ISKLJUČENJE SA DALJINSKOG GREJANJA

Poslanik kome je upućeno: Miroslav Aleksić

Pitanje

odgovoreno za 6 meseci i 19 dana i 5 sati

Poštovanje predsedniče,

U terminu koji je predviđen za isključenje domaćinstva sa daljinskog grejanja, uredno sam podneo zahtev za isključenje uz plaćanje svih preostalih obaveza i taksi. Isključenje nije izvršeno od strane JKP Energetika pod izgovorom da su zaposleni na čekanju, da nemaju dovoljno radnika, itd. Računi za grejanje i dalje pristižu i pomenuto preduzeće odlaže postupanje po zahtevu. U redu je da nemaju radnike za izvršenje, ali nije u redu da računi stižu za period koji je protekao nakon podnošenja zahteva.

Molim Vas da preduzmete mere iz okvira Vaše nadležnosti da se ovaj problem reši što pre i da građani ne budu taoci neodgovornog ponašanja.

Srdačan pozdrav,

Vladimir Ervaćanin
Obilićeva 9A
Trstenik

Odgovor

Poštovani Vladimire,

Povodom Vašeg pitanja lično sam se obratio direktoru i JKP Energetika za razjašnjenje situacije u kojoj ste se, nažalost, našli. Od direktora ovog preduzeća dobio sam pismeni odgovor da će računi koje ste do sada dobijali biti stornirani ili korigovani kada se i fizički bude izvršilo isključenje, a prema očekivanjima JKP Energetika to može biti najkasnije do 1. septembra.
U prilogu Vam dostavljam odgovor koji sam od njih dobio i nadam se da sam Vam, kao svom sugrađaninu, pomogao u rešavanju ovog problema.

Ukoliko imate dodatna pitanja, budite slobodni da mi se obratite putem mail-a Otvorenog parlamenta  ili na broj telefona 069614478 na koji, ukoliko je potrebno, možete zakazati i sastanak, jer ću u narednom periodu u zakazanim terminima primati građane.

Srdačan pozdrav,
Miroslav Aleksić,
Narodni poslanik
Narodni pokret Srbije

Odgovor nije ocenjen