VLADIMIR ĐUKANOVIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1979. godine u Beogradu. Živi u Beogradu

Po zanimanju je diplomirani pravnik. Na Pravnom fakultetu „Union” brani doktorsku tezu „Pravno regulisanje internet-igara na sreću”.

Politikom se aktivno bavi od 1997.godine.

Radio je kao TV novinar, radio i TV voditelj-“Radikalski talasi”, na radio “Fokusu, televiziji “Svet plus” i pisao za dnevni list “Pravda”. Na televiziji “Kopernikus” vodi emisiju “Na kafi sa Đukom”.

U sektoru igrana na sreću radio je od 2007. kao pravnik u privatnim sportskim kladionicama „Mocart” i „Meridijan”, razvojem internet igara na sreću. Za predsednika Državne lutrije Srbije izabran je 2013. godine pa sve do 2014. godine kada podnosi ostavku zbog stranačke odluke da se kadrovi odreknu duplih funkcija.

Izabran je za Narodnog poslanika u sazivu 2014-2016.godine, a na tom mestu je ponovo izabran i nakon izbora 2016.godine.

Član je Glavnog odbora Srpske napredne stranke.
Poslednji put ažurirano: 20.05.2019, 12:40

Osnovne informacije

Statistika

  • 150
  • 0
  • 6 postavljeno / 0 odgovoreno

Članstvo u radnim telima

Odbor za kontrolu službi bezbednosti

Poslanička grupa prijateljstva - Alžir

Poslanička grupa prijateljstva - Belgija

Poslanička grupa prijateljstva - Bosna i Hercegovina

Poslanička grupa prijateljstva - Brazil

Poslanička grupa prijateljstva - Bugarska

Poslanička grupa prijateljstava - Francuska

Poslanička grupa prijateljstva - Indija

Poslanička grupa prijateljstva - Iran

Poslanička grupa prijateljstva - Izrael

Poslanička grupa prijateljstva - Japan

Poslanička grupa prijateljstva - Kipar

Poslanička grupa prijateljstva - Kuba

Poslanička grupa prijateljstva - Makedonija

Poslanička grupa prijateljstva - Mađarska

Poslanička grupa prijateljstva - Meksiko

Poslanička grupa prijateljstva - Poljska

Poslanička grupa prijateljstva - Slovačka

Poslanička grupa prijateljstva - Slovenija

Poslanička grupa prijateljstva - Suvereni vojni malteški red

Poslanička grupa prijateljstva - Turska

Poslanička grupa prijateljstva - Velika Britanija

Poslanička grupa prijateljstva - Venecuela

Poslanička grupa prijateljstva - Češka

Poslanička grupa prijateljstva - Španija

Poslanička grupa prijateljstva - Švajcarska

Poslanička grupa prijateljstva - Švedska

Poslanička grupa prijateljstva - Belorusija

Poslanička grupa prijateljstva - Crna Gora

Poslanička grupa prijateljstva - Italija

Poslanička grupa prijateljstva - Kazahstan

Poslanička grupa prijateljstva - Kina

Poslanička grupa prijateljstva - Nemačka

Poslanička grupa prijateljstva - Rusija

Poslanička grupa prijateljstva - Sjedinjene Američke Države

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

odgovoreno za 20 sati

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo za narodne poslanike- pitanja za Vladu

čeka se odgovor 2 godine i 25 dana i 23 sata

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune Porodičnog zakona

čeka se odgovor 2 godine i 2 meseca i 27 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Peta sednica Prvog redovnog zasedanja , 17.05.2019.

Hvala predsedavajući.

S obzirom da se radi o članu 1. koji definiše nadležnosti Agencije za borbu protiv korupcije, moram da kažem inače sam veliki protivnik tih stvaranja tzv. te četvrte grane vlasti, koja je navodno, kontrolor, sve ove tri, a suštinski nju niko ne kontroliše.

Mi smo ovde doživeli u eri DS neretko, po glupavim naredbama EU, da formiramo sijaset tih besmislenih agencija koje suštinski služe da izvlače iz nadležnosti ministarstava njihove poslove i da ministarstva svedu da budu ikebane, i da gotovo nemate nikakvu nadležnost, a oni su tobože, naši vesnici i naše apologete nezavisnosti, poštenog i čestitog rada i sada će oni nas sve ovako tu da kontrolišu.

Pošto ja inače, znam šta je traženo, i sva sreća to nije uneto u zakon, i tu moram da vam čestitam što ste odoleli tom pritisku, to je ovde traženo da ljudi znaju da ta agencija ima ingerencije, bezmalo, policije, da može da upada u kancelariju kada hoće, da nam proverava koga hoće i kako im padne na pamet. Bogu hvala da na to niste pristali jer to bi bio čist zločin, ali ono što se meni ne sviđa kod ovog zakona, a to je činjenica da se ovde polazi od pretpostavke da ako si javni funkcioner ti si kriminalac. I, to odavno već slovi u našem društvu, u medijima, a poslanik si, a ministar si, ti si jedna lopuža, jedan bandit, jedan kriminalac i tebe bi trebalo sad svako ovde da kontroliše, da ti pije krv.

Inače, znam da su tražili, između ostalog su tražili da vam kompletnu familiju bez malo nateraju da prijavljuju imovinu. Sada dođete u apsurdnu situaciju, na primer, možda neko ne govori sa svojim bratom ili sestrom, a ovde mu se traži da prijavite njegovu imovinu. Sva sreća ni to niste prihvatili, ali čak i kad je u pitanju supruga, a što bih ja morao da izlažem svoju suprugu bilo čemu ili bilo ko od nas, da prijavljuje imovinu. Našta to liči i veliki sam protivnik toga da se daju tolike ingerencije tim tzv. nezavisnim telima, da ne govorim o tome da je to sve napravljeno u vreme DS, da su oni na nižim i na srednjim nivoima postavljali svoje funkcionere i danas to i te kako obilato zloupotrebljavaju i prave ozbiljan problem čitavom društvu.

Na kraju krajeva, Agencija za borbu protiv korupcije, nije mi jasno zašto postoji? Ako imamo Savet za borbu protiv korupcije, šta će nam dva Vladina, odnosno imamo čisto Vladino telo, Savet za borbu protiv korupcije, po čemu su sad ovi nezavisniji, bolji i nemam pojma, pa se kao pravi ta Agencija za borbu protiv korupcije? U redu, ako je već to tako negde definisano, koliko to već postoji, ali moram da kažem da neke stvari od kojih se ovde polazi apriori, a to je da svako ko je javni funkcioner, on je u startu, otprilike lopov, pa će oni kao da ga kontrolišu, da ga ispravljaju, pri tome, ne rade taj svoj posao, čini mi se, adekvatno.

Imate sijaset primera po Srbiji, recimo gde su ljudi opštinski odbornici. Imate opštine gde većina stanovništva živi na selu. Opštinski odbornik dođe kao poljoprivrednik iz seoske sredine. Šta on zna, ako ima registrovano npr. poljoprivredno gazdinstvo i on je vlasnik je tog gazdinstva, da on sada treba da se odjavi da ne bude on vlasnik toga ili da nema neku svoju malu firmicu, a postane opštinski odbornik, gde inače najčešće ne prima nikakvu platu. Onda ljudi dolaze u prekršaj, a pre toga ih niko nije lepo ni edukovao, niti im je rekao da moraju da podnesu, odnosno da zamrznu taj svoj status ili da prenesu rukovodeća ovlašćenja na nekog drugog, pa da onda budu odbornici.

Mislim da to nije u redu, zato što imamo koliko hoćete takvih prijava gde ljudi pojma nisu imali šta bi trebalo prethodno da urade i onda dođu u prekršaj i suoče se sa, zaista besmislenim posledicama.

Molio bih da, ako se već ovako nešto uvodi, što inače ja podržavam, mora svako da bude kontrolisan, ali bih vas onda zamolio da vi kao Ministarstvo pravde utičete na tu Agenciju za borbu protiv korupcije, da malo više edukuju ljude i javne funkcionere. Tvrdim da 60, 70% javnih funkcionera pojma nema šta bi trebalo da uradi prethodno pre nego što uopšte stupe negde na neku funkciju, zato što jednostavno niko im nikada to nigde nije ni objasnio.

Bila bi potrebna ta ovlašćenja i te ingerencije koje su na pravdi Boga, sva ta tzv. nezavisna tela, dobila da se to polako vraća u Ministarstvo. Ako narod glasa za neku vlast, a u ovom slučaju glasaju za vlast SNS, ljudi očekuju da vi sprovodite nešto što je u interesu građana. Kako vi da sprovodite kad pola ingerencije nemate, a dato je tim agencijama besmislenim koje ovde postoje. Pravo da vam kažem za većinu njih ne znam ni čemu služe, ali eto služe zato što je neko iz EU mnogo pametan, pa je tako rekao, suštinski da obezglavi državu tako što uzima ingerencije iz ministarstava.

Voleo bih da počne polako vraćanje tih nadležnosti u ministarstva, a da ove agencije zaista se vrate nekoj svojoj kontrolnoj funkciji, a ne da glume policiju i da glume ne znam koga ovde i da nam oni budu apologete čestitosti, ne znam čega, a da su svi ostali, otprilike lopovi i bezobrazni, a jedino oni su vlasni da nas kontrolišu. Hvala vam.

Peta sednica Prvog redovnog zasedanja , 17.05.2019.

Hvala.

Poštovana ministarka, ja bih se složio sa vama, naravno da moramo da poštujemo zakon. Međutim, rekli ste nešto, a čini mi se da niste upravu, a to je da se ne polazi od te pretpostavke da ako si javni funkcioner da si i prethodno lopov, kriminalac, ili kako god.

Kada naslovite zakon - zakon o sprečavanju korupcije, a onda pogledate gro članova, pa čak i u samom definisanju, da se suštinski sve odnosi na javne funkcionere, a dodatno se inače pooštrava već postojeći zakon, pa onda šta ljudi da pomisle? Da ne govorim da vam već u društvu vlada takvo mišljenje da ti sada ako si poslanik, ti si odmah razbojnik.

Pogledajte šta ljudi misle o poslanicima. Naravno, ima puno grešaka i nas samih ovde. Da se ne lažemo, neki su se zaista i neodgovorno ponašali i u ranijim periodima, ali pogledajte šta ljudi misle o narodnim poslanicima - vi jedete besplatno, iako oni koji pišu najviše o tome, suštinski, mnogo više vise u restoranu, nego što bilo ko od poslanika to radi ovde.

Da ne govorim o tome da nivo podrške javnih institucija je katastrofalan u narodu, katastrofalan, odnosno državnih institucija. Zašto? Eto, zato što tako neko stvara tu atmosferu i sada kada se sve ovo još dodatno pooštrava, pa šta ljudi da pomisle, a gro članova se odnosi na javne funkcionere?

Znate korupcija može da bude i ako šalterski radnik u opštini primi 50 evra da vam izvuče neki papir. Znači i to je korupcija. Korupcija je i kada lekar primi novac, eventualno, da bi vas pustio preko reda. I to je korupcija, ali to ako kažete -Zakon o sprečavanju korupcije, to tu ne piše. Znači, zbog toga mi je malo krivo zašto se donosi na ovakav način zakon.

Drugo, kada već govorimo o Agenciji za boru protiv korupcije, gospodin Rističević je pričao o položaju gospodina Đilasa i njegovom uticaju, posebno na medije dok je bio gradonačelnik. Recite mi, kada je ta Agencija ikada reagovala protiv gospodina Đilasa? Recite mi i jedan primer kada je reagovala, a to je bio eklatantan primer korupcije i najgoreg mogućeg društvenog uticaja na medije, pre svega, a nismo nikada videli da su reagovali, ali zato će, recimo, bilo kom od nas ako ste prodali automobil „Stojadin“ ili ne znam šta za 400-500 evra, ima krv da nam popiju odakle nam tih 400-500 evra. To zaista nije korektno. Znači, tu mora da se napravi neka srazmera kako će oni da reaguju.

Ne može da u javnosti slovi da, jednostavno, svaki javni funkcioner je lopov i da se pođe od te pretpostavke, a nažalost je tako. Ja bih voleo da se uradi neka kampanja, na kraju krajeva, i vi kao ministar pravde i uopšte društvo da utiče, da se jednostavno kaže da onaj ko se bavi politikom i ko je javni funkcioner nije u startu lopov. Mislim da je to veoma važno da u radimo ako hoćemo da vratimo poverenje naroda u institucije, u državu. Hvala vam.

Peta sednica Prvog redovnog zasedanja , 17.05.2019.

Hvala.

Moram da kažem, što se tiče samih izvršitelja, trenutno u našem sistemu, danas da njih nema, mi ne bismo mogli da izvršimo gotovo ništa, jer sudovi su se apsolutno pokazali kao nesposobni sudovi, s obzirom da smo zatekli, koliko, dva miliona 300 i nešto hiljada izvršnih presuda da nisu izvršene. Jel to tako bilo?

A, zašto je neko ukidao SDK? Meni to nije jasno. To je bio najsavršeniji sistem i vidim da to kopiraju mnoge zapadne zemlje, taj sistem, gde ste jednostavno morali da izvršite pre svega obavezu, pa tek onda, naravno, da nastavite dalje da radite. Neko je to ukinuo, ne neko, nego se radi o Dinkiću i onoj grupaciji ljudi 2001. godine, kada su to učinili, upravo da bi, naravno, oni mogli da ovaj sistem pljačkaju.

Ali, ono što moram još da kažem vezano za Agenciju za borbu protiv korupcije, gospođo Kuburović, vama je jasno zašto je ona osnovana, pošto je Vlada imala svoj Savet za borbu protiv korupcije, koji je vrlo ciljano, jasno i nedvosmisleno ukazao na korupciju koja je tada postojala unutar tadašnje vlasti. Govorim o onome što je radio i gospodin Đilas, posebno za medije, o onome što je radio gospodin Dinkić, takođe. E, onda su oni, da bi anulirali rad gospođe Barać, napravili Agenciju za borbu protiv korupcije, gde su svoj partijski kadar pozapošljavali, koji danas to neretko mnogo štošta zloupotrebljava, zato što su negde sada na nižem nivou. Čak imamo jednu situaciju da ovde jedan narodni poslanik, doduše, nisu sad ovde, njena majka tamo radi, pa onda dostavlja podatke o svim ljudima i na taj način to zloupotrebljava negde u javnosti.

Znači, da budemo potpuno iskreni zašto je to nastalo. Ja ne kažem da oni danas to rade.

Ali, kada govorimo o korupciji, ta korupcija je definisana kroz tri krivična dela u našem krivičnom zakonodavstvu. Vezano je za krivična dela protiv službene dužnosti. Imamo trgovinu uticaja, koja je vrlo precizno definisana u krivičnom zakonodavstvu. Takođe, imamo primanje i davanje mita, što je suština korupcije.

Meni sada nije jasno što mi sad donosimo neke posebne zakone, što se stalno time bavimo, kad već to postoji u krivičnom zakonodavstvu svakako kao inkriminisano. Ali, u redu, ako će ovo zaista sprečiti ne znam kakvu korupciju kod javnih funkcionera, onda u redu, neka ovako nešto donesemo. Ali, molim vas da povedemo računa da u javnosti više poslanici, javni funkcioneri ne budu apriori lopovi, nego jednostavno, da se kaže da se ovaj zakon donosi isključivo kako bi se eventualne buduće zloupotrebe sprečile. Hvala.

Imovinska karta

(Beograd, 20.10.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 100000.00 RSD 16.04.2014 - 03.06.2016.
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 100000.00 RSD 03.06.2016 -