Poštovana poslanice gđo Petrović,
Moje ime je Aleksandar Nastić. Ja sam redovni profesor Departmana za matematiku Prirodno matematičkog fakulteta, Univerziteta u Nišu. Imam jedno pitanje, za sada, samo za Vas.
Da li je istina da kada fizičko lice pokuša da sklopi ugovor sa United grupom, o recimo korišćenju usluga SBB kablovske televizije, tada Pošta Srbije sredstvima opstrukcije isporuke pošiljke, koja sadrži ugovor između pomenute dve strane, pokušava da spreči potpisivanje istog?
Ja najpre nisam verovao da je to moguće. Međutim i sam sam pokušao da uvedem kablovsku televiziju SBB kablovskog operatera. S tim u vezi, uređaj (smart Box), kao i ugovor za potpisivanje trebalo je danas (04.02.2021.) da mi budu isporučeni Post Ekspresom. Na telefon mi je stiglo automatsko obaveštenje da će mi u toku dana biti isporučena vaša pošiljka sa brojem PX180221045RS. S obzirom na Epidemiološku situaciju svoj posao obavljam od kuće. Međutim, službenik Pošte, preduzeća kojim trenutno upravljate, nije (izgleda namerno) isporučio pošiljku United grupe upućenu meni. Sukcesivnim praćenjem vašeg informacionog sistema (track and trace) utvrdio sam da je Status pošiljke je retroaktivno promenjen od "Zadužena za dostavu" u "Izveštena". Reklamaciju sam podneo Vašem kol centru i tom prilikom sam u razgovoru sa operaterom saznao da Kurir nije ni bio na mojoj adresi, na mestu dostave. Takođe, rečeno mi je da pošiljku mogu preuzeti samostalno u glavnoj pošti u Nišu.
Pre dva meseca u istoj situaciji, ja sam se usled dužeg boravka u Vašoj filijali zarazio Sars Cov 2 virusom. Da li je neophodno da sada opet dovodim u opasnost život svoje porodice i svoj život, samo zato što očigledno iz političkih razloga Pošta, nakon Telekoma, pokušava da opstruiše rad United grupe.
S poštovanjem,
dr Aleksandar Nastić, redovni profesor Univerziteta u Nišu,
[email protected];
[email protected]
[email protected]