10.12.2024. | Predlog za glasanje o nepoverenju predsedniku Vlade Republike Srbije, Milošu Vučeviću |
u proceduri
|
09.12.2024. | Predlog za razrešenje predsednice Narodne skupštine, Ane Brnabić |
u proceduri
|
15.11.2024. | Predlog za glasanje o nepoverenju predsedniku Vlade Republike Srbije |
odbačen
|
Poštovani građani, kada je rađena obnova premera došlo je neslaganja podataka kojim su oštećeni većinski suvlasnici na parcelama. Podaci se nisu slagali, pa je više lice upisano kao imaoci prava na parcele i tu su oštećeni većinski vlasnici, jer oni ne mogu ništa da rade sa tim parcelama, niti da prometuju, niti da dobiju građevinske dozvole, tako da smo mi ovim amandmanom predložili da se ta lica kao većinski vlasnici mogu upisati i kao jedini jer su oštećeni radom katastra koje vode nestručni ljudi i partijski zaposlen direktor.
Čudno nam je kako ovim izmenama i dopunama niste razmišljali o građanima koji su oštećeni, jer danima slušamo kako ste sada došli do toga da svi budu svoji na svome.
Hvala.
U Srbiji 800.000 ljudi živi ispod granice siromaštva, dok milioni 300 ljudi je u riziku siromaštva, što znači da jedna trećina građana trpi kraj sa krajem. To što neko ima stan u vlasništvu ne znači i da dobro živi. Mi spadamo u zemlje gde većina građana ima stanove zbog tog socijalističkog nasleđa.
Ovim amandmanom predlažemo brisanje tačke kojom se reguliše da izvršni dužnik mora da ima najmanje pet godina prebivalište u tom stanu i da se radi o nepokretnosti površine do 60 metara kvadratnih, a sve to radi zaštite prava svojine koji je Ustavom zagarantovano, a i sprečavanje svake vrste diskriminacije imajući u vidu da je potrebno i štititi pravo svojine nepokretnosti za stanovanje bez obzira na uslove.
Ono što bih ja pitala ministra pravde jeste da nam objasni - na osnovu čega su oni došli do toga da izvršni dužnik ima stan do 60 metara kvadratnih i šta će se desiti ukoliko se pojavi izvršni dužnik gde ima 61 metar kvadratni? Znači, on nije zaštićen ovom odredbom zakona, dok je izvršni dužnik sa 59,9 metara kvadratnih zaštićen, kao i na osnovu čega su došli do kriterijuma od pet godina? Dužan je da objasni to građanima Republike Srbije. Hvala.
Narodni pokret Srbije ovim amandmanom predlaže da takseni obveznik može podneti zahtev za oslobođenje od sudske takse do pravosnažno okončanog postupka, a ne do završetka glavne rasprave, kako je to predviđeno predlogom. U predlogu ovog zakona navodi se da je jedan od razloga za donošenje ovog zakona, jeste da se osigura da pravosudni sistem nastavi da se efikasno i uspešno razvija, pa postavljamo pitanje, da li se efikasnost sistema, pravosudnog postiže tako što se povećavaju nameti građanima i na taj način im se otežava da ostvaruju svoja prava, ili se efikasnost postiže tako što se zaposli veći broj sudija i nesudskog osoblja, pa nemamo po jednom predmetu dva ročišta godišnje, već jednom mesečno, kako to predviđaju zakonom.
Na ovaj način, vi pravdu činite nekim luksuznim pravom i činite dostupnim da svoja prava mogu da ostvare samo građani koji imaju novac za to Hvala.