28.04.2023. |
|
||
|
|||
|
Zahvaljujem se, predsedavajući, što ste mi omogućili danas da postavljam pitanja.
Prvo pitanje imam za ministarku kulture gospođu Maju Gojković. Da li će, kada, kako i na koji način reagovati na vređanje istaknutih glumaca koji se ovde nazivaju svakakvim imenima, naročito kada se koristi izraz da su glumci koji prestavljaju ovu državu i koji se takmiče na raznim festivalima i tako podižu rejting ove države, nazivaju šljamovima i drugim imenima? Kako i koje će se sankcije preduzeti prema osobama koje takve glumce, ničim zasluženo, nazivaju takvim imenima?
Zatim, imam pitanje za ministra unutrašnjih poslova. Kako namerava da, nakon usvajanja nove sistematizacije, podeli rešenja onim policijskim službenicima koji su došli zajedno sa prethodnim ministrom Vulinom i tu ostali na visokim mestima, a zna se da nisu imali niti karijerno napredovanje, niti su ispoštovali procedure o karijernom napredovanju, odnosno razvoju, koji podrazumeva konkurse i kako će ih sada rasporediti, kao i kako će rasporediti, kakva će rešenja imati policijski službenici koji su izdejstvovali rešenja u Ministarstvu unutrašnjih poslova, a otišli su zajedno u BIA-u zajedno sa ministrom Vulinom, iako imaju dugogodišnje karijere u Ministarstvu unutrašnjih poslova?
Zatim, na osnovu kog elaborata i koje analize se ponovo otvara srednja škola unutrašnjih poslova i da li je prilikom donošenja odluke da se osnuje srednja škola unutrašnjih poslova, da li su se konsultovali sa profesorima kriminalističko-policijskog univerziteta?
Takođe, pitanje za ministra - kada je poslednji put i ko postavljen na rukovodeće mesto strateškog nivoa rukovođenja koje se popunjava u postupku konkursa pred kadrovskom komisijom Vlade?
Takođe, imam i jedno pitanje za ministra za rad, socijalna i boračka pitanja, a to je sledeće. Od predstavnika i ljudi koji rade u staračkom domu, to je državni starački dom koji se nalazi u Jagodini, dobili smo ove skandalozne slike.
Pogledajte, dragi građani, u kakvim uslovima borave ljudi u staračkom domu u Jagodini.
Ovo su nenormalni uslovi. Znači, oni nemaju osnovne uslove za boravak. Znači, nameštaj je potpuno ruiniran, ne liči ni na šta, ne može da se sedi, ne može da se boravi.
Evo, pogledajte krevete na kojima oni leže i krevete na kojima se oni prebacuju iz sobe u sobu i to pod uslovom da lift radi.
U toj ustanovi lift ne radi već neko vreme, pa tako da bolesnici koji se nalaze, odnosno korisnici usluga koji se nalaze na poslednjim spratovima, nemaju nikakvu mogućnost da im se pruži bilo kakva vrsta nege, da im se dođe u posetu, odnosno da ti ljudi koriste taj dom na način na koji treba da koriste.
Evo, pogledajte kako izgledaju toalet u koje odlaze korisnici tih domova. Znači, takođe su uništeni. Njima tamo prokišnjava krov. Stavljaju se kofe da bi odlazili u toalet.
Za taj dom je već pisano i treba da se unapredi i treba da se nešto uradi, ali ono što je najvažnije to je, evo, pogledajte ako možete da vidite, dragi građani, u kakvim uslovima se tamo peru sudovi i iz kakvih posuda ti korisnici koriste hranu.
Naime, u tom staračkom domu nekada zna da po tri, četiri dana uopšte nema tople vode. Tamo se sudovi u kojima se koristi hrana i u kojima se kuva hrana, peru u hladnoj vodi, a sami znamo da hladna voda ne može da spere, niti može bilo šta da učini da bi se nivo higijene održao, ali ono što je najstrašnije, a to su, na primer, izveštaji od 18.4.2023. godine, gde se kaže – korisnici nisu okupani danima z ato što nema tople vode. Korisnicima se ne može pružiti osnovna higijenska nega, niti im se može pružiti bilo kakva vrsta pomoći, jer se taj dom starački, kažem, državni, nalazi u katastrofalnom stanju i tamo se zbog loših uslova i zbog lošeg tretmana i neadekvatnog tretmana, upravo zbog ovakvih stvari koje se događaja, vrlo često imaju i smrtne ishode.
Ono što je isto strašno, ako bi se obavestio član porodice da njihov korisnik nije u dobrom zdravstvenom stanju i da mu treba pomoć, tim članovima porodice totalno je zabranjeno da dođu i da posete svoje rođake koji koriste te staračke domove.
Znači, pozivam ministra za rad i socijalnu politiku da obiđe državni dom u Jagodini i da proba da pomogne ovim ljudima.
Hvala vam što ste mi dozvolili da pričam.
Hvala vam.
Ja bih povredu člana 107. i ovaj deo „kao ni iznošenje činjenica i ocena koje se odnose na privatni život drugih lica“.
Zaista smatram, gospodine predsedniče, da je van pameti pričati o našoj deci, spominjati naše sinove i naše porodice.
Kao neko ko je radio u policiji, ja zaista posedujem jako puno podataka i informacija, jer po prirodi posla slivaju se, intervenišemo, itd, ali imam jednu profesionalnu etiku i nikad neću spomenuti ni ko je vršio razbojništvo, ni ko je prodavao paštete, itd. Nije lepo da se koriste sinovi i da se spominje da su to neki razbojnici.
Isto tako, to ne treba da radi čovek kojeg mogu samo da pitam – da li je vaš sin ozdravio… (Isključen mikrofon.)
Hvala, poštovani predsedniče.
Za početak, imam pitanje za gospođu premijerku Anu Brnabić.
Ona je ovih dana u više navrata govorila da ovde nije čula nikoga ko daje konkretne predloge i mere za unapređenje postupanja svih slučajeva kada su u pitanju nasilje u porodici i vršnjačko nasilje. Ja želim da obavestim gospođu Anu Brnabić da je moj zadatak i da je moja velika želja i uopšte razlog zašto sam ovde, upravo te teme, da ja sve vreme od kako smo ovde, devet meseci, predlažem amandmane, predlažem konkretne mere, predlažem ustanove koje bi mogle da se unaprede kako bismo postupili bolje i sprečili ovakve situacije, ali ja ne nailazim ni na kakvu saglasnost, ni na kakvu podršku.
Isto tako, želim da je upoznam da sam četiri puta podnosila zahtev za sazivanje sednice Odbora za prava deteta i koristila sam pravo iz člana 71. Poslovnika da kao zamenica predsednika Odbora sazovem sednicu, kako bih iznela predloge, jer ih imam jako puno zahvaljujući svom iskustvu i zahvaljujući svemu u onom radu u Ministarstvu unutrašnjih poslova i svemu onome što je Ministarstvo uložilo u mene, da vidim kako se to radi i u drugim državama.
Tako da ja zaista molim predsednicu Vlade da se suzdrži od toga da kaže da ovde niko ne predlaže mere i da mi odgovori na koji način bi sve predloge koje ja imam mogla da plasiram i kako bi mogli da ih implementiramo?
Jedna od mera koju bih ja uvela u ovih 10 tačaka koje su predložene je da bih izbacila meru smanjivanja kazne sa 14 na 12 godina je mera a koja je najvažnija u ovom momentu, a to je odgovornost roditelja dece koja vrše vršnjačko nasilje. Ne može se ostaviti na milost i nemilost odnosno na odluku takvim roditeljima da li će da sarađuju ili neće, takvi roditelji moraju, pa čak i pod prinudom, biti dovedeni, sarađivati i raditi, a ne sedeti kući i buniti se, jer takvi problemi počinju još od vrtića. Naše vaspitačice nemaju pravo da kažu roditeljima da im je dete nasilno prema drugoj deci zato što se ponašaju vrlo neprijatno.
To je samo jedan od predloga, imam ih jako mnogo i mislim da bi bili korisni ako bi ovde bili svi solidarni i ako bih vas zamolila, po ko zna koji put, da izađemo iz političkih okvira i da razgovaramo na način na koji treba da unapredimo to i da ne vređamo više jedni druge.
Drugo moje pitanje se odnosi na ministra unutrašnjih poslova, koji je izjavio da će 1.200 policajaca koji ove godine završavaju u Centru za osnovnu policijsku obuku biti raspoređeni kao školski policajci, ako sam dobro čula. Ja znam nastavni plan i program u školi, to su momci i devojke koji izlaze sa određenim veštinama koje nisu dovoljne da se uđe u školu i da se bavi jednom tako ozbiljnom problematikom. To su deca koja uče razne ishode, nemaju poseban plan i program za rad kao školski policajci za postupanje u takvim situacijama, tako da lično smatram da nije svrsishodno da se 1.200 mladih i neiskusnih policajaca koji tek treba da prođu i pripravnički staž i nauče ubace u škole.
Drugo, svaka škola mora da ima i prvu i drugu smenu i ne može samo Beograd da ima školske policajce, mora da ima Srbija. Ja sam 2003. godine uspostavljala projekat školskog policajca i znam kako to izgleda i znam ko sve treba da bude.
Imam pitanje za Ministarstvo prosvete, Ministarstvo za rad, boračka i socijalna pitanja, Ministarstvo za brigu o porodici, Kliniku za psihijatriju, Odsek za poremećaj mladih i MUP – da li je ikada urađena bilo kakva analiza vršnjačkog nasilja, da li su se utvrdili uzroci, posledice, uspostavile konkretne mere i predlozi za prevazilaženje ovakvih situacija i da li su se ove institucije ikada sastale i napravile plan i program kako prevenirati i kako ići u susret ovakvim problemima? To je jako važno. Nije ovde samo stvar da policajac školski bude, to nije rešenje, to je samo jedna mera. Ja tu meru podržavam, ali policajac, kako sam pročitala u izveštaju ministra Gašića, „reguliše saobraćaj“. To ne reguliše školski policajac, to radi saobraćajni policajac.
Ako hoćemo da unapredimo bezbednost naše dece u školi, moramo da imamo i policajca i psihologa i pedagoga i defektologa, odgovornost direktora škole i odgovornost svih institucija.
Naša deca su naše najveće blago i zato moramo ozbiljno kao društvo da reagujemo. Sistem jeste zakazao, ali dajte, dragi poslanici, ovde da vas po ko zna koji put zamolim, hajmo da budemo složni, nemojmo da budemo politički orijentisani u govoru mržnje u ovom najtežem trenutku, prihvatite bar jedan moj predlog koji predlažem i dajte mi mogućnost da pričam kako da unapredimo, jer imam dosta iskustva u tome. Hvala.
Zahvaljujem se, predsedavajući, što ste mi omogućili danas da postavljam pitanja.
Prvo pitanje imam za ministarku kulture gospođu Maju Gojković. Da li će, kada, kako i na koji način reagovati na vređanje istaknutih glumaca koji se ovde nazivaju svakakvim imenima, naročito kada se koristi izraz da su glumci koji prestavljaju ovu državu i koji se takmiče na raznim festivalima i tako podižu rejting ove države, nazivaju šljamovima i drugim imenima? Kako i koje će se sankcije preduzeti prema osobama koje takve glumce, ničim zasluženo, nazivaju takvim imenima?
Zatim, imam pitanje za ministra unutrašnjih poslova. Kako namerava da, nakon usvajanja nove sistematizacije, podeli rešenja onim policijskim službenicima koji su došli zajedno sa prethodnim ministrom Vulinom i tu ostali na visokim mestima, a zna se da nisu imali niti karijerno napredovanje, niti su ispoštovali procedure o karijernom napredovanju, odnosno razvoju, koji podrazumeva konkurse i kako će ih sada rasporediti, kao i kako će rasporediti, kakva će rešenja imati policijski službenici koji su izdejstvovali rešenja u Ministarstvu unutrašnjih poslova, a otišli su zajedno u BIA-u zajedno sa ministrom Vulinom, iako imaju dugogodišnje karijere u Ministarstvu unutrašnjih poslova?
Zatim, na osnovu kog elaborata i koje analize se ponovo otvara srednja škola unutrašnjih poslova i da li je prilikom donošenja odluke da se osnuje srednja škola unutrašnjih poslova, da li su se konsultovali sa profesorima kriminalističko-policijskog univerziteta?
Takođe, pitanje za ministra - kada je poslednji put i ko postavljen na rukovodeće mesto strateškog nivoa rukovođenja koje se popunjava u postupku konkursa pred kadrovskom komisijom Vlade?
Takođe, imam i jedno pitanje za ministra za rad, socijalna i boračka pitanja, a to je sledeće. Od predstavnika i ljudi koji rade u staračkom domu, to je državni starački dom koji se nalazi u Jagodini, dobili smo ove skandalozne slike.
Pogledajte, dragi građani, u kakvim uslovima borave ljudi u staračkom domu u Jagodini.
Ovo su nenormalni uslovi. Znači, oni nemaju osnovne uslove za boravak. Znači, nameštaj je potpuno ruiniran, ne liči ni na šta, ne može da se sedi, ne može da se boravi.
Evo, pogledajte krevete na kojima oni leže i krevete na kojima se oni prebacuju iz sobe u sobu i to pod uslovom da lift radi.
U toj ustanovi lift ne radi već neko vreme, pa tako da bolesnici koji se nalaze, odnosno korisnici usluga koji se nalaze na poslednjim spratovima, nemaju nikakvu mogućnost da im se pruži bilo kakva vrsta nege, da im se dođe u posetu, odnosno da ti ljudi koriste taj dom na način na koji treba da koriste.
Evo, pogledajte kako izgledaju toalet u koje odlaze korisnici tih domova. Znači, takođe su uništeni. Njima tamo prokišnjava krov. Stavljaju se kofe da bi odlazili u toalet.
Za taj dom je već pisano i treba da se unapredi i treba da se nešto uradi, ali ono što je najvažnije to je, evo, pogledajte ako možete da vidite, dragi građani, u kakvim uslovima se tamo peru sudovi i iz kakvih posuda ti korisnici koriste hranu.
Naime, u tom staračkom domu nekada zna da po tri, četiri dana uopšte nema tople vode. Tamo se sudovi u kojima se koristi hrana i u kojima se kuva hrana, peru u hladnoj vodi, a sami znamo da hladna voda ne može da spere, niti može bilo šta da učini da bi se nivo higijene održao, ali ono što je najstrašnije, a to su, na primer, izveštaji od 18.4.2023. godine, gde se kaže – korisnici nisu okupani danima z ato što nema tople vode. Korisnicima se ne može pružiti osnovna higijenska nega, niti im se može pružiti bilo kakva vrsta pomoći, jer se taj dom starački, kažem, državni, nalazi u katastrofalnom stanju i tamo se zbog loših uslova i zbog lošeg tretmana i neadekvatnog tretmana, upravo zbog ovakvih stvari koje se događaja, vrlo često imaju i smrtne ishode.
Ono što je isto strašno, ako bi se obavestio član porodice da njihov korisnik nije u dobrom zdravstvenom stanju i da mu treba pomoć, tim članovima porodice totalno je zabranjeno da dođu i da posete svoje rođake koji koriste te staračke domove.
Znači, pozivam ministra za rad i socijalnu politiku da obiđe državni dom u Jagodini i da proba da pomogne ovim ljudima.
Hvala vam što ste mi dozvolili da pričam.
Hvala, poštovani predsedniče.
Za početak, imam pitanje za gospođu premijerku Anu Brnabić.
Ona je ovih dana u više navrata govorila da ovde nije čula nikoga ko daje konkretne predloge i mere za unapređenje postupanja svih slučajeva kada su u pitanju nasilje u porodici i vršnjačko nasilje. Ja želim da obavestim gospođu Anu Brnabić da je moj zadatak i da je moja velika želja i uopšte razlog zašto sam ovde, upravo te teme, da ja sve vreme od kako smo ovde, devet meseci, predlažem amandmane, predlažem konkretne mere, predlažem ustanove koje bi mogle da se unaprede kako bismo postupili bolje i sprečili ovakve situacije, ali ja ne nailazim ni na kakvu saglasnost, ni na kakvu podršku.
Isto tako, želim da je upoznam da sam četiri puta podnosila zahtev za sazivanje sednice Odbora za prava deteta i koristila sam pravo iz člana 71. Poslovnika da kao zamenica predsednika Odbora sazovem sednicu, kako bih iznela predloge, jer ih imam jako puno zahvaljujući svom iskustvu i zahvaljujući svemu u onom radu u Ministarstvu unutrašnjih poslova i svemu onome što je Ministarstvo uložilo u mene, da vidim kako se to radi i u drugim državama.
Tako da ja zaista molim predsednicu Vlade da se suzdrži od toga da kaže da ovde niko ne predlaže mere i da mi odgovori na koji način bi sve predloge koje ja imam mogla da plasiram i kako bi mogli da ih implementiramo?
Jedna od mera koju bih ja uvela u ovih 10 tačaka koje su predložene je da bih izbacila meru smanjivanja kazne sa 14 na 12 godina je mera a koja je najvažnija u ovom momentu, a to je odgovornost roditelja dece koja vrše vršnjačko nasilje. Ne može se ostaviti na milost i nemilost odnosno na odluku takvim roditeljima da li će da sarađuju ili neće, takvi roditelji moraju, pa čak i pod prinudom, biti dovedeni, sarađivati i raditi, a ne sedeti kući i buniti se, jer takvi problemi počinju još od vrtića. Naše vaspitačice nemaju pravo da kažu roditeljima da im je dete nasilno prema drugoj deci zato što se ponašaju vrlo neprijatno.
To je samo jedan od predloga, imam ih jako mnogo i mislim da bi bili korisni ako bi ovde bili svi solidarni i ako bih vas zamolila, po ko zna koji put, da izađemo iz političkih okvira i da razgovaramo na način na koji treba da unapredimo to i da ne vređamo više jedni druge.
Drugo moje pitanje se odnosi na ministra unutrašnjih poslova, koji je izjavio da će 1.200 policajaca koji ove godine završavaju u Centru za osnovnu policijsku obuku biti raspoređeni kao školski policajci, ako sam dobro čula. Ja znam nastavni plan i program u školi, to su momci i devojke koji izlaze sa određenim veštinama koje nisu dovoljne da se uđe u školu i da se bavi jednom tako ozbiljnom problematikom. To su deca koja uče razne ishode, nemaju poseban plan i program za rad kao školski policajci za postupanje u takvim situacijama, tako da lično smatram da nije svrsishodno da se 1.200 mladih i neiskusnih policajaca koji tek treba da prođu i pripravnički staž i nauče ubace u škole.
Drugo, svaka škola mora da ima i prvu i drugu smenu i ne može samo Beograd da ima školske policajce, mora da ima Srbija. Ja sam 2003. godine uspostavljala projekat školskog policajca i znam kako to izgleda i znam ko sve treba da bude.
Imam pitanje za Ministarstvo prosvete, Ministarstvo za rad, boračka i socijalna pitanja, Ministarstvo za brigu o porodici, Kliniku za psihijatriju, Odsek za poremećaj mladih i MUP – da li je ikada urađena bilo kakva analiza vršnjačkog nasilja, da li su se utvrdili uzroci, posledice, uspostavile konkretne mere i predlozi za prevazilaženje ovakvih situacija i da li su se ove institucije ikada sastale i napravile plan i program kako prevenirati i kako ići u susret ovakvim problemima? To je jako važno. Nije ovde samo stvar da policajac školski bude, to nije rešenje, to je samo jedna mera. Ja tu meru podržavam, ali policajac, kako sam pročitala u izveštaju ministra Gašića, „reguliše saobraćaj“. To ne reguliše školski policajac, to radi saobraćajni policajac.
Ako hoćemo da unapredimo bezbednost naše dece u školi, moramo da imamo i policajca i psihologa i pedagoga i defektologa, odgovornost direktora škole i odgovornost svih institucija.
Naša deca su naše najveće blago i zato moramo ozbiljno kao društvo da reagujemo. Sistem jeste zakazao, ali dajte, dragi poslanici, ovde da vas po ko zna koji put zamolim, hajmo da budemo složni, nemojmo da budemo politički orijentisani u govoru mržnje u ovom najtežem trenutku, prihvatite bar jedan moj predlog koji predlažem i dajte mi mogućnost da pričam kako da unapredimo, jer imam dosta iskustva u tome. Hvala.
Dobar dan poštovani građani. Ja imam nekoliko pitanja za ministra unutrašnjih poslova.
Prvo, zbog čega ne postoji, a u skladu sa 16 dana aktivizma nasilja nad ženama, zbog čega ne postoji javno dostupni podaci o postupanju MUP-a po Zakonu o sprečavanju nasilja u porodici na godišnjem nivou? Prema podacima nezavisnih izveštaja o primeni Zakona o sprečavanju nasilja u porodici, samo 6% hitnih mera izriče se radi zaštite maloletne dece koje su žrtve nasilja u porodici, bilo da su direktno žrtve ili su žrtve fizičkog ili drugog nasilja.
Da li je i na koji način Odeljenje MUP-a za prevenciju i sprečavanje nasilja u porodici uočilo ovaj problem i da li je preduzelo mere da se postupanje policijskih službenika radi zaštite maloletne dece poboljša, kako bi maloletna deca imala pravo na zaštitu i kako nam se ne bi dogodila ni Rakovica ni Vršac?
Da li je revidiran protokol o postupanju policijskih službenika u slučajevima nasilja nad ženama u porodici u partnerskim odnosima, u skladu sa Zakonom o sprečavanju nasilja u porodici i ako nije, zašto nije, iako nas na postojanje po postupanju po tom protokolu obavezuje Istanbulska konvencija?
Da li je lista za procenu rizika, nakon više od pet godina primene zakona, unapređena pitanjima koja predstavljaju faktore visokog rizika od ubistva i nastanka težih posledica?
Da li su policijski službenici koji rade u Odeljenju za prevenciju i sprečavanje nasilja u porodici radili analize podataka o primeni zakona, da li su radili analize slučajeva koji su se završili femicidom i ako jesu, da dostave podatke, kao i da li su predlagali mere koje unapređuju postupanje policije u slučajevima nasilja u porodici koji se završavaju femicidom i teškim posledicama?
Koja je obrazovna struktura, tj. koje završene škole, fakultete, su preporučile policijske službenike za rad u ovom odeljenju? Da li u odeljenju za prevenciju i resocijalizaciju, prevenciju i suzbijanje nasilja u porodici, da li su imali prethodna iskustva u radu sa žrtvama i počiniocima nasilja u porodici i u kojim organizacionim jedinicama?
Zašto je dozvoljeno da se devastira obuka u Centru za osnovnu policijsku obuku koja je trajala godinu dana, gde su polaznici imali uslove kao što su dvokrevetne sobe, gde su imali praksu na terenu, zašto je to devastirano i smanjena je na devet meseci, sa mnogo više polaznike i potpuno je devastirana obuka jer je i skraćena, nema prakse više i mnogo ih polaznika bude na kvadratnom metru koji nije po standardima? Da li će neko odgovarati za to?
Ministre, šta je urađeno po pitanju uspostavljanja sistema Amber alert nakon potpisivanja Memoranduma o saradnji između ministarstva i Fondacije „Amber alert Jurop“? Koje će mere ministar i prema kome preduzeti ako se utvrde nepravilnosti u postupanju, odnosno nepostupanju policijskih službenika Odeljenja za prevenciju i sprečavanje nasilja u porodici i Odeljenja za policijsku obuku u Sektoru za ljudske resurse?
Pitanje za generalnog sekretara Narodne skupštine – kada će se razmatrati inicijativa Centra za nestalu i zlostavljanu decu, za uvođenje sistema Amber alert, koja je podneta 11.2. ove godine, a dopune koje su tražene podnete su 8. i 13.3. ove godine? Da ne pričam koliko je to važno.
Poštovani generalni sekretar je ovom odlukom zabranio da predstavnice Autonomnog ženskog centra “Cen placa“ i „Astre“, koje najbolje i najkvalitetnije imaju podatke o ženama i deci koje su žrtve nasilja o femicidu drže zajedno konferenciju zajedno sa nama kako bi pomogli tim ženama i dali preporuke.
Članom 22. Odluka o unutrašnjem redu Skupštine kaže da je Narodna skupština i sva njena radna tela se koriste za sastanke poslaničkih grupa i skupova koje organizuje Narodna skupština. Da li je moguće da 250 narodnih poslanika, stručnih, edukovanih, obučenih, koji sedimo ovde nismo sposobni da rešimo pitanje građana, nego nam treba spot sa „Pinka“ i treba nam jedna Jovana Jeremić da se šeta ovde i prezentuje ljudima kako će oni rešiti pitanja svih građana?
Građani su, gospodo poslanici, glasali za nas. Ovde kuca srce Srbije. Ovde kucaju sva naša srca, 250 srca narodnih poslanika i predsedavajućih kuca za Srbiju, pa zar nama treba „Pink“ i Jovana Jeremić sa nekim tamo crnim magijama i bacanjima čini da rešava pitanja građana, a ne možemo mi? Nemojmo to da radimo molim vas.
(Beograd, 26.08.2022.)
Funkcija | Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija | Izvor prihoda | Interval | Neto prihod | Valuta | Vreme obavljanja / od-do |
---|---|---|---|---|---|---|
Narodni poslanik | Narodna skupština Republike Srbije | Republika | Mesečno | 95269.00 | RSD | 01.08.2022 - |
Narodni poslanik | Narodna skupština Republike Srbije (paušal) | Republika | Mesečno | 37242.00 | RSD | 01.08.2022 - |
Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje (Penzija) | Republika | Mesečno | 86180.00 | RSD | 01.04.2021 - |