VLADIMIR PETKOVIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1979. godine. Živi u Barajevu, Beograd.

Po zanimanju je pogonski tehničar mašinske obrade.

Predsednik OO SNS Barajevo. Član Gradskog odbora Beograd SNS. Član Glavnog odbora SNS. Šef odborničke grupe u SO Barajevo.

Bio je poslanik u sazivu 2014-2016. godine.

Mandat mu je potvrđen i nakon vanrednih parlamentarnih izbora održanih 24. aprila 2016. godine.
Poslednji put ažurirano: 24.08.2017, 12:00

Osnovne informacije

Statistika

  • 16
  • 2
  • 4 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Poziv poslanicima i poslanicama da podrže amandmane organizacije CRTA

čeka se odgovor 4 godine i 11 meseci i 23 dana

Poštovani gospodine Petkoviću, U proceduri Narodne skupštine Republike Srbije nalaze se dva predloga zakona od velikog značaja za izborni proces - Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o Agenciji za borbu protiv korupcije i Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o sprečavanju koru...

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 6 godina i 2 meseca i 18 dana

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo za narodne poslanike- pitanja za Vladu

čeka se odgovor 7 godina i 26 dana i 15 sati

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 07.11.2018.

Zahvaljujem gospođo predsedavajuća.

Uvažena ministarko Kuburović, dame i gospodo narodni poslanici, građani Srbije, podneo sam amandman na član 3. da se doda stav 3. Predloga zakona o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama.

Pre svega, želeo bih da istaknem da je ovim članom 3. Predloga zakona definisan predmet zakona, odnosno pojam delovanja u uslovima koji se odnose na smanjenje rizika od katastrofa.

U poslednje vreme smo svi svedoci klimatskih promena koje na jedan neuobičajen način oblikuju vremenske uslove, ne samo na teritoriji Republike Srbije, već i na teritoriji celog sveta. Gotovo da nema mesta na zemaljskoj kugli gde se jedna od elementarnih nepogoda nije dogodila.

Ugroženost od elementarnih nepogoda pozicionira se na sam vrh prioriteta države u očuvanju života ljudi, pre svega. Oluje i poplave, zemljotresi, predstavljaju najekstremniji oblik izazova sa kojima se čovečanstvo danas susreće. Zato je odgovor na krizu u rukama bezbednosnih struktura i od ključne važnosti za dalji opstanak i rad i razvoj na određenoj teritoriji.

U borbi sa prirodom svesni smo da ne možemo izaći kao pobednici, već na neke načine možemo i moramo da damo sve od sebe i da posledice katastrofa budu što je moguće manje.

Zato je intenzivno investiranje u prevenciju o kojoj je ministar Stefanović govorio u načelnoj raspravi od ključne važnosti, jer je novac kojim se investira u preventivne aktivnosti jedank višestrukom ulaganju, u saniranju već nastalih posledica, katastrofa i negativnih pojava u vanrednim situacijama.

Posebna novina ili jedna od bitnih novina u predloženom zakonu je to što se odnosi na gradske opštine grada Beograda.

U prethodnim raspravama kolege poslanici su napomenuli, a ja ću se složiti sa njima da je to jako važno.

Treća sednica Drugog redovnog zasedanja , 05.11.2018.

Zahvaljujem, gospodine predsedavajući.

Uvažena ministarko Kuburović, dame i gospodo narodni poslanici, građani Srbije, podneo sam amandman na član 1. Predloga zakona o smanjenju rizika od katastrofa, da se doda stav 3, a odnosi se na smanjenje rizika od oluja.

Ako uzmemo u obzir i samim tim znamo da je prethodni zakon donesen pre sedam godina i kao takav imao je veliki broj nedostataka, smatram da donošenjem novog zakona ćemo isključiti mogućnost da neke pravne praznine koje su do sada postojale jednostavno nestanu.

Ono što bih se složio sa kolegama narodnim poslanicima, sa teritorije grada Beograda, tj. lokalne samouprave koje pripadaju jedinici lokalne samouprave grada Beograda, jeste da će se novi zakon odnositi i na lokalne samouprave gradskih opština.

U velikoj meri će to na neki dobar način svakako unaprediti i obezbediti dodatna sredstva kao preventivu za naredni period borbe protiv katastrofa na koje, jednostavno, mi ne možemo da utičemo.

Ono što bih posebno istakao, jeste da vas podsetim da smo u prethodnim godinama imali jako velike elementarne nepogode, 2014. u gradskoj opštini Obrenovac, gde sam bio lično prisutan, i 29. juna 2018. godine, poplave koje su se desilo na mojoj teritoriji, tj. na opštini Barajevo, sa koje dolazim.

Želim da napomenem da se u godinama iza nas dosta malo ulagalo u povećanje svesti građana, u preventivu, a kamoli tek u otklanjanju mogućih posledica koje, na svu sreću, smatramo da mogu biti bez ljudskih žrtava.

Igrom slučaja, 29. juna 2018. godine došlo je do elementarnih nepogoda na teritoriji opštine Barajevo, gde je palo preko 100 litara kiše po kvadratnom metru. Da su građani i lokalna samouprava imali više mogućnosti i, naravno, svesti, ne bi došlo do poplava tih razmera, da su samo izumrla stabla koja su nanela štetu i pravljenje nekih trenutnih brana koje su pucanjem izazvale poplavu u centralnom delu opštine.

Ja se nadam da će predloženi zakon u velikoj meri smanjiti elementarne nepogode i da ćemo u narednom periodu svakako nastojati da budu bez ljudskih žrtava. Ja vam se zahvaljujem.

Deveto vanredno zasedanje , 23.07.2018.

Zahvaljujem predsedavajući.

Uvaženi ministre, dame i gospodo narodni poslanici, podneo sam amandman na član 3. zakona o ljudskim ćelijama.

Cilj Predloga zakona o ćelijama i tkivima je da se ova oblast uredi u skladu sa najvišim medicinskim standardima, da se otklone nedostaci koje smo do sada imali u praksi i da jednostavno pojednostavimo sistem funkcionisanja.

Oblast ćelija i tkiva se intenzivno rapidno razvija i potrebno je doneti zakon koji će te promene ispratiti i poboljšati mogućnosti našim građanima da se najkvalitetnije leče.

Bitno je istaći da građani Republike Srbije da bi išli na presađivanje ćelija morali odlaziti u inostranstvo gde su ti zahvati koštali oko 60.000 evra, sa bolničkim troškovima to je iznosilo nekoliko stotina hiljada evra. Sada imamo situaciju da ćemo to moći da radimo i kod nas.

Pre svega, na jasan i precizan način uređeno je koje zdravstvene ustanove mogu da podnesu zahtev za obavljanje ovakvih poslova iz ove oblasti.

Lečenje matičnim ćelijama pokazalo se kao jedan od najuspešnijih oblika terapije za najteže bolesti čak u 90% malignih bolesti. Primer dobre prakse je VMA koja je uradila blizu stotinu transplantacija ove vrste i na ovaj način želimo da pokažemo da je ovaj zakon jako human i jako potreban.

Ono što želim je da pozovem sve narodne poslanike da u Danu za glasanje podrže amandman.

Imovinska karta

(Beograd - Barajevo, 21.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 37000.00 RSD 03.06.2016 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 37000.00 RSD 16.04.2014 - 03.06.2016.
- Elektrodistribucija Beograd (Referent transporta -vozač specijalnih vozila) Javni Mesečno 56000.00 RSD 10.10.2000 -