Visoki savet sudstva ćuti o tome. Nataša Kandić je, vidi se u dokumentaciji koja je objavljena u knjizi "Policijski dosije", vođena u arhivi državne bezbednosti …

(Predsedavajući: Izvinite, gospodine Aleksiću, ali gospođa Kandić nije predložena za člana Visokog saveta sudstva iz reda sudija Apelacionih sudova, o čemu danas raspravljamo, pa vas molim da povežete. Takođe, molim gospođu Radetu da ne dobacuje.)

Hvala vam, gospodine Novakoviću, ali svakako svi mi imamo pravo da sagledamo sve ovo iz jedne šire perspektive, jer naprosto jedno je ono što stoji na papiru, a jedno je ono što piše u Ustavu, što piše u zakonu. Međutim, očigledno postoje ličnosti u Srbiji koje su izvan tog zakona, a utiči i na Visoki savet sudstva, utiču na sudije, utiču na tužioce. Jedna od tih ljudi, kojoj niko ne sme ništa u Srbiji, je Nataša Kandić koja čak može i da šamara izbeglice na ulici i da zato krivično ne odgovara.

Znate, tužioci ne smeju da pokrenu postupak protiv organizatora parade od 10. oktobra 2010. godine, niti sudije smeju to da uzmu u procesuiranje i da sude o tome, iako je njihov promoter bio Frank van Dalen, poznati pedofil iz Holandije. Umesto toga, počeli ste hajku na predstavnike nacionalni patriotskih organizacija i njih hapsite. Dakle, umesto da zabranite organizacije koje su napravile tu bolesnu manifestaciju, gde im je promoter na konferenciji bio pedofil iz Holandije, vi ćutite o njima, vi ih hvalite, vi ih dovodite u Narodnu skupštinu Republike Srbije i to proklamujete kao najvišu vrednost. Dakle, to su te izopačene vrednosti.

Ono što je činjenica, to je da i preko "Abaceli", koja sprovodi reformu pravosuđa u Srbiji, mi imamo svojevrsnu tribunalizaciju pravosuđa Republike Srbije. Ko kontroliše Haški tribunal, to je svima jasno. Sami predstavnici tužilaštva Haškog tribunala, kao što je Florens Artmans, su naveli u svojim delima vrlo izričito da britanska i američka obaveštajna služba kontrolišu strategiju krivičnog gonjenja u Haškom tribunalu. To znači da upravo oni ljudi koji su pokušavali Vojislava Šešelja da ubiju tokom 90-ih godina su ga optužili pred Haškim tribunalom, uz saradnju srpskih vlasti, da bi ga eliminisali sa političke scene u Srbiji. To znači da se postupak protiv Vojislava Šešelja zloupotrebljava. Međutim, sudije i tužioci ovde u Srbiji ćute. Ne žele čak ni usput da pomenu nešto o tome.

Hrabri su bili disidenti među kojima je bio Vojislav Šešelj u vreme komunističke Jugoslavije. Imali su hrabrosti da dignu svoj glas i da stanu u zaštitu mnogih ljudi koji su bili nepravedno na robiji, ali danas to ne postoji, a danas kao imamo demokratiju. Nemamo demokratiju, imamo jednu kleptokratiju, gde Boris Tadić sa svojim timom tajkuna pljačka Srbiju. Zaista, videli ste da se u sudovima sudi pre svega ljudima koji su siromašni, koji nemaju dovoljno novca, a da tajkuni ostaju nedodirljivi. Njih niko ne sme da pipne. Tajkuni koji duguju pet milijardi evra doprinosa, nisu platili doprinose zaposlenima i državi, su na slobodi. Oni uživaju sva prava. Nekog ko nešto kaže javno ili napravi neki sitan prekršaj, pogrešno se parkira, na primer, vi ga proganjate, proganja ga režim Borisa Tadića.

Dakle, ovde postoji čitava kasta ljudi koji su iznad zakona. Dok god bude tako Srbija će biti u velikim problemima. Dok god bude tako mi nećemo imati Ustav, tj. nećemo poštovati Ustav, niti ćemo poštovati načelo podele vlasti. Sramota je to, jer Srbija je još početkom 13 veka u Magna Karta Libertatum, Zakon o pravilu Svetog Save, imala posebnu kategoriju sveštenika koji su imali obavezu da štite siromašne i ugrožene od nasilja bogatih, nasilja moćnih. Međutim, danas se to ne dešava, naprosto vlast ne vodi računa o građanima Republike Srbije i prepušta Srbiju tajkunima koji su, pogledajte za vreme Jeljcina šta su ti tajkuni oligarsi uradili od jedne Rusije, da se Rusija već više godina bori protiv njih i naprosto ne može još uvek da ih stavi pod punu kontrolu.

Dakle, cela priča sa Visokim savetom sudstva, uopšte sa pravosuđem u Srbiji je farsa, jer sudije i tužioci u principu moraju da rade onako kako im dođe direktiva iz kabineta Borisa Tadića. Taj kabinet je stavio pod kontrolu kompletnu državu. Njegovi puleni, kao što je Miki Rakić, kao što je Jovan Ratković, saradnici Velike Britanije i SAD, mogu zaista u Srbiji da urade šta god žele. Tačno je da u depeši američke ambasade od 19. novembra 2008. godine Miodrag Rakić u sred ambasade SAD u Beogradu govori o tome kako je dobio nalog od Borisa Tadića da razbije SRS, eliminiše Vojislava Šešelja i stvori naprednjake. Vrlo detaljno se iznosi to u ovoj depeši i zaista opis koji se ovde daje je neumoljiv.

Eto, ti ljudi takođe utiču i na srpske sudove, oni utiču i na srpsko tužilaštvo. Njihov krajnji cilj je stvaranje jednog dvopartijskog sistema koji će biti pod kontrolom, potpunom kontrolom zapada, gde će se smenjivati povremeno igrom leve i desne ruke i biće svejedno, kao što je uostalom svejedno i u SAD ko je na vlasti. Taj dvopartijski sistem je svojevremeno najavljivao i Tomislav Nikolić. U takvom sistemu sudije i tužioci će biti obične marionete. Oni će biti upotrebljivani od strane nižerazrednih funkcionera DS ili naprednjaka, ako im se da takva moć. Trenutno takva moć jeste u rukama DS.

Dakle, svaki čovek koji slobodoumno razmišlja, koji razmišlja svojom glavom, koji je slobodnog duha, ima obavezu da ustane protiv takve nepravde, ima obavezu da digne glas i protiv takve partijske države, kao što ima obavezu da digne svoj glas i protiv Haškog tribunala, u kojem ubijaju Vojislava Šešelja, uz nesebičnu pomoć vlasti, jer je vlast 2010. godine, Šutanovac i njegovo društvo su zabranili da doktor Zdravko Milovć da svoje mišljenje o zdravstvenom stanju Vojislava Šešelja.

Sada kad su odlazili lekari da pregledaju Vojislava Šešelja, Ministarstvo zdravlja je takođe napravilo veliki broj propusta i ono što je ono obećalo nije ispunjeno na kraju.

Dakle, to su naprosto činjenice, a vi se, recimo, u Visokom savetu sudstva rukovodite nekim principima koji dolaze iz SAD, koji dolaze iz Haškog tribunala, pa kako je to moguće? Četrnaestoro Srba sa poternica Haškog tribunala je likvidirano ili umrlo u Haškom tribunalu, ili vrlo brzo nakon puštanja iz pritvorske jedinice. Mnogi pod nerazjašnjenim okolnostima. Ljudima se sudi za nepostojeća krivična dela, za krivična dela koja nisu bila propisana u to vreme. Sudi se za udruženi zločinački poduhvat koja čija treća kategorija predstavlja klasičnu kolektivnu krivičnu odgovornost, koja je zabranjena, i tome se takođe ćuti. Preko tih časnih Srba koji su optuženi u Haškom tribunalu optužuje se cela Srbija i ceo srpski narod. I država, ova partijska država pristaje na to, ali pristaju i ove sudije koje su aktuelne kod nas, kao i tužioci i onda nije čudo što se sa Srbijom dešava to što se dešava.

Dakle, bez obzira gde ste, bez obzira šta radite i u Visokom savetu sudstva morate da poštujete zakon, morate da poštujete Ustav i morate da shvatite da su ti akti iznad funkcionera DS. Kada to budete shvatili krenuće bolji dani za Srbiju. Hvala.