DEJAN NEKTARIJEVIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1961. godine.

Po zanimanju je stomatolog.

Vršilac je dužnosti predsednika Opštinskog odbora Srpske napredne stranke u Smederevskoj Palanci.

Bio je narodni poslanik u X. sazivu, a na tom mestu je ostao sve do 03. juna 2016. godine.
Poslednji put ažurirano: 01.12.2016, 08:57

Osnovne informacije

Statistika

  • 0
  • 0
  • Nema pitanja koja su upućena poslaniku

Četrnaesto vanredno zasedanje, 23.07.2015.

Poštovana predsednice, drage kolege, lokalna samouprava ima zadatak da omogući i unapredi funkcionisanje svih državnih institucija i javnih službi u cilju održavanja i unapređenja kvaliteta života svih građana na svojoj teritoriji. U tom smislu bi trebalo da i opštinska uprava u Smederevskoj Palanci koristi svoje nadležnosti i  prava za što bolje funkcionisanje svih segmenata života stanovnika Smederevske Palanke.
Trenutna situacija nije takva jer je na čelu opštine Radoslav Milojičić zvani Kena, visoki funkcioner DS. Situacija je nepodnošljiva i kao takva traje dugi niz godina, a ogleda se u potpunoj nebrizi i nedomaćinskom odnosu prema opštini i njenim obavezama. Kao što su ukupan dug opštine za 2012. godinu iznosi milijardu i 925 miliona dinara. Dug za 2013. godinu iznosi milijardu i 869 miliona dinara. Dug do 30. juna 2014. godine iznosi milijardu i 967 miliona dinara. U ovaj dug ne ulaze druga polovina 2014. godine i 2015. godina koja je u toku, kao i stvorene obaveze po kreditima banaka.
Sve ovo je dovelo do blokade opštinskih računa u trajanju od preko hiljadu dana kao i do blokade računa vodovoda i ostalih javnih preduzeća, doma zdravlja, školskih i predškolskih ustanova.
Svi ovi podaci su preuzeti iz zvaničnog izveštaja DRI, koja se sada nalazi u Odboru za finansije Skupštine Srbije.
Sva ova bahatost, ogleda se između ostalog u restrikciji, vodi za piće u trajanju od preko deset sati svakodnevno. Odsustvo ulične rasvete u trajanju više meseci tokom protekle zime zbog duga od 800 miliona dinara. Uništenim zaštitnim objektima od poplava, uništenim ulicama i trotoarima, štetnom otuđenju prirodnih resursa, termo mineralne vode i ostale državne imovine, na primer, Dom armije. Nekontrolisanom sečenju stogodišnje šume, gradsko bolničkom banjskom kompleksu.
Pored ukupnih dosadašnjih obaveza namera opštinskog rukovodstva na čelu sa predsednikom opštine Radoslavom Milojičićem Kenom, je da se zaduži opštinski budžet za novih 150 miliona dinara, putem emisija hartija od vrednosti, a sve to zarad ostvarivanja ličnih interesa. Verovatno zato što se za fudbalski sport izdvajaju novčana sredstva u iznosu od 60 miliona dinara godišnje.
Državna revizorska institucija u toku 2013. godine izvršila je reviziju poslovanja ove opštine za 2012. godinu i utvrdila čitav niz nepravilnosti, prekršaja i krivičnih dela kojim povodom je i podnela niz krivičnih prijava čiji ishod nije poznat.
Nažalost svih nas, aktuelna vlast na čelu sa Radoslavom Milojičićem zvanim Kena, predsednikom opštine, Petrom Jelićem zamenikom predsednika opštine, Slavoljubom Đurićem predsednikom SO, Živkom Petrovićem, zamenikom predsednika SO, svojom bahatošću i neznanjem vode ovu opštinu u propast.
Pitanje postavljam Ministarstvu za državnu upravu i lokalnu samoupravu u kojoj meri je upoznata sa problemima Opštine Smederevska Palanka i na koji način namerava da pomogne građanima Smederevske Palanke koja je praktično u bankrotu i bezizlaznoj situaciji? Zahvaljujući interesno organizovanoj grupi ljudi na čelu opštine Kena, Pera, Đura, Živko.
Upućujem poziv MUP Republike Srbije da izvrši sve istražne radnje kako bi odgovorni za ovakvo katastrofalno stanje naše opštine bili otkriveni i procesuirani. Hvala.

Sedma sednica Drugog redovnog zasedanja, 07.11.2014.

Drage kolege, ministre, predsedavajući, ovde se stalno izbegava suština. Suština je da RFZO ili Republički fond do sada nije dobro radio, čak i u ovom obliku upravnih odbora.
Ovde se pominju upravni odbori, 21 član, svi predstavnici zaposlenih, penzionera, zemljoradnika i to bih ispoštovao kada bi oni stvarno do sada nešto odlučivali u Republičkom fondu. Vidi se da je prethodni kolega radio u Fondu i da bi on tu čitavu situaciju da ostavi kao što je do sada bilo, a onda nije do sada bila dobra. Nešto mora da se menja.
Voleo bih da vi kao opozicija nama date konstruktivne predloge da li mi negde grešimo tako što prebacujemo kontrolu, čak to ne bih zvao odgovornost, kontrolu na Vladu. Ovde, u svim ovim detaljima koje smo do sada slušali fali kontrola trošenja sredstava budžetskih. Do sada je to radio RFZO onako kako je on to zamišljao. Mislim da je ovo tek početak, zajedno sa ovim elektronskim umrežavanjem, početak kako treba uspostaviti kontrolu nad celokupnim zdravstvom, jer mnogo sredstava se troši netransparentno i nije podložno kontroli.
Stoga bih ja odbio ovaj amandman i podržao bih i buduće predloge Vlade, odnosno Ministarstva da se uspostavi kontrola. Da li se to sada svidelo ili ne svidelo nekome što je to polako podložno centralizaciji, očito da tako mora da bude da bih dobili titulara koji je odgovoran samim tim što kontroliše sredstva. Hvala vam.

Sedma sednica Drugog redovnog zasedanja, 07.11.2014.

Kolega Milosavljeviću, iznenađujete me. Samo pređite ovamo na našu stranu.
Pozdravljam to što ste rekli, ali, šta znači ta rečenica – nenamensko trošenje budžetskih sredstava? I ko je to odgovoran u zdravstvenim ustanovama za tu rečenicu? Veliki broj bolnica nam je u velikim problemima baš zbog nenamenskog trošenja budžetskih sredstava koje ministarstvo do sada nije moglo da kontroliše, niti je kontrolisao RFZO i to je radio kako je ko hteo.
U celoj ovoj priči, tu treba pokrenuti i Institut za javno zdravlje, da malo bolje svi rade svoj posao.