BLAGOJE KRAJINOVIĆ

Nestranačka licnost

Poslednji put ažurirano: 06.05.2016, 09:50

Osnovne informacije

Statistika

  • 0
  • 0
  • Nema pitanja koja su upućena poslaniku

Članstvo u radnim telima

Poslanik nije ni u jednom radnom telu.

TREĆA SEDNICA, DRUGOG REDOVNOG ZASEDANjA, 03.11.2005.

Ovo je čisto tehničko pitanje. Pod pojmom "motorna vozila na javnom putu" su sva vozila koja se kreću na motorni pogon, nisu brodovi, čamci, to su oni koji imaju slobodu kretanja; nisu ni vozovi ni tramvaji, oni su usmereni.
Svi smo mi vozači na javnom putu, svi putujemo, svi vozimo. Šta nam najviše smeta? Traktori. Oni su učesnici na javnom putu, isto kao i sva ostala vozila. Nepotrebno je pisati posebno traktore, kao neka posebna vozila. Što onda niste pomenuli kombajne? To je isto vozilo koje je na motorni pogon na putu. To je suština ove izmene. Nema potrebe da ono stoji posebno.

TREĆA SEDNICA, DRUGOG REDOVNOG ZASEDANjA, 03.11.2005.

U članu 18. tražio sam da se stav 2. briše iz prostog razloga što nema šta da se obračunava za visinu naknade.
On glasi: "Visinu naknade iz člana 17. tačka 2), ovog zakona, utvrđuje nadležni organ opštine, odnosno grada".
To se vezuje za tačku 2) člana 17. gde se kaže "godišnja naknada za vozila na motorni pogon koja nisu obuhvaćena tačkom 1) ovog člana".
Član 17. kaže da su sva motorna vozila u tački 1) već obuhvaćena. U tački 2) ne postoje, to je "vazduh".
Znači, opština može naplaćivati naknade po ovoj tački iz "vazduha", ništa drugo.
Ne postoji faktički nijedno motorno vozilo kome opština može, ovom tačkom, naplatiti kao naknadu.
To je suština ovog amandmana i od vas zahtevam da se ovo briše, potpuno je nelogično, jer nema šta da se naplati.

TREĆA SEDNICA, DRUGOG REDOVNOG ZASEDANjA, 03.11.2005.

Stvarno poštujem vaše fakultete, doktorate i sve što ste stekli godinama rada, ali zakon da se piše samo da biste ga napisali, da bi pokazali kako razmišljate o svemu, mislim da nema svrhe.
Ovo je član koji nije primenjiv. Odredbama ovog člana zabranjuju se određene radnje na javnim putevima. To je dobro. Pitanje je ko će sankcionisati te radnje. Mi u Vojvodini danas imamo samo dva inspektora koji pokrivaju puteve.
Oni da su supermeni, da mogu da lete, ne mogu da stignu na svako mesto, da pokriju sve ovo i da sprovode ovaj član. Nema šanse to da rade. Ne mogu da reaguju blagovremeno i ne mogu fizički to da postignu.
Moj zaključak je da bi ovaj član trebalo da ide u Zakon o bezbednosti saobraćaja, jer tu jedino postoje ljudi koji mogu da sprovedu ovaj član, a to je saobraćajna policija.
Niko drugi to ne može sprovesti na terenu, osim njih. To je suština ovog amandmana i zato mislim da je on dobar i da treba da se prihvati.