MILOVAN KRIVOKAPIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen 1949. godine. Živi u Kosovskoj Mitrovici.

Po zanimanju je lekar. Direktor je Zavoda za javno zdravlje u Kosovskoj Mitrovici.

Na vanrednim parlamentarnim izborima održanim 24. aprila 2016. godine po prvi put postaje narodni poslanik.

Osnovne informacije

Statistika

  • 65
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 6 meseci i 15 dana i 1 sat

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 1 godina i 4 meseca i 21 dan

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune porodičnog zakona

čeka se odgovor 1 godina i 6 meseci i 23 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Prva sednica Prvog redovnog zasedanja, 06.03.2019.

Hvala predsedavajući, uvaženi ministri sa saradnicima, koleginice i kolege.

Danas bih rekao par reči o Predlogu zakona o centralnom registru stanovništva. Na samom početku bih rekao, da je Centralni registar stanovništva definitivno veliki iskorak koji će olakšati procedure, budući da je predviđeno da 11 evidencija o građanima Srbije koji se sada nalaze u pet baza, budu objedinjene u tom registru. Tačnije, Centralni registar će obuhvatiti baze ministarstva, državne uprave i lokalne samouprave, Ministarstva unutrašnjih poslova, Centralnog registara obaveznog socijalnog osiguranja, poreske uprave i Republičkog geodetskog zavoda.

U praksi to znači sledeće, da sve baze podataka i servisi koji su prethodili Centralnom registru su automatizovani do jednog određenog nivoa, ali nisu do petog nivoa i morali smo uvek da imao i neki papir. Puštanjem i ovog registra, svim ostalim servisima doprineće tome da nam neće trebati ni jedan papir, što je jako važno, jer građani neće morati da idu od šaltera do šaltera i prikupljaju svoja dokumenta da bi završili postupak, već će to jedan organ moći da učini za njih tako što će pristupiti Centralnom registru stanovništva.

Moram da naglasim i jednu bitnu stvar, a to je da je trend razvoja Republike Srbije, u poslednje četiri godine, podrazumeva praćenje i poređenje sa najboljim i najnaprednijim zemljama u svim oblastima, pa se zbog toga unapređuje i uvodi informacioni sistem i uspostavlja vođenje centralnih baza podataka, u oblastima gde god je to moguće i zato delujemo strateški, donosimo zakone i podzakonske akte, kako bi se potpuno aktivirao sistem uopšte i efikasnije funkcionisao , a u ovom slučaju centralni registar stanovništva.

Predsednik Aleksandar Vučić i Vlada Republike Srbije, su svakodnevno usmereni na preduzimanje aktivnosti za rešavanje svih problema, a donošenje zakonskih okvira je svakako prva u nizu aktivnosti kojom se rešava bilo koji problem koji je nastao u društvu.

Kada je SNS došla na vlast, sem naroda koji nas je izabrao i za koji se vredelo i vredi boriti, definitivno nije postojala nijedna svetla tačka i pozitivna stvar za koju smo mogli da se zakačimo i da krenemo napred.

Demokratska stranka je Srbiju i srpski narod uništila sa pljačkaškim privatizacijama gomilom lokalnih i regionalnih problema, korupcijom i kriminalom. Radila je to DS svesno, sa ciljem da opstanu samo oni sa punim računima i firmama u drugim državama i na drugim kontinentima. Morali su da se zadrže na vlasti po svaku cenu zbog ličnih interesa i bogaćenja kroz otvorenu pljačku naroda i države i vrlo često se zaborave Đilas i njegovi poslušnici i krenu na svojim skupovima da pričaju o vladavini prava. Oni pričaju o pravu i pravnoj državi, oni koji su u jednom momentu pohapsili 12 hiljada ljudi, zavodili su diktaturu i dozvoljavali su sebi više nego najveći svetski i istorijski okarakterisani diktatori i hoće opet i ponovo.

Pa neće moći, jer se narod neda više prevariti, jer je jednom jedva preživeo. Prepoznaje srpski narod njihove namere i reaguje, ali vi demokrate reaguju, ali tako što prebijate ljude na njihovim radnim mestima, pretite i najgore vređate sve koji nisu sa vama. Kažete da su protesti koje organizujete spontani , a ja vas pitam kakvi su to protesti spontani, kada vi iz DS pozivate građane i omladinu, preko svojih društvenih mreža, na okupljanja, ali dobro. Vi to morate da radite, jer morate da opravdate pare koje ste uzeli od vaših mentora i da srušite SNS.

Međutim, svakog dana doživljavate fijasko, jer narod shvata o čemu se radi i neće da se šeta sa onima koji bi da uvode sankcije Rusiji i koji bratsku Republiku Srpsku proglašava genocidnom tvorevinom, koji su postavili granicu na Brnjaku i Jarinju i sve uradili da naše KiM, bude što dalje od majke Srbije.

Pročitani ste i zato ste i nebitni, sve prethodne godine ispravljali smo greške DS, kako na lokalnom, tako i na međunarodnom planu. Većina stvari koje su oni odradili imaju dalekosežne posledice, ali je bitno da smo sada krenuli pravim putem, i da se velike sile i zemlje u okruženju ponašaju i razgovaraju sa nama, kao sa ravnopravnim partnerom, što smo mi zaista sada, i jesmo.

Donošenje Zakona o centralnom registru, će imati neposredni i direktni uticaj na sve pojedince, a samim tim i na društvo u celini, a pre svega tako što će svim građanima omogućiti da se podaci o njima okupljaju, prikupljaju, obrađuju i obezbeđuju na pravno uređen i transparentan način u okviru jednog registra.

Uspostavljanje i vođenje Centralnog registra, stanovništvo će znatno doprineti u ostvarivanju prava građana.

Definitivno je da će Centralni registar, kroz svoju bazu pružiti značajne mogućnosti u planiranju na srednji rok donosiocima odluka, i kroz automatizovanu bazu registra, obezbeđivaće se veliki broj podataka, čija je tačnost od ogromnog značaja za uspeh bilo koje strategije ključne za razvoj i prosperitet jednog društva, kao što je populaciona politika, obrazovanje, infrastruktura, bezbednost i ostalo.

Moram da naglasim da se na ovu vrstu reforme i ovaj zakon čekalo decenijama i sigurno je da će se prvi i pozitivni efekti videti u veoma kratkom vremenu, nakon donošenja istog.

Zbog toga će SNS, glasati za donošenje Zakona o Centralnom registru stavnovništva. Hvala lepo.

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja , 06.12.2018.

Hvala predsedavajući.

Uvaženi ministre sa saradnicima, podneo sam amandman na član 3. ovog zakona kojim se dodaje stav 2 – osnovna svrha ovakvog Predloga zakona jeste regulisanje razmene podataka u pogledu uplate doprinosa za obavezno socijalno osiguranje, koje je uspostavljeno između Centralnog registra i poreske uprave, a koja je u potpunosti realizovana uspostavljanjem objedinjene naplate poreza i doprinosa po odbitku.

Kako je Centralni registar, pre svega elektronski vođena baza podataka i elektronski servis koji se zasniva na IT tehnologijama, neophodno je bilo obezbediti zakonski osnov za povezivanje sa drugim registrima i evidencijama u Republici Srbiji, kako bi se omogućilo efikasnije i brže ostvarivanje prava i kako bi se ispoštovali zahtevi u pogledu elektronske razmene podataka državnih organa.

Naglasio bih da je kruna svih poslova, vezano za digitalizaciju evidencije građana, uspostavljanje Centralnog registra, što sam i pomenuo u prethodnom amandmanu.

Dakle, Centralni registar je, kao što znamo, sveobuhvatna evidencija sa svim podacima o građanima koji se nalaze u različitim registrima, njegovim korišćenjem, službe će moći po službenoj dužnosti da pribavljaju podatke za usluge koje pružaju građanima i svaka promena u nekoj od evidencija, biće automatski ažurirana.

Nesumnjivo je da upravo ovakav način rada obezbeđuje veću efikasnost i ekonomičnost, jer građani neće više morati da prilažu brojnu dokumentaciju, da bi ostvarili neko svoje pravo u postupku, već organi po službenoj dužnosti, na brz i ekonomičan način, pribavljaće sve potrebne podatke iz Centralnog registra.

Usvajanjem ovog predloga zakona, stvoriće se neophodni normativni uslovi za efikasnije sprovođenje poslova registracije i vođenja jedinstvene baze, što će doprineti povećanju ekonomičnosti i član 3. potrebno je dodatno definisati predloženim amandmanom 3.

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja , 05.12.2018.

Hvala, predsedavajući.

Uvaženi ministri sa saradnicima, koleginice i kolege, podneo sam amandman dva na član 2. ovog zakona, kojim se dodaje stav 2.

Na samom početku bih rekao da funkcionisanje Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja omogućava sveobuhvatnu evidenciju, sa svim podacima o građanima, vezano za obavezno socijalno osiguranje. Šta to tačno znači? Znači da ukoliko dođe do bilo kakve promene u nekoj od evidencija koja je deo jedinstvene baze, one će biti automatski ažurirane u registru, što svakako skraćuje vreme za obavljanje poslova u okviru Centralnog registra.

Novi Zakon o Centralnom registru koji se nalazi pred narodnim poslanicima je definisanje svega što je poslednjih godina urađeno u oblasti digitalizacije registara.

Ovaj zakon i svi drugi koje donosimo vezano za elektronsku evidenciju i registre je svakako obećanje građanima Srbije da će svakim danom biti dalje od one uprave koju su karakterisali dugi redovi, nepotrebni papiri i nerealni troškovi.

Nesumnjivo je da će se stvaranjem jedne ovakve sveobuhvatne evidencije obezbediti ogroman napredak u efikasnosti rada uprave i njenih službi.

Vlada Republike Srbije i resorno ministarstvo zna da postoji značajan potencijal i da se sa boljom disciplinom i organizacijom posla, kao i modernizacijom načina rada, troškovi rada smanjuju, a fleksibilnost rada i učinak države povećavaju, što je sve za dobrobit i u korist građana.

Potrebno je da se ovaj Zakon o Centralnom registru obaveznog socijalnog osiguranja usvoji što pre, kako bi se krenulo sa primenom i radom u Centralnom registru stanovništva, a to bi značilo da se evidencije iz pet institucija, MUP-a, Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja, Republičkog zavoda i lokalne poreske administracije, smestile u jedinstveni registar.

Moram da napomenem da je sve ovo ogroman posao i poseban izazov u softverskom smislu, ali mi se posla i izazova ne bojimo, tako da će sasvim sigurno i ovaj posao biti realizovan najbolje moguće, a sve u interesu i na dobrobit naših građana. Hvala.

Imovinska karta

(Kosovska Mitrovica, 17.01.2017.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Direktor Zavod za Javno zdravlje Priština Republika Mesečno 137869.00 RSD 01.04.2014 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 27200.00 RSD 03.06.2016 -
Poslednji put ažurirano: 02.03.2017, 13:10