BOBAN BIRMANČEVIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1969. godine u Šapcu.

Po zanimanju je diplomirani ekonomista. Poverenik Gradskog odbora SNS u Šapcu.

Bio je narodni poslanik u X sazivu, a na tom mestu ostao je do kraja saziva 3. juna 2016. godine.

Za narodnog poslanika XI saziva izabran je 12. oktobra 2017. godine.

U XII sazivu ponovo mu je potvrđen mandat nakon redovnih parlamentarnih izbora održanih 21. juna 2020. godine. Izabran je sa izborne liste “Aleksandar Vučić - za našu decu”.
Poslednji put ažurirano: 31.07.2020, 11:08

Osnovne informacije

Statistika

  • 78
  • 2
  • 2 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 2 godine i 8 meseci i 5 dana

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 3 godine i 6 meseci i 12 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Osma sednica Prvog redovnog zasedanja , 20.04.2021.

Poštovana predsedavajuća, poštovana potpredsednice Vlade sa timom iz ministarstva, poštovane kolege narodni poslanici, poštovani građani Srbije, četiri izuzetno važna zakona i prvi po redu, ali ne kao najvažniji nego kao jedan od četiri najvažnija na današnji dan, Zakon o energetici i amandman koji se pre svega odnosi na proizvodnju vodonika, između ostalog u skladu sa razvojem tehnologije i onom ka čemu teži upravo ovaj zakon i ovo ministarstvo, a to je najnovija tehnologija na najbolji mogući način i u skladu sa interesima i građana Srbije, ali naravno i u skladu sa zakonom.

Zato je bilo potrebno definisati proizvodnju vodonika kao nešto predviđa ovaj zakon i nešto što ćemo naravno u budućnosti i imati na našem energetskom tržištu.

Hteo sam da zahvalim na prihvatanju ovog amandmana i da skrenem pažnju na to da Srbija ovim zakonom i ovim setom zakona zaista ide krupnim koracima napred. Ono što je evidentno, a to je da ovaj tim koji predvodi dr Zorana Mihajlović zaista i daje najbolje moguće rezultate i ako ćemo pričati o Zakonu o energetici, podsetiću iz 2014. godine zakon koji je trebalo menjati i nekoliko godina ranije i ako smo hteli da budemo u korak sa Evropom, hteli jesmo, ali čini mi se da nije bilo dovoljno volje, ali ni dovoljno kapaciteta u prethodnim godinama da se ovaj zakon i promeni i uskladi i sa potrebama EU, ali pre svega sa potrebama Srbije.

Ono što znam i što hoću da podelim sa građanima, da ih podsetim zašto očekujem da ovi zakoni daju prave rezultate, upravo zahvaljujući tome ko predvodi ovo ministarstvo i ko će između ostalog biti odgovoran za to što se dešava u ministarstvu i za rezultate koji budu postignuti, uz primenu ovih zakona.

Ako smo se u Ministarstvu građevine kretali korak po korak, odnosno stepenicu po stepenicu, ovde uz ove zakone, ako budu prihvaćeni naravno kada bude dan za glasanje, kretaćemo se po tri, četiri stepenika tom brzinom.

(Predsedavajuća: Izvinite, trošite vreme grupe? Pošto ste vreme predlagača iskoristili.)

Hvala.

Ne mogu se složiti sa nekim kolegama. Naravno, njihovo mišljenje je iz najbolje namere, ali ta konstatacija da idemo polako, mi ne možemo da idemo polako i prosto Evropa, samo tržište, sam život traži brže, traži efikasnije i ono na šta bih insistirao na ovom zakonu i na primeni ovog seta zakona je upravo da idemo brzinom koja bude moguća i najboljom mogućom brzinom, a upravo brzina reformi, brzina primene ovih zakona će zavisiti od podzakonskih akata i od sistema koji će biti uveden kroz ministarstvo.

Između ostalog, mi skoro svako zasedanja, svaka sednica počinje najvažnijim zakonima i zaista svaki zakon je u tom trenutku najvažniji zakon, a sve ovo što smo uradili kao država, sve ovo što je uradio Aleksandar Vučić, ali i Vlada Republike Srbije i skupštinska većina, odnosno Skupština je pre svega, sistem sklopljen iz niza kockica, iz niza zakona koji jedan drugog podržavaju i koji u suštini prave metodologiju koja daje najbolje moguće rezultate.

Ako neko misli da je ovo plod slučajnosti i nečije dobre volje, e pa nije. Ovo je proizvod velikog rada, sistemskog rada i rada celog ministarstva.

Kada je pre nekoliko godina dr Zorana Mihajlović rekla da ćemo biti među prvima u izdavanju dozvola, to je u tom trenutku izgledalo kao nemoguća misija. Skoro da su, i jesu se neki smejali i podsmevali toj izjavi, a mi smo za vrlo kratko vreme sa 180 i nekog mesta došli u situaciju da budemo država od koje drugi prepisuju.

Kada je neko rekao – evo, ukinućemo pečat, imamo elektronski potpis, pa ko će ukinuti pečat u Srbiji? U to vreme, onog žutog preduzeća, ni ugovori overeni sa 20 pečata i 20 svedoka nisu vredeli ništa, jer nije postojala država koja je bila sigurna i koja je bila garant za sve ono što se potpiše i uradi u ovoj Srbiji.

Ova država, država Aleksandra Vučića i država koja u ovom trenutku ide zaista krupnim koracima je država koja će garantovati da ovi zakoni, Zakon o energetici i obnovljenim izvorima rudarstva, da ih ne nabrajam, su zakoni koji će ovoj Srbiji, ovim građanima omogućiti sigurnu Srbiju, Srbiju sa zdravom životnom sredinom, zelenu Srbiju koja će dati odgovore na pitanja.

Upravo svi ovi amandmani su samo podneti da poboljšaju zakon, ali zakon kao zakon je garant da imamo svetlu budućnost i da imamo zelenu budućnost za našu Srbiju. Hvala.

Osma sednica Prvog redovnog zasedanja , 20.04.2021.

Poštovana predsedavajuća, poštovana potpredsednice, poštovane kolege i poštovani građani Srbije, vrlo kratko.

Čisto da bi videli koliko je ovaj zakon precizan i koliko ide u detalje, ovaj amandman daje samo pojašnjenje da svi oni koji imaju energetsku dozvolu za izgradnju objekata za proizvodnju električne energije, tu dozvolu, ukoliko dođe do nekih promena pre izdavanja same građevinske dozvole, mogu promeniti u jednom delu, kako bi uskladili i rešili određene probleme koje su imali u pripremama za izgradnju, odnosno u pripremama za dobijanje građevinske dozvole.

Znači, zakon je prilagodljiv i prilagođava se potrebama tržišta, odnosno potrebama onih koji treba upravo da naprave te proizvodne objekte i one projekte koji su u primeni, ako dođe do određenih problema u realizaciji, odnosno pripremi građevinske dozvole, sve se može promeniti i prilagoditi tim potrebama.

Ono što je jako bitno to je da znaju građani da ne moraju da brinu da će sve ovo što bude predviđeno i što bude potrebno da se realizuje biti uređeno podzakonskim aktima, ali bitno je da se zna da je za realizaciju svih ovih projekata svakako potrebna saradnja i sa lokalnim samoupravama. Ta saradnja sa lokalnim samoupravama garancija je da ti poslovi mogu da budu urađeni u skladu sa rokovima i da dobiju na brzini. Znam da će upravo potvrdom da smo kroz Ministarstvo građevine uspeli da lokalne samouprave upotrebimo, pod znacima navoda – upotrebimo, za brzu realizaciju na izdavanju građevinskih dozvola i realizaciji projekata. Ta ista metodologija biće promenjena i u ovom slučaju, znači, lokalne samouprave neće sigurno biti kočnica ovim projektima, biće na usluzi i građanima, ali i ljudima koji hoće da se bave proizvodnjom električne energije i koji hoće da rade projekte od interesa za našu državu. Hvala.

Osma sednica Prvog redovnog zasedanja , 20.04.2021.

Poštovana predsedavajuća, hvala najlepše.

Poštovana potpredsednice Vlade, poštovane kolege, poštovani građani Srbije, Zakon o korišćenju obnovljivih izvora energije, možda opet jedan najvažniji, svi su najvažniji, ali zaista zakon koji treba da da odgovore na mnoga pitanja i koji treba da upravo kompletnu energetsku efikasnost i sve zakone vezane za energetiku jednostavno podigne na jedan viši nivo i da upravo usmerimo, i sutra zatvaranje termoelektrana. Možda pričamo o 2030, 2040, 2050. godini, a to upravo zavisi od ovog zakona. Ili pričamo o stvaranju kupca proizvođača, o stvaranju neke nove vrednosti za ljude koji se bave bilo kojim poslom u Srbiji, a smatraju da mogu na svom krovu, u svom dvorištu ili od ostataka proizvodnje kojom se bave, ili bilo koji drugi način doći do proizvodnje električne energije, jednostavno stavljeno je i nalazi u ovom Zakonu o korišćenju obnovljivih izvora.

Voda, solarna energija, vetroparkovi, odnosno vetar, to jednostavno nema cenu, to nam daje priroda i ne moramo nikom da plaćamo fakturu za sunce koje sija i vetar koji duva i vodu koju nam je dala priroda. Ono gde možemo i šta možemo da uznapredimo to je upravo proizvodnja električne energije na biomasu, odnosno na gas koji se dobija iz obnovljivih izvora, odnosno iz proizvodnje koja je u Srbiji najzastupljenija, a to je poljoprivredna proizvodnja.

Mi imamo jasan izbor i prosto imamo sa jedne strane izbor zelena i zdrava Srbija, sa druge strane imamo spaljivanje biljnih ostataka i spaljivanje svega onoga što mislimo da nam ne treba, a upravo može biti korišćeno za proizvodnju biogasa, odnosno proizvodnju električne energije.

Znamo svi i prosto je neverovatno da u 2021. godini pričamo o spaljivanju biljnih ostataka, pa smo čak i svedoci da saobraćaj bude zaustavljen na autoputu ili na određenim magistralnim, lokalnim putevima i da ne pričamo, a to je sve izazvano spaljivanjem biljnih ostataka. Prosto, za verovali ili ne. Upravo taj biljni ostatak je najbolja sirovina i sirovina koja je potrebna za proizvodnju električne energije.

Zakonom, pazite, zakonom je zabranjeno. Nije to neko tumačenje, nije to uredba, nego je zakonom zabranjeno u ovom trenutku proizvodnja i izgradnja malih hidroelektrana. Znači, stavljamo na tačku na to u ovom trenutku, zakonom je zabranjeno.

Prosto, da svi znaju, nema, da, pod određenim uslovima. Ne, u ovom trenutku je zakonom zabranjeno i niko neće graditi hidroelektrane, pogotovo ne u zaštićenom području.

Ono što je takođe bitno, to je da ovim zakonom niko neće usporavati i osporavati izgradnju bilo čega što je u skladu sa zakonom i što je u skladu sa prirodom i u skladu sa interesima građana Srbije. Sa druge strane, niko neće se drznuti, niti će moći, neće mu biti dozvoljeno, da izda neku građevinsku dozvolu za izgradnju nekog potencijala za proizvodnju električne energije, a da posle određenog vremena neko kaže – e, vi sada nemate pravo na to.

Znači, država će biti odgovorna, ministarstvo će biti odgovorno, da dozvole koje budu izdate budu dozvole koje su u interesu države, u interesu životne sredine i u interesu građana Srbije. To je pravilo koje će, siguran sam, biti vodeće pravilo u ovom ministarstvu. Svi ovi zakoni idu u tom smeru da, između ostalog, kao što smo definisali jasno i glasno da nema hidroelektrana na zaštićenom području i nema, ne postoji uslov da ga neko izgradi, tako jasno i glasno moramo odgovoriti na pitanje onih koji u isto vreme štite zaposlene, pod znacima navoda, u termoelektranama a ti isti u isto vreme traže da se zatvore termoelektrane i da se proizvodi zelena energija. Oni moraju da se odluče na koji način će da lažu građane. Jer, jedino što oni rade je upravo laž.

Politika laži i Dragana Đilasa i Vuka Jeremića i Borisa Tadića i celog tog žutog preduzeća, da se neko ne uvredi, da nekoga ne preskočim, je jednostavno politika koja nema budućnost i neka vide oni šta će sa tim. Građani znaju kome veruju. Između ostalog, veruju, naravno, Aleksandru Vučiću i on je upravo pokazao da nema neosvojivih tvrđava i nema nerešivih problema, sve se može rešiti. Ali, ima ljudi koji to ne mogu da urade, ima onih koji to mogu. U ovom trenutku su u Srbiji na vlasti ljudi koji to mogu da urade, a tu su zahvaljujući, između ostalog, i samo zahvaljujući, ne između ostalog, glasovima građana Srbije.

Korišćenje obnovljivih izvora će ovim zakonom biti dostupno svima. To su obnovljivi izvori za sve. Svako ko ima ravan krov, koji ima određene resurse, ima svoju proizvodnju, može da stvori uslove da bude kupac ili proizvođač električne energije za svoje potrebe, a sve ono što ne može da upotrebi sam a proizvede, otkupiće mu država. Ima li šta idealnije?

Koliko imamo krovova na području države Srbije mi bi samo od solarne energije mogli da proizvedemo električne energije u duplo većem iznosu nego što je to u ovom trenutku proizvode termoelektrane, naravno, u idealnom slučaju, kada bi svi krovovi mogli biti pretvoreni i pokriveni solarnim panelima – 16 milijardi evra. Da, dobro ste čuli, ponoviću još jednom – 16 milijardi evra, novi planovi, novi dogovor, nova budućnost za energetski sistem Srbije, 16 milijardi evra za obnovljive izvore. Između ostalog, 4,4 milijarde evra za solarnu energiju. Za sve ono što drugima izgleda kao nemoguća misija, za ovo ministarstvo, za ovu Vladu je jednostavno i realno.

Ono što je pokazao Aleksandar Vučić za sve ove godine je upravo to da planovi i projekti iza kojih stane Vlada, iza kojih stane država, su projekti koji se zasnivaju na realnim osnovama. Ako je neko rekao da će da se uloži 16 milijardi evra u energetski sektor, uložiće se 16 milijardi evra. I da li će neko da pohvali ili neće od ovih koji se bave politikom, šta ću danas da slažem ove građane i šta ću da slažem i svoje kolege u tom nazovi opozicionom bloku, jer oni više nisu ni opozicija, oni ne znaju šta su, ja nisam siguran. Pojedini članovi tog Đilasovog udruženja, nije grubo ni reći – lopovskog udruženja, ujutru kad ustanu oni nisu sigurni u kojoj se ko stranci nalazi. Verovatno imaju neki sistem da pitaju ujutru – u kojoj se ja stranci nalazim i u ime čije stranke pričam? Jer, oni ljudi nemaju kontinuitet, nemaju podršku i nemaju poštenu politiku prema građanima Srbije.

Nova metodologija koja je predviđena upravo ovim zakonom će jasno definisati šta je ono što bilo koji pojedinac, bilo koje preduzeće, STR, malo, veliko, bilo ko ko želi da bude učesnik u proizvodnji električne energije, ima pravo. Osam amandmana koji su podneti, ja se neću više javljati po ovim amandmanima, prihvaćeni su, a imali su samo zadatak da još preciznije definišu neke nedoumice koje su postojale. I siguran sam, prosto, to je prirodno, ukoliko za šest meseci ili godinu dana, i pored uredbi i svega onoga što radi Ministarstvo, bude potrebe, pokaže tržište, pokaže jednostavno na delu, kad dođemo do realizacije, pokaže se da je nešto potrebno menjati, menjaćemo.

Da li je ovaj zakon savršen? On je najsavršeniji moguć u ovom trenutku. U proizvodnji električne energije, u izgradnji tih objekata, pokazaće se da li će biti potrebne određene promene, ali suština je u tome da država garantuje upravo budućim, naravno i sadašnjim, proizvođačima električne energije iz obnovljivih izvora, da im garantuje sigurnost, da garantuje i sigurnost građanima da niko više neće zloupotrebljavati ni ministarstvo, ni određene dozvole, ni određene tarife, da će jednostavno sve biti transparentno i sve u interesu zelene obnovljive i zdrave životne sredine.

Ono što ću reći za kraj to je, ponovo, 16 milijardi evra za zdravu, lepšu i zelenu Srbiju. Hvala.

Sedma sednica Drugog redovnog zasedanja , 03.12.2019.

Hvala predsedavajući.

Poštovane kolege narodni poslanici, poštovani građani Srbije, svoje prvo pitanje upućujem tužilaštvu, ali i svim pravosudnim organima, a pitanje je vrlo jednostavno – šta je tužilaštvo, šta su pravosudni organi preduzeli protiv onih koji nišane snajperom na predsednika, koji crtaju mete na predsedniku, koji uznemiravaju javnost i koji iz dana u dan pojačavaju tenzije i pojačavaju pritiske na predsednika Aleksandra Vučića?

Napad na predsednika, bez obzira kako se on zvao, a zove se Aleksandar Vučić jer su tako hteli građani Srbije, napad na predsednika Srbije na napad na sve građane i na sve one koji podržavaju, ali i na one koji ne podržavaju predsednika. Niko nema prava da u bilo čije ime napada legitimno i u prvom krugu sa 55% glasova izabranog predsednika.

Ono što je alarmantno to je da ti pritisci ne prestaju i ponavljaju se iz dana u dan. Pitanje je vrlo jednostavno – šta tužilaštvo, šta pravosudni organi rade u skladu sa zakonom da to jednom za svagda prestane?

Moje drugo pitanje upućeno je takođe i tužilaštvu i svim pravosudnim organima, a odnosi se na jedan deo poslaničkih klupa koje su prazne, odnosno 377 dan kako jedan deo opozicionih poslanika ne dolazi u Narodnu skupštinu. Postoji osnovana sumnja da im neko preti, da ih neko ucenjuje i da su zastrašeni. Pozivam te poslanike da budu hrabri, da budu uzbunjivači i da kažu ko je taj koji im preti i zbog koga ne smeju da uđu u skupštinsku salu, a poznato je, ako smo svedoci, a jesmo svedoci da predsednik opštine, u centralnoj gradskoj opštini, davi svog kuma, da ga vezuje, da ga batina i da traži da mu sve pare koje su plod mita i korupcije završe u njegovim džepovima. Ako su spremni to da rade u Opštini Stari Grad sigurno su spremni da rade i u Narodnoj skupštini i u svom poslovanju, a kao takvi oni sigurno vrše pritisak i na deo opozicionih poslanika koji jednostavno ne smeju da uđu u skupštinske sale i da rade posao za koji su predloženi i za koji su dobili određen broj glasova kako bi završili u ovoj sali Skupštine Republike Srbije.

Moje treće pitanje odnosi se na pravosuđe, a upućeno je direktno u Viši sud – zašto i kako gradonačelnik Zelenović koji je 2015. godine potrošio pet miliona evra mimo budžetom predviđenih stavki, dokazano i potvrđeno nalazom DRI, osuđen odlukom, odnosno presudom Višeg suda u Šapcu, po odluci Apelacionog suda je vraćeno na ponovno razmatranje, zašto još uvek gradonačelnik Zelenović nije dobio presudu koju zaslužuje? Kolika će biti presuda? Šta će presudi Viši sud – u to se ne upuštamo. To neka odluče oni, ali tražimo odluku u najkraćem mogućem roku. Građani Šapca, ali i građani Srbije zaslužuju informaciju i zaslužuju presudu koja Zelenoviću mora biti izrečena.

U isto vreme, pitanje je – zašto? Kada je konstatovano, da je neko zloupotrebio pet miliona evra, a taj neko je gradonačelnik Zelenović, nije uhapšen i zašto mu je dozvoljeno da utiče i na svedoke, i na sudije, i na sudske veštake, i na sve one koji su bili upleteni u slučaj nikada veće krađe? Gradonačelnik Nebojša Zelenović je jedini osuđeni gradonačelnik u Republici Srbiji.

Moje poslednje pitanje odnosi se na pravosudne organe, a pitanje je vezano za slučaj koji se desio u JKP u Šapcu. Vozač kamiona je dozvolio da u kabini kamiona JKP sedi više ljudi nego što je dozvoljeno. Iz kamiona je u vožnji ispao radnik JKP, a osnovana je sumnja da su i gradonačelnik i direktor JKP naložili, zapretili i vozaču i svima prisutnima da daju lažne izjave da se taj događaj nije desio.

Da li je MUP preduzeo sve potrebne radnje, da li je tužilaštvo na osnovu nalaza MUP-a iznelo, odnosno podiglo optužnicu protiv odgovornih za takvo katastrofalno ponašanje u JKP u Šapcu? Hvala.

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 08.10.2019.

Poštovani predsedavajući, poštovane kolege narodni poslanici, svoje prvo pitanje upućujem državnim organima, pre svega Ministarstvu unutrašnjih poslova, Ministarstvu pravde, Tužilaštvu, a odnosi se na vrlo važno pitanje - da li je neko od svih onih koji su pretili predsedniku države, odnosno pretili predsedniku Aleksandru Vučiću, pretili čoveku koga građani nazivaju Aca Srbin, da li je bilo ko od njih procesuiran, odnosno, preciznije, ko je od njih procesuiran i ko je izveden pred lice pravde? Jer, upravo su pretnje Aleksandru Vučiću pretnje građanima Srbije, imajući u vidu da taj čovek ima podršku 60% građana i da, u skladu sa tim, vodi ovu Srbiju na pravom putu, odnosno Srbiju na putu jedinstva i putu rezultata.

Moje drugo pitanje je da li je neko iz tog saveza za pretnje i silovanje, koji oni pokušavaju da predstave kao Savez za Srbiju, izveden pred lice pravde, jer upravo sve ono što su izrekli i uputili ka predsedniku države i članovima njegove porodice zaslužuje sankciju?

Moje sledeće pitanje je takođe upućeno Ministarstvu unutrašnjih poslova i Tužilaštvu, a direktno se odnosi na aktere koji se nalaze na ovoj slici - da li je neko upravo od ovih aktera napada na saobraćajne znakove imobilijar u Beogradu, da li je neko od njih priveden pred lice pravde, jer upravo se jasno na ovoj slici vidi ko je nosilac i ko je idejni vođa cele priče, najveći finansijer i tajkun i onaj koji vodi ove nesretne i ovaj nesretni i tužni skup, Dragan Đilas, Boško Obradović, Zelenović u pokušaju da napravi red u Beogradu, a zaboravlja na situaciju u Šapcu i svi ostali.

Da li je neko od njih, a jasno se vidi na ovoj slici ko je prisutan, priveden zbog napada na saobraćajne znake, imobilijar, u Beogradu, jer upravo kao posledica toga što nisam siguran da su nešto preduzeli, onda su juče nastavili sa akcijom napada na saobraćajne znakove, imobilijar, u Srbiji?

Evo ovde gradonačelnika Zelenovića koji u radno vreme lepi neke parole i to ne u svom gradu, nego na saobraćajne znake kod grada Loznice.

Da li će neko sprečiti i konačno procesuirati ove ljude koji ne znaju šta rade u pokušaju da pokažu da imaju ideju, da imaju nešto, ali oni osim ideje da mrze Vučića niti imaju program, niti imaju stranku, niti imaju podršku birača.

Moje sledeće pitanje vrlo je značajno, a odnosi se na posetu gradonačelnika Šapca, trenutnog gradonačelnika Šapca, a glasi – da li je neko procesuirao i postavio pitanje – zašto se Nebojša Zelenović, gradonačelnik Šapca, i Nemanja Pajić lažno predstavljaju? Šta oni rade u Peći, šta oni rade za stolom priznajući nepriznatu državu Kosovo, sedeći pod zastavom nepriznate i nepostojeće države Kosovo? Da li će neko stati na put i da li lažno predstavljanje gradonačelnika Nebojše Zelenovića i predsednika Skupštine Nemanje Pajića, zaslužuje sudski epilog?

Moje sledeće pitanje glasi – da li ovaj maskirani čovek sa kapom na glavi, a ovo je upravo bilo na izborima u Lučanima, gde je sa Boškom Obradovićem upao i to bukvalno upao u stanicu milicije u Lučanima, da li će neko konačno za ovo delo, gde se jasno vidi i ovaj maskirani lider, „lider“ zajedno za Srbiju, jer da bi neko bio lider, ta opcija mora da ima članstvo i mora da ima program, a oni je nemaju, da li će neko u ime države, u ime građana Srbije stati na put ovom savezu koji bespomučno pokušava da nametne volju građanima?

Međutim, volja građana se vidi i videće se isključivo na izborima. Poziv na bojkot koji oni pokušavaju da aktiviraju je upravo poziv na bojkot za njihove članove. Imajući u vidu da oni članstva i nemaju, izboro će biti održani u vreme kad im vreme jeste i na izbore će izaći svi oni koji misle dobro Srbiji i koji misle dobro svojim građanima. Hvala.

Šesnaesto vanredno zasedanje , 12.09.2019.

Poštovani predsedavajući, poštovane kolege narodni poslanici, poštovani građani Srbije, svoje prvo pitanje postavljam državnim organima, pre svega Ministarstvu pravosuđa i MUP, a vezano je za veliku političku zloupotrebu, odnosno činjenicu da su uhapšeni direktor „Dajrekt medija grupe“ i dvoje zaposlenih u marketingu RTS, a da u isto vreme nije uhapšen neko ko je najodgovorniji, ko je organizovao upravo poslovanje tog preduzeća, ako imamo u vidu da je u to vreme gradonačelnik grada Beograda i visoki funkcioner DS bio Dragan Đilas, koji je upravo, to nije neka velika tajna, to znaju i građani Beograda, a znaju i građani Srbije, prodavao sekunde reklamnog prostora preko svoje firme i kao vlasnik tih firmi se obogatio, milionski su iznosi u pitanju.

Kako je moguće da su uhapšeni direktor „Dajrekt medije“ i lica zaposlena u RTS-u, a da nije uhapšen organizator i onaj ko je smislio i upravo iz tih poslova izvukao milionske iznose? Koliki su to iznosi, može i utvrdiće, sigurno, država, odnosno organi koji su za to zaduženi. Da li i koliko je kriv Dragan Đilas, zanima građane Srbije, zanima građane Beograda.

Pozivam državne organe da upravo Dragan Đilas bude izveden pred lice pravde i da odgovara za ono za šta je kriv. Ne treba biti ni Šerlok Holms, ni Poaro, da bi ustanovili da iza ovoga stoji Dragan Đilas i da je direktno odgovoran, da je zavukao ne obe ruke do lakata, nego do ramena u budžet, odnosno u džepove građana. Za tako nešto država mora naći načina da odgovara. Koliko i u kom iznosu, neka odluče državni organi.

Drugo pitanje odnosi se na sadašnjeg saradnika Dragana Đilasa, a to je trenutni gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović. Evo, na ovoj slici je Nebojša Zelenović, kako maskiran upada u policijsku upravu u Lučanima. Pošto je to prošlo tako kako je prošlo, bio je u Lučanima. Ovde zajedno sa Boškom Obradovićem upada u RTS. Zašto i kada će oni koji upadaju u državne ustanove, razvaljuju u RTS, za to i odgovarati. Ako imamo gradonačelnika koji je 2015. godine potrošio pet miliona evra iz budžeta i, nažalost, nije uhapšen, dozvoljeno mu je da se brani sa slobode i da utiče i na sud i na tužilaštvo i na veštake i na svedoke i proces je još uvek u toku.

Godine 2016. je kupovao glasove. Dokazano i potvrđeno u Osnovnom javnom tužilaštvu u Šapcu. Zašto nije uhapšen? Zašto dolazimo u situaciju da pred izbore 2019, odnosno na proleće 2020. godine imamo tog istog gradonačelnika koji je kupovao glasove i koji je, prema mojim saznanjima, spreman da ih ponovo kupuje i 2020. godine.

Upravo je prošle nedelje, odnosno pre nekoliko dana, zajedno sa Bastaćem izgovorio niz laži vezane za upravljanje državom, ali između ostalog i Beogradom. On u Beograd dolazi isključivo da bi dezinformisao javnost, da bi lagao i da bi napadao vlast bez ikakvog osnova.

Kada je u pitanju izvođenje radova na Trgu u Beogradu i poređenje sa izvođenjem radova na Trgu u Šapcu, prava istina je da je taj Trg u Šapcu, za koji tvrdi Zelenović da je urađen za 400.000 evra, trebalo da košta 5,2 miliona evra, da je potpisan ugovor i sa Evropskom bankom za razvoj 2013. godine, da je država trebala da obezbedi, odnosno Evropska banka četiri miliona evra, Šabac 1,2 miliona evra i umesto centra Šapca, koji bi koštao zajedno sa podzemnom garažom, zajedno sa uređenjem tog centra, imali investicije od 5,2 miliona evra. Ponovo je slagao građane, umesto 5,2 miliona evra, dobili smo Trg od 400.000 evra i, naravno, od podzemne garaže nema ništa.

Očekujemo da država upravo preduzme nešto protiv onih koji razvaljuju državne institucije i lažu građane i jednostavno odgovaraju za to. Koliko? Da li će biti u šabačkom, mitrovačkom ili niškom zatvoru, to nas interesuje, neka odredi neko od državnih organa, ali onaj ko krade, ko uzima od građana i ko zloupotrebljava funkcije i budžet, da li je opštinski, da li je gradski, da li je državni, nije bitno, za to jednostavno mora odgovarati. Dužni smo to građanima, i to tako treba da bude. Hvala.

Imovinska karta

(Šabac , 18.04.2019.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
- Telekom Srbija A.D., Beograd (Kordinaror IJ Šapab) Republika mesečno 100000.00 RSD 25.09.2013 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika mesečno 28686.00 RSD 12.10.2017 -