MILJKO ČETROVIĆ

Nestranačka licnost

Poslednji put ažurirano: 06.05.2016, 07:50

Osnovne informacije

Statistika

  • 0
  • 0
  • Nema pitanja koja su upućena poslaniku

Članstvo u radnim telima

Poslanik nije ni u jednom radnom telu.

SEDMO VANREDNO ZASEDANjE, 28.09.2006.

Dame i gospodo narodni poslanici, u ime Poslaničke grupe SRS podneo sam sledeći amandman: « U članu 7. Razdeo 8. glava 8.2, funkcija 110 - ekonomska klasifikacija 511 "Zgrade i građevinski objekti", u koloni 6, iznos  «308.500.000» zamenjuje se iznosom «642.382.000», a u koloni 8, iznos «341.842.472» zamenjuje se iznosom «675.724.472»  dinara, a   ekonomska klasifikacija 551 se briše.»
Amandman se odnosi na razdeo u okviru Ministarstva finansija, a moram, radi građana Srbije, da iznesem šta predstavlja Ministarstvo finansija u okviru budžeta Republike Srbije, odnosno šta se finansira od strane svih građana Republike Srbije.
To je jedan galimatijas, maltene pola Vlade Srbije, gledajući šta sve sačinjava i šta ulazi u Ministarstvo finansija.
Pored Ministarstva finansija, sa ogromnim brojem zaposlenih, ministra, zamenika, pomoćnika, državnog sekretara, po Zakonu o državnoj upravi, u to ministarstvo ulazi i Uprava carina, Poreska uprava, Uprava za Trezor, Uprava za igre na sreću, Fond za mlade talente, Uprava za duvan, Uprava za sprečavanje pranja novca, Devizni inspektorat, Uprava za slobodne zone.
Sve to sačinjava Ministarstvo finansija.
Kad se sagleda pravo stanje u državi Srbiji kada su u pitanju finansije, kada su u pitanju ove oblasti koje pokrivaju određene uprave ili inspektorati, građani Srbije jasno mogu da vide ko je odgovoran za ovako haotično stanje u državi Srbiji.
Kada se sagleda pokušaj da se kroz ovo ministarstvo, počev od samog ministarstva, Poreske uprave i Uprave carina, određena sredstva iz ovog nacionalnog investicionog fonda predvide za zgrade, poslovni prostor, za adaptacije, rekonstrukcije, za molersko-farbarske radove, kada se sve to sagleda kroz izmenu i dopunu Zakona o budžetu Republike Srbije za 2006. godinu, kao i nefinansijska imovina koja se finansira iz Nacionalnog investicionog plana, koja iznosi 33.031.890.000 dinara, logično je što sam predložio da se ova aproprijacija, ili stavka 551 briše sa tim iznosom 33.031.890.000 dinara.
Naime, neshvatljivo je da Nacionalni investicioni plan sadrži ove stavke i izdatke, a da nema predloga da se sredstva koja se, navodno, predviđaju za Nacionalni investicioni plan opredele za namene koje su mnogo bitnije za građane Srbije, za većinu građana koji su bez posla, za dobar deo koji ima socijalne potrebe.
Da li je moguće da Vlada Republike Srbije i ministar finansija predlože da se za zaštitu porodice i dece, kroz ovu izmenu i dopunu budžeta za 2006. godinu, ukupno izdvoji nepunih 900 miliona dinara?!
Rekao sam koji je ovde iznos predviđen za zgrade, poslovni prostor u okviru administracije Republike Srbije.
Nema ovde ministra Dinkića da odgovori da li je pojeftinila nafta, ali bolje da je predložio seljacima da više ne oru njive, kao što govori ona sramna reklama Meridijan banke, gde Kraljević Marko, predstavljen kao srpski junak, kaže da je bolje da seljaci, ako imaju neki dinar, ulože to kod te banke, koju vode ljudi poput bivšeg ministra finansija, Dinkićevog prethodnika, Đelića, kao izvršnog direktora, i savetnika te banke Vlahovića.
Preporučio bih Meridijan banci, a i ministru Dinkiću i Vladi Republike Srbije, da Meridijan banka vrati oteti poslovni prostor od preduzeća "Poljopromet" u Kraljevu, u kojem je bila robna kuća za snabdevanje seljaka semenskom robom, zaštitnim sredstvima, površine od 400 kvadrata, koji je uzet za bagatelnu cenu, i da to prepusti da to i dalje bude prostor gde će seljaci iz opštine Kraljevo moći da se snabdevaju onim što im je neophodno, da bi mogli da prežive ova teška vremena, u koja su došli ne svojom krivicom nego zahvaljujući onoj prethodnoj vladi DOS i sada vladi demokratskog bloka.
Kada je u pitanju drugi deo vezan za Nacionalni investicioni plan, ono što su govorili ovde ministri i još neki, za tih 2000 projekata koji su, navodno, već stigli u Ministarstvo finansija, verovatno da ima nešto i iz opštine Kraljevo, ali to su projekti nekih mesnih zajednica.
Međutim, da li zna ministar Dinkić, da li zna Vlada Republike Srbije da su saveti mesnih zajednica u opštini Kraljevo nelegitimni, neregularni, nezakoniti već dve godine, jer nisu raspisani izbori, istekao je mandat tim savetima pre dve godine. Ni bivši predsednik opštine Kraljevo nije predložio SO Kraljevo da se raspišu ti izbori, niti predsednik koji je preuzeo funkciju, iz Nove Srbije, koga je Velja Ilić propagirao u januaru, februaru ove godine; već osam meseci ne raspisuju izbore za savete mesnih zajednica.
To samo govori o ozbiljnosti svega ovoga što se događa oko ovog tzv. nacionalnog investicionog plana, čime pokušavaju da obmanu građane širom Srbije, i za ove lokalne izbore što slede u nedelju 1. oktobra, i za ove sto posto izvesne parlamentarne izbore za nekoliko meseci. Ali, neće se građani Srbije prevariti, prepoznali su pogubnost vlasti demokratskog bloka na čelu sa Vojislavom Koštunicom i svim njegovim ministrima, ovako kako rade i kako ponižavaju građane Srbije.
Hvala.

SEDMO VANREDNO ZASEDANjE, 28.09.2006.

Evo, što reče prethodni govornik, poslanik SRS, Gačević, u  00,20 časova raspravljamo o Predlogu odluke o izmeni Poslovnika Narodne skupštine Republike Srbije. Ne znam zašto je moralo da se dođe u ovu situaciju da Narodna skupština raspravlja u ovo vreme i na ovaj način o izmenama i dopunama Poslovnika?
Prvi među jednakima od nas 250 narodnih poslanika, predsednik Narodne skupštine, gospodin Marković, nije sada ovde prisutan, i kao predlagač izmena i dopuna Poslovnika na neki način snosi odgovornost zašto za dve i po godine, i pored toga što su bila dva ili tri pokušaja da se predloži zakon o Narodnoj skupštini, nije Narodna skupština raspravljala o tom zakonu, u stvari počela je jedna rasprava, pa je povučen taj predlog sa dnevnog reda.
Osnov za rad Narodne skupštine je zakon o Narodnoj skupštini. Ako Vlada radi na osnovu Zakona o Vladi, logično je da i Narodna skupština ima zakon na osnovu kojeg su predviđene nadležnosti, prava i obaveze Narodne skupštine, predsednika Narodne skupštine i svih radnih tela Narodne skupštine.
Ova izmena i dopuna faktički je prilagođavanje Poslovnika, odnosno rada Narodne skupštine radu Vlade Republike Srbije. Ima u ovom predlogu izmena i dopuna odredbi koje su na neki način opravdane proširenjem nadležnosti Narodne skupštine Republike Srbije i njenih radnih tela.
Ali, sve ovo što nam se događalo u Narodnoj skupštini Republike Srbije od redovnih sednica, vanrednih zasedanja, odnosa Vlade Republike Srbije prema Narodnoj skupštini, prema poslanicima, prilikom raspravljanja po tačkama dnevnog reda, govorilo se ovde da je usvojeno preko 200 zakona. Vlada i predstavnici Vlade nisu često bili prisutni prilikom rasprava i u načelu i pojedinostima, pogotovo oko predloženih zakona. To jasno govori kakav je odnos Vlade Republike Srbije prema Narodnoj skupštini.
Kada su u pitanju radna tela, odnosno odbori Narodne skupštine Republike Srbije, po Poslovniku koji je prošle godine dopunjavan i urađen prečišćen tekst, ima 30 odbora Narodne skupštine. Sa izmenom uslova za održavanje sednica Narodne skupštine, za njihov rad i tok, od kvoruma za usvajanje dnevnog reda 126, pa početka sednica sa 84 prisutna narodna poslanika i raspravom bez obaveze da prisustvuju narodni poslanici, jasno govori o odgovornosti onoga koji je predložio da može tako raspravljati Narodna skupština o zakonskim predlozima.
Ne verujem da mnogo građana sada gleda ovaj direktan televizijski prenos, da građani reaguju kada je u toku dana direktan TV prenos, zašto je sala Narodne skupštine prazna. Ima po pojedinim predlozima zakona zainteresovanih građana, kada žele da čuju šta je predlog zakona, šta je predlog određenih zakonskih odredbi, kakva je diskusija koje poslaničke grupe, kako predstavnici Vlade obrazlažu predloge zakona ili određene odredbe. I kada vide praznu salu, onda postavljaju pitanje, zašto izdvajaju sredstva u budžet Republike Srbije i zašto izdvajaju sredstva za troškove Narodne skupštine.
Isto tako, može se postaviti pitanje za određenu poslaničku grupu koja, evo sada će se navršiti godinu dana, sa dva ili tri izuzetka, ne ulazi u ovu salu Narodne skupštine. Koliko od građana Srbije ta poslanička grupa Demokratske stranke je uzela sredstava iz budžeta Republike Srbije, odnosno na teret građana Republike Srbije.
Njihovo je pravo kao poslanička grupa da opstruiraju ili da bojkotuju rad Narodne skupštine, ali ne mogu da budu za to nagrađeni na teret građana Republike Srbije. A većina građana Republike Srbije teško živi, ali izvršava uredno obaveze prema državi, prema budžetu Republike Srbije.
Kada sam govorio o radu odbora Narodne skupštine Republike Srbije, i rad odbora sa izmenom Poslovnika je prešao u jednu formalnost. I ovde se pokušava kroz izmenu ovog poslovnika da mogu biti sednice odbora i bez dnevnog reda. Ali, i ovo što se događa zadnjih godinu dana kroz rad mnogih odbora Narodne skupštine Republike Srbije, to je puka formalnost i zadovoljenje forme, bez suštinskog rada nadležnih odbora i raspravljanja o tačkama dnevnog reda. Pogotovo odbora koji su u prethodnom postupku dužni i po Poslovniku da raspravljaju o predlozima zakona koje predlaže Vlada Republike Srbije.
A da ne govorim o odborima koji imaju izuzetnu važnost i odgovornost. Pomenuću jedan odbor, Odbor za privatizaciju. Po Zakonu o privatizaciji, mislim da je član 62, Odbor za privatizaciju jedini je nadležan da vrši kontrolu svih organa u postupku privatizacije po Zakonu o privatizaciji, pa i Vlade Republike Srbije, Ministarstva za privatizaciju, Agencije za privatizaciju i svih tih delova Agencije za privatizaciju.
Mi nismo bili u situaciji kao narodni poslanici, izuzev članova Odbora, zahvaljujući tome što je predsednik tog odbora gospodin Novaković, koji nije noćas ovde, da mnogi problemi, mnogi vapaji radnika u pljački kroz privatizaciju nisu se našli ni na dnevnom redu tog odbora, a da ni jednom rečju od predsednika Odbora, od članova Odbora koji predstavljaju većinu u ovoj Narodnoj skupštini, da izađu za govornicu i da kažu šta se to događa kroz privatizaciju u Srbiji i pljačku.
U tom postupku pljačke i otimačine od stotine hiljade radnika u Srbiji da ne reaguju i ne preduzimaju mere i ne izvršavaju svoje obaveze i nadležni državni organi, ni MUP, ni tužilaštva, ni sudovi, i imamo jednu bezizlaznu, beznadežnu situaciju u kojoj se našli radnici tih otetih preduzeća kroz privatizaciju.
Smatram da je kroz izmenu Poslovnika trebalo predvideti i obaveze da odbori izveštaju Narodnu skupštinu o svom radu, a pogotovo ovaj Odbor o privatizaciji ili o kontroli privatizacije da obavesti Narodnu skupštinu šta se sve to događa.
Nisam u toku i ne znam, ali pretpostavljam da kod sekretara Odbora za privatizaciju imamo na stotine zahteva radnika i stotine preduzeća, sa gomilom dokumentacije, materijalnih dokaza o ovome o čemu govorim.
O posebnoj sednici ovde je već bilo govoreno, koju predviđa ova izmena i dopuna Poslovnika. O članu 13, da sednicu Narodne skupštine mogu, na poziv predsednika Narodne skupštine, prisustvovati predstavnici stranih država, predstavnici članova stranih vlada, ne bi trebalo ovo da bude samo pravo, da ipak o tome treba da, ako ima potrebe, da se izjasni narod da Skupština, a ne da to zavisi od samog predsednika Narodne skupštine.
O poslaničkim pitanjima i ovome što se sada predlaže, zašto do sada nismo imali unazad za dve godine izveštaj o radu Vlade, ovde da dođe Vlada, da dođu ministri i da podnesu izveštaj o radu celokupne vlade i određenih ministarstava. Nažalost, nismo to dobili, tu obavezu Vlada nije izvršila unazad za dve godine prema poslanicima i prema Narodnoj skupštini.
Koliko će trajati pitanje, koliko odgovor, mislim da je apsurdno ovde meriti minute i kazati tri minuta za pitanje, a pet minuta za odgovor, ili će neko da meri štopericom ovde, gospodin Marković ili neko od potpredsednika koji ga zamenjuje.
I na kraju, pošto u okviru predloženih amandmana ispred poslaničke grupe Srpske radikalne stranke, predložio sam amandman na član 19. Predloga odluke izmena i dopuna Poslovnika, a odnosi se na član 238. stav 1. reči "Odbor za inostrane poslove" zamenjuje se rečima "Narodna skupština"; stav 2. menja se i glasi: "Sastav delegacije mora izražavati srazmernu zastupljenost veličine poslaničkih grupa u Narodnoj skupštini".
U stavu 3. reči "Odboru za inostrane poslove" zamenjuju se rečima "Narodnoj skupštini". Da ne bi došli u situaciju kada se određuju delegacije za posetu stranim državama, za posetu inostranstvu da dođe do preglasavanja, nego prema veličini poslaničkih grupa da se određuju te delegacije i da to odlučuje Narodna skupština Republike Srbije.
Isto tako, sve ove delegacije koje su do sada, u ime Narodne skupštine Republike Srbije, putovale, trebalo je da podnose izveštaj Narodnoj skupštini Republike Srbije o svojim putevima, gde su bili i šta su radili, s kim su se sreli i šta su ti susreti doneli za državu i građane Srbije. Hvala vam.

SEDMO VANREDNO ZASEDANjE, 27.09.2006.

Hvala. Poštovani narodni poslanici, u ime poslaničke grupe SRS podneo sam amandman da se ovaj član 22. briše. Član 22. izmena i dopuna Zakona o budžetskom sistemu glasi - naziv dela 7. Poslovi budžeta, naslov iznad člana 72. i člana 72. se brišu.
SRS je prepoznala prevaru sa izmenom i dopunom Zakona o budžetskom sistemu, sa ovim političkim pamfletom Nacionalni investicioni plan, što treba da prevari građane za ove lokalne izbore koji su sada 1. oktobra, a i da prevari građane za vanredne parlamentarne izbore i izbore na svim nivoima posle donošenja novog Ustava.
Uvođenjem navodno ovih organa koji treba da vrše kontrolu kroz izmene i dopune ovog zakona o budžetskom sistemu, centralna jedinica za harmonizaciju, verovatno je ovaj izraz preuzet od Evrope, mislim na harmonizaciju, interna kontrola, interna revizija i budžetska inspekcija, koja je i do sada postojala u ovom zakonu, koja nije vršila kontrolu trošenja budžetskih sredstava ni na lokalnom, ni na republičkom nivou, i usvajanjem ovih odredbi ovog zakona, sa ovim organima koji treba da vrše kontrolu svih budžetskih sredstava i korisnika, treba da se amnestira sve ono što je činjeno unazad za nekoliko godina, zloupotrebama u korišćenju sredstava života Republike Srbije, republičkih javnih preduzeća, budžeta lokalnih samouprava i mnogih sredstava opštinskih i lokalnih javnih preduzeća.
Sada ovim zakonom i ovom odredbom člana 22, brisanjem člana 72. osnovnog zakona i predlaganjem novog člana 73, gde Uprava za trezor dobija najveću moć kada su u pitanju finansije, a u okviru Ministarstva finansija. Sve ovo što je predviđeno šta treba Uprava za trezor da radi, faktički sa direktorom Uprave za trezor i cela Uprava za trezor, koja je u okviru Ministarstva finansija, kontrolisaće sve finansije u državi Srbiji.
A ne način kako bi bilo normalno i logično, nego da pod svoju kontrolu, verovatno, očekujući ovaj tzv. demokratski blok, DSS, G17 plus, ovi koji su u kohabitaciji sa njima, DS i ovaj SPO, koji je sebe proglasio demokratskom strankom i demokratskim blokom, i neki narodnjaci, Palma, ne znam ko će se još prilepiti, verovatno i Keba, pošto lepo peva, i Velja, i da ne govorim dalje, kako to u svojim pesmama Čorba navodi. Ali, neće prevara proći.
Siguran sam i 1. oktobra, jer ovo što je uspeo Velja Ilić da prevari građane opštine Kraljevo, jasno se pokazalo da su građani prevareni i obmanuti u Kraljevu. Prošlo je osam meseci, a od milijardu i po dinara, asfaltiranja puteva, pasarela, fudbalskih igrališta, vodovoda, kanalizacije, obilaznice - nema ništa. Ali, sada se pokušava kroz navodno Nacionalni investicioni plan da se i za Kraljevo predvide ta sredstva.
Ovo što je radio Velimir Ilić u februaru, i deo u januaru u izbornoj kampanji, ono što se slikao pored bušotina u selu Popovići, plaćeno je iz budžetskih rezervi opštine Kraljevo. To je ovaj aktuelni predsednik, Miloš Babić, potpisao rešenje, 800 i nešto hiljada nekom privatniku iz Kragujevca za jednu bušotinu, a 800 i nešto hiljada za drugu. To je demokratski sve.
Imali smo priliku da propratimo i mi, kao odbornici odborničke grupe SRS, kako aktuelni predsednik, sa koalicijom demokratskog bloka, rešava probleme u opštini Kraljevo, a nažalost ne rešava ih nikako, nastao je haos i bio je haos, a sada je totalni haos u funkciji te koalicije. Dokaz da oni nanose ogromnu štetu građanima opštine Kraljeva je i to da smo, posle osam meseci, na jedvite jade, kao odbornička grupa uspeli preko TV Kraljevo, koju kontroliše aktuelna većina, a konkretno Nova Srbija, da se zakaže za sutra veče okrugli sto u 20,00 časova i da budu na okruglom stolu predstavnici odborničke grupe SRS, DSS-a, Nove Srbije i DS-a.
Danas sam dobio obaveštenje od odgovornih iz TV Kraljevo da su svi pobegli i da ne smeju sutra veče da se pojave na okruglom stolu.
Budžet ili dopuna budžeta, zakazana je sednica za 3. oktobar, verovatno na isti način kao što je i ovde urađeno u Narodnoj skupštini Republike Srbije.
I moram još nešto da kažem, pošto je ovde u funkciji ministar finansija, a i predsednik G17 plus, Mlađan Dinkić. Sinoć ili preksinoć, nije bitno, na TV Kraljevo se pojavljuje, u terminu od sat vremena, državni sekretar za narodnu odbranu Zvonko Obradović.
Kao i lažno predstavljanje kao ministra narodne odbrane Stankovića, i ovaj koji se predstavio tamo kao državni sekretar i sat vremena je pričao na TV Kraljevo o prodaji imovine Vojske države Srbije, a da nije pomenuo 400 i nešto radnika Vojne pošte Čibukovac, koji mesecima obijaju pragove i po Kraljevu, od kancelarije načelnika Raškog okruga, pa sve do vrata Vlade Republike Srbije, da nemaju razumevanja za njih i njihove porodice, da su ostali bez hleba, da nemaju posla, a sinoć Zvonko Obradović priča o prodaji te imovine u Čibukovcu, da ne govorim o Krađorđevu i šta je sve pominjao.
Imam ovde danas dobijen jedan dopis ili zahtev, vapaj Radović Sime Gorana, koji živi u Herceg Novom, u mornarici je radio, ostao je bez posla odvajanjem Crne Gore od Srbije, ima srpsko državljanstvo, slušao je sve šta su pričali, i Boris Tadić. Njegova porodica ima srpsko državljanstvo, ćerka mu studira u Beogradu, ali neće država Srbija, Vojska Srbije da ga preuzme da nastavi da radi u Vojsci Srbije.
To je surova realnost i vi, ministre Dinkiću, prekjuče ovde kada ste sat vremena obrazlagali izmene i dopune budžeta, ili ono ranije kako se govorilo, rebalansa za 2006. godinu, preporučiste seljacima da ne kupuju naftu do četvrtka, do sutra. Takav cinični poziv koji ste uputili, ali treba da znate i vi ministar za poljoprivredu u kakvom su stanju seljaci, pošto je mleko, da je cena sirovog mleka 10 ili 11 dinara, da ne govorim o ceni pšenice, šta je sa stočarskom proizvodnjom, šta je sa tovom junadi, tovom svinja, šta je sa živinarskom proizvodnjom.
Da li znate, ministre Dinkiću, ili ministar za poljoprivredu da li zna, da stočna pijaca u Kraljevu već godinama radi ili počinje da radi u 12,00 časova između četvrtka i petka. Da li vam je to poznato, da su kolone traktora, kamiona na prilazima Kraljeva od Vrnjačke Banje, od Kragujevca, od Čačka, od Raške, zaustavljani od 9,00 do 12,00 časova na magistralnim putevima.
Dakle, o kakvom radu se tu radi samog ministra za poljoprivredu, o kakvom radu veterinarskih inspekcija i svih drugih inspekcija, a treba da znate da je G17 plus u koaliciji na vlasti u Kraljevu, da je opštinski menadžer Nešović iz vaše stranke.
Mi smo kao odbornička grupa više puta energično tražili, na zahtev seljaka, da se to ponižavanje prekine, da se odredi rad stočne pijace u razumno vreme, kada faktički treba da se dođe na pijacu, ni Turci to nisu radili.
Letnje vreme radno da bude od 05 časova, a zimsko od 06 časova i da se pijaca obavi onako kako dolikuje časnim i poštenim domaćinima. Nažalost, ovo je sve organizovano i pripremljeno za zloupotrebu i pljačku, način na koji se to organizuje.
To samo govori o onima koji vrše vlast od lokalnog nivoa u Kraljevu, a slična je sudbina skoro u celoj Srbiji, da ne govorim ovde u republičkoj vlasti, Vladi Republike Srbije i odgovarajućim ministarstvima. Vašeg prijatelja sada, a velikog protivnika pre nekoliko godina, Velju Ilića, vidim da sada idete zajedno, otvarate neke objekte, kada ste se žestoko sporili javno na televiziji i na medijima oko fabrike duvana u Preljini, pet miliona maraka Velja je tada navodno uložio, ili je trebalo da uloži da počne izgradnja te fabrike.
Da li je Velimiru Iliću poznato da je selo Mlanča odsečeno tri meseca od Studenice, od ušćanskog kraja, da deca u školu idu bespućem, prelaze reku, 12 kilometara. Ogromno brdo se svalilo na put, preprečilo reku i stvara se ogromno jezero tamo. Ali, Velimir Ilić nema vremena sada da rešava taj problem, iako je navodno njegovom mehanizacijom, ili tim privatnicima sa kojima se tali, raskopao taj put ka Mlanči, navodno da će biti asfaltiran. Nije asfaltiran. Brdo je krenulo, ogromno brdo. Velja Ilića nigde nema.
Na kraju, reći ću svim ovim građanima iz ovih šest opština koji će glasati 1. oktobra da dobro razmisle, imaju primer opštine Kraljevo, jer dobar deo njih ima nekoga od poznanika, prijatelja ili rođaka u opštini Kraljevo, neka nazovu, neka pitaju i onda će se uveriti.
A oko konstatacija ovde da mi, srpski radikali, samo prozivamo nekoga ili da optužujemo za lopovluk, za kriminal, za kršenje zakona; nama je to osnovna dužnost i obaveza. Meni prvo, kao čoveku. Drugo, profesionalna obaveza. A treće, ovo sve što nam se događalo i što se događa, ogroman kriminal, ogromna pljačka i ovo što radi Vlada Republike Srbije da na svaki način to legalizuje, pljačkanje države, pljačkanje građana Srbije, pljačkanje srpskog naroda.
Šta sada mi imamo, kakvu situaciju u Srbiji. Ovde što ste vi iznosili, ministre, u ponedeljak i što danas pokušavate ovde kroz odgovore narodnim poslanicima SRS da predstavite prebogatu državu, budžet koji puca od novca, devizne rezerve od preko 10 milijardi evra, a zaboravljate ogromnu većinu siromašnog naroda, siromašnih građana Srbije pre ove prebogate države.
Tim novcem vi hoćete da nastavite da upravljate, ne gledajući ogromnu većinu građana koji preteško žive, 800 hiljada bez posla, da ne govorim na stotine hiljada porodica u socijalno preteškoj situaciji, bez pravog socijalnog programa države. Jer, govorili ste, kad ste došli pučem na vlast, da država preuzima socijalnu funkciju, da će se socijalna funkcija izbaciti iz preduzeća, ustanova i sa radnih mesta.
Nažalost, prevareni su građani Srbije, nema socijalne funkcije države. Država nema nikakav program, kao što nema program za rešavanje ovih ključnih problema na nivou države kad je u pitanju infrastruktura. Jer nema država Srbija ni prostorni plan, nema nikakve planove sa prioritetima za rešavanje problema na nivou države, kao što nema i na lokalnim samoupravama. Hvala vam.