TOMISLAV LJUBENOVIĆ

Srpska radikalna stranka

Rođen 2. maja 1951. godine u Leskovcu.

Po profesiji je inženjer metalurgije. Tomislav je izabran za člana Predsedničkog kolegijuma Srpske radikalne stranke i za funkciju predsednika Jablaničkog okružnog odbora.

Bio je poslanik u skupštinskim sazivima 2007-2008. i 2008-2012.godine.

Na izborima održanim 24. aprila 2016. godine ponovo postaje narodni poslanik.
Poslednji put ažurirano: 20.05.2019, 12:56

Osnovne informacije

Statistika

  • 116
  • 2
  • 4 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Poziv poslanicima i poslanicama da podrže amandmane organizacije CRTA

čeka se odgovor 1 mesec i 30 dana i 6 sati

Poštovani gospodine Ljubenoviću, U proceduri Narodne skupštine Republike Srbije nalaze se dva predloga zakona od velikog značaja za izborni proces - Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o Agenciji za borbu protiv korupcije i Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o sprečavanju ko...

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 1 godina i 4 meseca i 25 dana

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo za narodne poslanike- pitanja za Vladu

čeka se odgovor 2 godine i 3 meseca i 2 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Devetnaesto vanredno zasedanje , 23.01.2020.

Hvala predsedavajući.

Zbog izuzetne važnosti kulture, SRS je u svom programu temeljno obradila ovu temu, a u ime poslaničke grupe SRS podneo sam amandman na Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o kulturi.

Njime je predložena izmena člana 2. ovog Predloga zakona. Naime, članom 2. predlagač ovih izmena zakona je predložio izmenu zakona člana 6. važećeg Zakona o kulturi. Inače, odredbe člana 6. se odnose na opšti interes u kulturi, tačnije na to šta opšti interes u kulturi obuhvata.

Našim amandmanom je predloženo da se u stavu 1. izmeni tačka 12. koja je precizirana da opšti interes u kulturi obuhvata finansiranje delatnosti ustanova kulture i ustanova zaštite, čiji je osnivač Republika Srbija, AP i jedinica lokalne samouprave. Izmenjena tačka 12. ogleda se u tome što bi se na kraju rečenice dodao tekst – u skladu sa zakonom.

Predlagač je naveo da mu je prilikom izmene člana 6. namera bila da detaljnije razradi delatnost koju predstavljaju opšti interesi u kulturi i to naročito kada je reč o delatnosti zaštite i njenog klasifikovanja u oblasti i vrstama.

Našim amandmanom je predloženo da se finansiranje delatnosti u ustanovama kulture i ustanovama zaštite, čiji je osnivač Republika Srbija, AP i jedinica lokalne samouprave, mora vršiti u skladu sa zakonom.

Ukoliko bi predstavnik predlagača prihvatio ovaj amandman ne bi bilo ničeg suvišnog u tekstu zakona, a korist bi bila velika, jer se insistira na poštovanju zakonitosti. Na taj način bi tekst bio unapređen i bila bi stvorena obaveza da se na zakonit način troši novac za kulturu, obzirom na to da se delatnost kulturnih ustanova i ustanova zaštite finansiraju iz budžeta koji se puni sredstvima svih građana Republike Srbije. Hvala.

Devetnaesto vanredno zasedanje , 22.01.2020.

Hvala predsedavajući.

Poslanička grupa SRS podnela je ovaj amandman na Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja i predložili smo izmenu člana 21.

Predlagač ovih izmena zakona je predložio izmenu člana 189. zakona koji je trenutno na snazi, tako što se dodaje stav 2. u ovom članu kojim se definiše da se bliže usvoje merila za utvrđivanje ekonomske cene programa vaspitanja i obrazovanja po detetu iz stava 1. tačka 1. ovog člana, propisuje ministar.

Pojašnjenja radi, stav 1. tačka 1. se odnosi na to da se u budžetu jedinice lokalne samouprave obezbeđuju sredstva za ostvarivanje delatnosti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, poludnevnice i celodnevni boravak, ishrana, nega, preventiva, zaštita dece predškolskog uzrasta u visini do 80% od ekonomske cene po detetu, uključujući u celosti i sredstva za plate, naknade i druga primanja u celosti doprinose na teret poslodavaca i otpremnine, kao i pomoć zaposlenima u predškolskoj ustanovi i rashode za primenu predškolskog programa, osim onih za koje sredstva obezbeđuju iz budžeta Republike Srbije i ostale tekuće rashode.

Srpska radikalna stranka predlaže ovim svojim amandmanom da bliže uslove i merila propisuje ministarstvo, a ne ministar. To je naš stav na kome mi insistiramo i prilikom donošenja svih zakona.

Obzirom na to da se radi o i te kako važnoj oblasti koja se odnosi na decu predškolskog uzrasta, smatramo da ovaj zakon mora da bude napisan precizno, bez ikakvih nejasnoća i bilo kakvih propusta. Ne sme se dozvoliti da u slučaju bilo kakve sprečenosti ministra, da jedna ovakva bitna oblast ostane bez podzakonskog akta kojim bi se regulisala.

Zato bi prihvatanje amandmana poslaničke grupe SRS bilo od višestruke koristi, jer je ipak ministarstvo organ koji je iznad svakog pojedinca, samim tim i iznad ministra. Hvala.

Deseta sednica Drugog redovnog zasedanja , 27.12.2019.

Hvala.

Ovim amandmanom koji je poslanička grupa SRS podnela na Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o Vojsci Srbije predloženo je brisanje člana 8. stav 3. A, u toku rasprave u načelu jasno je iznet stav SRS o Vojske Jugoslavije.

Amandman je u skladu sa stavom SRS, te se SRS zalaže i za organizovanje vojske kao profesionalne službe, što omogućava njenu zavisnost od bilo koje političke partije, ujedno, sprečava da aktivni oficiri, podoficiri budu stranački organizovani ili angažovani.

Države koje nisu posvećivale dovoljno pažnje odbrani su vrlo lako poražene i porobljene u trenucima napada na njihovu teritoriju. Jedna od najbitnijih komponenti odbrane, pored opremljenosti, jeste i negovanje i razvoj patriotskih osećanja kod pripadnika vojske i naroda u celini.

Istorija srpskog naroda puna je primera patriotske požrtvovanosti i ličnog žrtvovanja u odbrani srpstva.

Vojska Srbije mora da bude osposobljena da uspešno izvršava sve dodeljene zadatke i sprovodi borbena dejstva i ostale prateće aktivnosti u uslovima rata i oružane borbe. To podrazumeva jedinstvenu koncepciju i doktrinu rata kao svojevrsne zamisli programa delovanja srpske države.

Vojska i sve odgovorne državne institucije moraju neprekidno preventivno delovati u cilju odbrane srpstva i zaštiti građana. To delovanje podrazumeva i angažovanje svih razvojnih sistema informisanja, uzbunjivanja, zaštite i zbrinjavanja, te specijalizovanih snaga i evakuaciju ljudstva i sredstava i dobara.

Srbija ne može biti vojno neutralna, jer nam niko ne garantuje. Neutralnost ne zavisi od nas, već od velikih sila, a SRS se kategorički protivi u ulasku Srbije u NATO pakt, koji nas je nemilosrdno bombardova, ne birajući ciljeve.

Srpska radikalna stranka zalaže se za prijem u organizaciju ugovora o kolektivnoj bezbednosti i omogućiti formiranje ruske vojne baze na teritoriji zemlje.

Imovinska karta

(Leskovac, 30.06.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 100000.00 RSD 03.06.2016 -
- Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republika Mesečno 40960.00 RSD 14.05.2013 -
- Skupština grada Leskovca (Odbornik) Grad Naknada za dnevnicu 1845.00 RSD 06.06.2016 -