Poštovani predsedniče Narodne skupštine, dame i gospodo narodni poslanici, poštovani ministre Selakoviću, cenjeni građani Srbije, opozicija je verovala da će na ovoj sednici, koja traje već preko 50 dana, srušiti vlast. Naravno, zato ju je i tražila. Mislili su da SNS i njoj ne odgovaraju teme koje su predložili. Sednicu su tražili samo iz jednog razloga. Hteli su da satanizuju SNS, Aleksandra Vučića i Vladu Republike Srbije, da ih optuže za smrt nedužne dece i nedužnih mladića i devojaka i da dođu do vlasti bez izbora.
Dame i gospodo, pogrešili ste. Srpska napredna stranka se ne plaši rasprave o Vladi, niti o radu bilo kog ministra koji se u Vladi nalazi na predlog SNS. Kao što ste videli, ne plašimo se rasprave o radu ministra policije. On odlično obavlja svoju dužnost.
Srpska napredna stranka i Vlada Republike Srbije se ne boji anketnih odbora. Srpska napredna stranka i Vlada Republike Srbije se bore za unapređenje Srbije. Srpska napredna stranka i Vlada Republike Srbije žele da razgovaraju o unapređenju društva, žele da razgovaraju o odgovornosti i o rezultatima.
Srpska napredna stranka i Vlada Republike Srbije se ne plaše rasprave o delima. Srpska napredna stranka nema šta da krije. Naprotiv, dame i gospodo opozicionari, ne kažete Vladi – malo ste škola uradili, malo ste bolnica izgradili, malo ste rekonstruisali puteva, malo ste pruga uradili, malo ste fabrika otvorili, malo ste otvorili radnih mesta. Vi želite da Srbija stane, a mi iz SNS želimo da se Srbija razvija još brže.
Podsetimo da su poslednja ulaganja kada je u pitanju železnička infrastruktura u Srbiji bila 1976. godine i da do 2012. godine upravo nije izgrađen nijedan kilometar nove pruge. Za ovih deset godina izgrađeno je preko 110 kilometara novih pruga, rekonstruisano preko 800 kilometara, a očekuje nas izgradnja još preko 2000 kilometara novih i rekonstrukcija pruga.
Rekonstrukcija železnice Beograd – Budimpešta predstavlja najznačajniji projekat i novu eru kada je reč o saobraćaju u ovom delu Evrope. Brza pruga Beograd – Budimpešta u dužini od 305 kilometara, na kojoj će se brzine odvijati i do 200 kilometara na sat, upravo prolazi i kroz opštinu Vrbas iz koje dolazim i veoma je važno zbog razvoja severa zemlje, razvoja turizma, ali i razvoja svih onih opština i gradova koji se nalaze na trasi same pruge.
U sklopu izgradnje pruge u Vrbasu gradi se i najveći vijadukt od 1.465 metara, kao i jedna od tri nove železničke stanice. Benefiti izgradnje pruge jeste, naravno, osim što skraćuje vreme putovanja, i zbližavanje dve zemlje, Srbije i Mađarske, koje imaju odlične sveukupne odnose zahvaljujući predsedniku Republike Aleksandru Vučiću.
Takođe će se raditi i nova pruga Vrbas – Sombor. I ova deonica je veoma važna zbog industrijskih objekata između Vrbasa, Kule i Sombora, ali i zbog građana. Vrednost ovog projekta je 80 miliona evra. Očekuje nas izgradnja brze saobraćajnice od Sombora, Pule, Vrbasa, Srbobrana, Bečeja, Novog Bečeja i Kikinde u dužini od 175 kilometara, koja će takođe biti značajna i promeniće život ljudi na severu Vojvodine, obezbediće nove investicije, nova radna mesta, brži razvoj turizma, ali i kada su u pitanju i rasterećenje i bezbednost saobraćaja i svih učesnika.
Saobraćaj i ova saobraćajnica će spojiti Bačku i Banat, odnosno granične prelaze Bački Breg sa Mađarskom, Nakovo sa Rumunijom. Izgradnja ovog puta je deo Projekta Srbija 2025. Ujedno ovo će biti i najbrža veza između Mađarske i Rumunije.
Deonica puta koja prolazi kroz opštinu Vrbas prolazi pored nedavno rekonstruisane opšte bolnice u Vrbasu gde je Vlada i Kancelarija za upravljanje javnim ulaganjima izdvojila preko 120 miliona dinara kako bi se završila prva faza rekonstrukcije, a sam projekat je vredan preko milijarde.
Put se nastavlja dalje ka nedavno revitalizovanom putu Vrbas – Srbobran koji će postati sastavni deo nove saobraćajnice, a izgradnja ove saobraćajnice koštaće blizu 430 miliona evra.
Uz podršku predsednika Aleksandra Vučića i Vlade Republike Srbije u prethodnom periodu kompletno je saniran i revitalizovan put od samog auto-puta do ulaza u Vrbas u iznosu od pet miliona evra, kao i putni pravac Kula – Vrbas u iznosu od 400 miliona dinara sa kompletnom pratećom infrastrukturom. To će svakako olakšati i poboljšati tranzit roba i usluga, povezati dve opštine, ali i dva okruga, Južno-bački i Zapadno-bački. U planu je i rekonstrukcija ulice Danila Bojovića.
Upravo na ovom primeru se vidi kontinuitet rada Vlade Republike Srbije i Aleksandra Vučića gde su tri velika putna pravca od Vrbasa i ka Vrbasu rehabilitovana i da nas očekuje izgradnja obilaznice. Ovim investicijama opština Vrbas u narednom periodu postaje jedno od najvećih čvorišta puteva i jedna od primamljivijih destinacija kada su u pitanju investicije.
Upravo ove investicije su bitne kako za Srbiju, tako i za Mađarsku i Rumuniju, što dodatno ojačava veze između ovih država. Svi koji su sarađivali sa Srbijom uvideli su da je Srbija kao partner pouzdana zemlja, poverljiva i korektna. Srbija je danas neuporedivo više nacionalno svesna nego kako je to bilo 2012. godine, godine za vreme prethodnog režima, kada su odluke za Srbiju krojile se u kabinetima stranih ambasada.
Treba istaći i izgradnju vodovodne mreže, tj. cevovoda koji će omogućiti da oko 6.000 stanovnika naseljenih mesta Kucura i Savino selo posle skoro dve decenije dobiju ispravnu vodu za piće u svojim domovima. Cevovod je dug 14 kilometara, a sredstva su obezbeđena uz podršku Vlade Republike Srbije i Nemačke razvojne banke KFV iznose 4,1 milion evra.
Spreman je projekat za nastavak izgradnje cevovoda ka ostalim naseljenim mestima. Urađena je kompletna projektno–tehnička dokumentacija kada je u pitanju kanalizaciona mreža, jer je sam grad Vrbas pokriven sa nekih 98%. Preuzeto je centralno postrojenje za preradu otpadnih voda, kada je u pitanju evropska delegacija, jedna od najvećih investicija u Republici Srbiji. Isto tako je gotov i projekat za čišćenje velikog bačkog kanala.
Nedavno je preko projekta Vlade Republike Srbije i Vlade Švajcarske obezbeđeno 176 miliona za energetsku efikasnost javnih objekata.
Završava se izgradnja i doma kulture, a za 10 godina plate u Vrbasu su sa 39.000 dinara porasle na 70.000 dinara.
Zbog velike odgovornosti prema građanima, SNS, na čelu sa Aleksandrom Vučićem, ne želi da dovede u pitanju razvojnu politiku koju sprovodi već čitavu deceniju. Naša politika, politika SNS je politika prosperiteta i razvoja, politika koja donosi nove fabrike, nova radna mesta, politika koja ni na jedan način neće ugroziti mir i stabilnost, niti budućnost naše dece, a naša želja, želja građana opštine Vrbas jeste da vratimo Vrbasu epitet koji je dugo godina nosio, pre pljačkaških privatizacija, kada je 6.000 naših sugrađana ostalo bez svojih radnih mesta, a to je da Vrbas opet bude Olimp u ravnici.
Hvala vam. Živela Srbija!