MILAN STEVANOVIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1958. godine. Diplomirani matematičar.

Poslednji put ažurirano: 06.05.2016, 09:51

Osnovne informacije

Statistika

  • 0
  • 0
  • Nema pitanja koja su upućena poslaniku

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja, 05.11.2015.

Hvala, uvažena predsednice.
Poštovana ministre sa saradnicima, kolege narodni poslanici, moram nekoliko stvari da kažem, rakija, i ako je reč arapskog porekla, odomaćila se kod nas u Srbiji, tako da se više tretira kao tuđica.
Šljiva je bila jedan od najvećih brendova bivše Jugoslavije, a mi nismo uspeli, zakasnili smo, da je registrujemo kao Šljivovicu i to je jedan od velikih propusta koji smo uradili. Pitanje je da li se mi bavimo ovde formom ili suštinom i šta ćemo mi da imamo od toga ako prihvatimo ovaj amandman? Da li će naši proizvođači da imaju bolje uslove? Pa, to je bitno. Oni već 10-15 minuta govore o tome.
Razumem da sada mnogo ljudi govori o rakiji, pošto je ona postala deo našeg nacionalnog pića i, ono što je veoma važno, da je i dalje naša Šljiva veoma traženi brend, nešto kao malina, a nismo uspeli da je dovoljno zaštitimo. Ovaj zakon će tu situaciju poboljšati.
Zato predlažem da ne raspravljamo više o amandmanu. Hvala.

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja, 05.11.2015.

Hvala, uvaženi predsedavajući.
Dame i gospod, ja sam morao da se javim opet jer imam utisak da mi nismo u istoj prostoriji dok govorimo. Jasno sam rekao da je rakija reč arapskog porekla, ali koja se odomaćila u srpskom jeziku. To sam rekao jer sam pretpostavio da većina naših građana i poslanika nije to znala. Naišao sam na tumačenje od narodnog poslanika koje je potpuno nevezano sa onim što sam ja rekao.
Da bi se malo uozbiljili, napraviću paralelu između viskija i rakije, da znamo zbog čega je bitno da danas usvojimo, tj. ovih dana usvojimo ovaj zakon. Svi znamo šta je viski, „Glenfidih“, „Granc“, „Džoni Voker“, „Balantajns“, ogromno, nepojmljivo tržište na svetu, a viski je destilat žitarice, ne voće. Da bi popili viski, kad se on proizvede, 17 stvari moraju da se stave da bi mogli da ga pijete, a naša rakija je destilat voća i ne stavljamo ništa, osim u nekim slučajevima šećer. Tu je razlika u odnosu između države prema jednom brendu i prema našem brendu. Imamo veliku mogućnost zato što imamo odličan proizvod. To samo dokazuje da nije bitno u modernom svetu kakav proizvod imate, nego kakav odnos prema njemu imate i kako ga marketinški promovišete. Hvala vam.

Jedanaesto vanredno zasedanje, 29.06.2015.

Hvala uvaženi predsedavajući, dame i gospodo narodni poslanici. Razlog što sam se javio je jedno prejudiciranje, privatizacija sa otpuštanjem radnika i pod rizikom da se ponavljam u odnosu na načelnu raspravu, mediji, kada kupujete neki medij, vi ne kupujete hektare zemljišta, kupujete samo medijski prostor. Ako ga ne unapredite, vi ne možete posle da prodate i da tu napravite magacin. To su obično male prostorije, loša oprema i mnogo ljudi koji rade. Znači, veoma ste se zainteresovali da ti mediji postanu efikasni, postanu savremeni, tako da ja tu ne vidim veliku opasnost, zašto povezujemo sa 3.000 radnih mesta koje će oni da izgube. Apsolutno sam siguran da je ovo šansa za medije.