RADOVAN JANČIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1958. godine. Živi u Novom Kneževcu, Srpski Krstur.

Po zanimanju je građevinski tehničar.

Na vanrednim parlamentarnim izborima, održanim 24. aprila 2016. godine, po prvi put postaje narodni poslanik.

Osnovne informacije

Statistika

  • 48
  • 0
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 11 meseci i 15 dana i 20 sati

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo za narodne poslanike- pitanja za Vladu

čeka se odgovor 1 godina i 9 meseci i 25 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune Porodičnog zakona

čeka se odgovor 1 godina i 11 meseci i 26 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Petnaesto vanredno zasedanje , 23.07.2019.

Zahvaljujem gospodine predsedavajući.

Poštovani narodni poslanici, poštovana gospođo Mihajlović, pred nama je zakon o izmenama i dopunama Zakona o posebnim uslovima za realizaciju projekta izgradnje stanova za pripadnike snaga bezbednosti, koji smo usvojili 25. maja 2018. godine, usvajajući tog dana inicijativu predsednika Republike Srbije i vrhovnog komandanta Vojske Srbije, Aleksandra Vučića, da se svi pripadnici bezbednosnih struktura u našoj zemlji stambeno zbrinu, brže i pod izuzetno povoljnim uslovima reše životno pitanje krova nad glavom, za sebe i svoje porodice.

Ovo je zaista najbolji put, put kojim dugo nismo išli, put koji pokazuje da smo postali organizovana država koja ceni svoje pripadnike bezbednosti, koja vodi računa o njima i njihovim životnim i radnim uslovima, o njihovim porodicama, a koji obavljaju posao od suštinskog značaja za našu zemlju.

Da li je uopšte od 30.000 pripadnika snaga bezbednosti bez krova nad glavom i njihovim porodicama pre 2012. godine brinula država i njeno rukovodstvo? Naravno da nije. Njihov cilj na čelu sa DS, sa dotadašnjim predsednikom i vrhovnim komandatom Tadićem, ministrom Šutanovcem, Đilasom, Pajtićem, Jeremićem, Živkovićem i mnogim drugim, bio je rasprodat u bescenje sve što se moglo prodati, a snage bezbednosti oslabiti do te mere kako ne bi slučajno mogle braniti zemlju, njen suverenitet, nezavisnost i teritorijalnu celovitost.

Njihov lični cilj svodio se na ličnom bogaćenju. Danas, sa kapitalom koji se meri desetinama, pa i stotinama miliona evra, većinskoj Srbiji je apsolutno jasno da se do kapitala koji poseduju predstavnici bivšeg režima moglo doći samo pljačkom države i njenih resursa, burazerskom privatizacijom, korupcijom uz sistematsko urušavanje države i njenih institucija i vrednosti srpskog naroda, negirajući čak i žrtve koje smo u prošlosti imali.

Ti isti, sem što su se izvinjavali širom sveta, a da im izvinjenje niko nije ni tražio, nisu se nikad setili svojih boraca, poginulih i njihovih porodica, ratnih vojnih i mirnodopskih invalida koji su stradali u ranijim ratnim periodima, u kojima je Srbija ne svojom krivicom učestvovala.

Ove izmene i dopune Zakona o posebnim uslovima za realizaciju projekta izgradnje stanova su najbolji način da se odužimo za svu žrtvu pripadnika snaga bezbednosti i ne samo njihovu, već i njihovih porodica. Otuda i predlog da se pravo na kupovinu stana pod povoljnijim uslovima proširi i na porodice palih boraca, ratne i mirnodopske vojne invalide, koji je više nego plemenit i koji bi bezrezervno trebalo prihvatiti.

Prilikom razmatranja Predloga zakona u maju prošle godine, bilo je skeptika da će se pristupiti realizaciji ovog projekta. Naravno do poslanika, dela opozicije koji danas nisu prisutni, kojih već mesecima nema, ali koji se uredno pojavljuju pred blagajnom Skupštine Republike Srbije, navodeći tada je projekat nemoguće realizovati po ceni manjoj od 500 evra po metru kvadratnom stambene površine, kako je to samo marketing, prazno obećanje gospođe Mihajlović, Aleksandra Vučića i Vlade. Što je najgore, govorili su da je naša građevinska operativa nesposobna da ovaj projekat iznese.

U njihovo vreme, istina, to jeste bio nemoguć projekat, pre svega iz razloga jer su građevinsku operativu uništili, a cena bi bila bar trostruko veća dok bi se svi ugradili i pronašli u njoj. Danas je Srbija opet jedno veliko gradilište, sa obnovljenom građevinskom industrijom, koja značajno doprinosi stalnom rastu BDP, smanjenju broja nezaposlenih, a od posebne je važnosti da je u realizaciji ovog projekta propisana obaveznost učešća domaćih privrednih subjekata.

Poštovani narodni poslanici, trajno rešavanje stambenog pitanja u ovom slučaju za pripadnike snaga bezbednosti moguće je rešiti samo na ovaj način, sistemski, kako to radi ova Vlada. Raduje najava novog investicionog ciklusa s kojim se otpočelo u iznosu od osam do deset milijardi evra, zato sam i siguran da će se pred nama vrlo brzo načini projekti za izgradnju stanova za potrebe zaposlenih u naučnim centrima, obrazovnom i zdravstvenom sistemu, za sve one koji nemaju rešeno stambeno pitanje, a koji i bez uslova propisanih sličnim zakonskim predlozima ne mogu sami rešiti.

Raduje slika iz Vranja, Kragujevca, Niša i Kraljeva, Sremske Mitrovice, Novog Sada i Beograda iz koje vidimo da se sa realizacijom projekta izgradnje za pripadnike snaga bezbednosti otpočelo, što govori o odgovornosti ove Vlade i predsednika Vučića prema ljudima koji rade težak posao od vitalnog značaja za bezbednost građana Srbije.

Vest da se u ovim gradovima već otpočelo sa izgradnjom, kako je to i obećano, naravno da nisu preneli mediji koji kontroliše tajkun Dragan Đilas, jednostavno rečeno ne trpe uspeh Aleksandra Vučića, ove Vlade i SNS.

Na kraju veoma sam zahvalan Aleksandru Vučiću, vrhovnom komandantu, što je pokrenuo ovaj projekat, što insistira da se ovaj projekat do kraja sprovede i što na taj način pokazuje da se vraćaju vremena kada je država brinula o ljudima koji brinu o njoj. Zahvaljujem.

Dvanaesto vanredno zasedanje , 27.06.2019.

Zahvaljujem.

Poštovani narodni poslanici, gospodine ministre sa saradnicima, osnovni razlog za donošenje novog Zakona o komunalnoj miliciji leži u potrebi da se komunalna milicija obrazuje i u opštinama, pre svega, jer su potpuno tačno ocene da su dosadašnjim funkcionisanju opština prisutne znatne teškoće u održavanju komunalnog i drugog reda kao i o zaštiti životne sredine u celini.

Organizovanje ovakve službe i njeno funkcionisanje u opštinama doprineće uvođenju komunalnog reda, a građane ćemo zaštiti od bahatosti svake vrste, nezavisno od toga da li se radi o bahatom parkiranju, glasnoj muzici, bacanju i deponovanju smeća van mesta koja su za to određena, nelegalnoj gradnji ili nepoštovanju drugih pravila koja uređuju ovu oblast.

Obrazovanjem komunalne milicije u skladu sa ovim zakonom opštinama se obezbeđuje da u saradnji sa policijom i drugim subjektima preuzmu i realizuju sopstvenim deo odgovornosti i time stvore sve uslove za bezbedno i uređeno okruženje svojih stanovnika.

Ono što je od posebne važnosti jeste cilj kojim se teži da komunalna milicija svojim delovanje i izvršavanjem zadatih poslova, pre svega preventivnim radom, pomogne da se smanje i kontrolišu negativni uticaji i rizici u odnosu na životnu sredinu. Briga o životnoj sredini je sa gledišta nas iz SNS prioritet od visokog značaja. Zdrava životna sredina je osnov za očuvanje ljudske egzistencije, zdravog razvoja društva i bitan je faktor za nivo života stanovništva.

U ostvarenju prioriteta značajnu ulogu imaće upravo komunalna milicija koja mora uspostaviti tesnu vezu sa građanima, sa običnim ljudima i koja će dokazati da ona postoji da brine o tome da se život svakog čoveka odvija u uređenom komunalnom okruženju i zaštićenoj životnoj sredini.

Preduslovi za ostvarenje ovog cilja sadržani su u Predlogu ovog zakona rešenjima počev od obrazovanja komunalne milicije, sve do unutrašnje kontrole kao posebne organizacione jedinice.

Modifikovano rešenje sa bitnom dopunom zaustavljanja vozila po kojem je komunalni milicionar ovlašćenje da zaustavi vozilo zatečeno u kršenju propisa, da izvrši pregled vozila i lica i predmeta zatečenih u vozilu primenjivaće se najčešće kod neovlašćenog odvoženja ili istovara zemlje, šuta, otpada i drugog materijala i daće za rezultat da se smanji broj divljih deponija, ali i spreči nelegalan prevoz posebno opasnog otpada.

Isto tako, zaustavljanje i kontrola nelegalnih taksi vozila doprineće u borbi protiv sive ekonomije koja je takođe prioritet, nadam se, svih nas. Dok će kontrolisani rad u civili sprečiti bespravno zauzeće javne površine, nelegalne prodaje, kao i buke u ugostiteljskim objektima.

Mogućnost obrazovanja komunalne milicije na nivou opština je dobrodošlo rešenje za nas koji dolazimo iz manjih jedinica lokalnih samouprava, a kojima je stalo do komunalnog reda i zaštite životne sredine, ljudi i dobara.

Brojne su lokalne samouprave, koje na svojim teritorijama imaju u vlasništvu spomenike, pejzažne arhitekture, vrtne arhitekture, prelepe parkovske i javne, zelene i rekreacione površine, kod kojih usled nedostatka komunalne milicije, komunalni red nikada nije uspostavljen, a kamoli kontrolisan.

Briga o njima je neadekvatna i najčešće prepuštena lokalnim komunalcima, bez praćenja i kontrole, pa su tako značajni objekti, u većini slučajeva, zapušteni i zaboravljeni i često služe za odlaganje smeća i otpada.

Park u Novom Kneževcu, iz kojeg dolazim, zbog svoje vrednosti stavljen je pod zaštitu države još 1975. godine, kao spomenik vrtne arhitekture. Nakon izvršene revizije prirodnih vrednosti, proglašene još 1990. godine, kao spomenik pejzažne arhitekture, pod imenom „Stari park“ prostire se na površini, od skoro 10 hektara. NJegov nastanak vezan je za period od 1793. do 1804. godine, nesporna je vrednost „Starog parka“ u Novom Kneževcu, a na sreću svih nas ovakvi primeri postoje i u drugim lokalnim samoupravama širom Srbije.

Komunalni red na tim objektima mogu sačuvati samo pripadnici komunalne milicije, primenjujući upravo odredbe ovog Predloga zakona. Oni koji su u Vojvodini sve do 2016. godine pravili partijsku vojsku od članova DS fiktivnim zapošljavanjem eko-redara, a koja je služila za perfidnu pljačku lokalnih budžeta, danas nam govore kako nemamo pravo na jednog milicionera na pet hiljada stanovnika, zapravo osporavaju pravo manjim jedinicama lokalne samouprave na obrazovanje komunalne milicije koja je više nego potrebna.

Na kraju, svakako da ovaj Predlog zakona o komunalnoj miliciji u predloženom tekstu treba podržati, pri čemu zaista mislim da će se njegovom primenom u svim jedinicama lokalnih samouprava, gradova i opština obezbediti komunalni i drugi red, a time i uređeno životno okruženje, koje zaslužujemo. Zahvaljujem.

Druga sednica Prvog redovnog zasedanja , 21.03.2019.

Zahvaljujem.

Poštovani narodni poslanici, poštovani gospodine ministre, pred nama je Predlog zakona o finansiranju AP Vojvodine čiji je rok za donošenje, po rečima predlagača, istekao još 31. decembra 2008. godine i kako predlagači u razlozima za donošenje zakona kažu – budući da nije donet budžet AP Vojvodine svih ovih godina nije imao i nema stabilne, sigurne, dovoljne i predvidive izvore finansiranja.

Od 2008. godine pa sve do 2016. godine na vlasti u Vojvodini su bili DS, LSV i SVM čiji lideri, pre svega, iskrene namere da se u Skupštini AP Vojvodine utvrdi Predlog zakona i uputi Narodnoj skupštini Republike Srbije na usvajanje zapravo i nisu imali, nego im je pitanje finansiranja pokrajine služilo za očuvanje sopstvenog rejtinga, očuvanje glasačkog tela, a sve uz slogane kao što su „tačku na pljačku“, „bolje dane za Vojvodinu“, sa brižnim pitanjem gde su ili di su naši novci.

To pitanje smo mi, baš građani Vojvodine, od 5. oktobra 2000. godine, pa sve do 2016. godine postavljali Bojanu Pajtiću i njegovim saradnicima i naravno da odgovor nismo dobili, a „tačku na pljačku“ stavili smo na izborima iz 2016. godine.

Vojvodina je u tom periodu svedena na nivo nedovoljno razvijenog regiona, svakako ne zbog obima pokrajinskog budžeta, nego zbog brojnih afera, zloupotreba, nenamenskog, nesavesnog, neodgovornog ponašanja u trošenju sredstava budžeta AP Vojvodine i svih lokalnih samouprava koje su bile u rukama čelnika DS i LSV, a isti su po pravilu sredstva građana koristili za lične privilegije, sopstveno bogaćenje, fiktivne ugovore, naduvane račune za plaćanje fiktivnih radnih mesta, što je najgore, na nepostojeće investicije. Tako je bilo i u Novom Kneževcu iz kojeg ja dolazim.

Poštovani narodni poslanici, možemo mi plaćati poreze u Beogradu, Vojvodini, Srbiji. Ako se nigde ne podnosi izveštaj gde se i za šta se troši taj novac, onda to nema nikakvog smisla, posebno ako ovaj zakon bude donesen, na osnovu procentualnog deljenja nekog plena, opet će doći do zloupotreba i zato je ovaj predlog neprihvatljiv činjenicom da se traže samo novci bez navođenja projekata, nadležnosti koje će Vojvodina da finansira.

Danas u 2019. godini planirani budžet AP Vojvodine je 74,4 milijardi dinara. Za 13 milijardi je veći nego u 2016. godini. To je rezultat odgovornog upravljanja finansija i sprovedenih mera fiskalne konsolidacije, ekonomske stabilnosti Republike Srbije čiji budžet već tri godine uzastopno beleži suficit. Obaveza od 7% se ispunjava. Vojvodina taj novac dobija i dobijala ga je. Često slušamo da Republika Srbija navodno duguje neki novac Vojvodini, a niko ne govori koliko to budžet Republike Srbije direktno izdvaja za investicije na teritoriji Vojvodine od 2012. godine pa sve do danas. Danas građani i građanke Vojvodine svojim očima mogu da vide Žeželjev most, Kamenicu dva, opremljene i uređene bolnice i domove zdravlja, objekte obrazovnih ustanova, nove puteve i pruge. U poslednjih nekoliko godina Republika Srbija finansira brojne velike projekte i sa tim novcem Vojvodini je više nego sigurno obezbeđeno daleko više od famoznih 7%.

Ono što je najvažnije jeste da niko više ne ide po mišljenje u Beogradu, nego je pre svega zahvaljujući politici SNS, predsedniku Republike Srbije gospodinu Aleksandru Vučiću, kao i predsedniku Vlade Vojvodine gospodinu Igoru Miroviću, cilj jedinstven da Vojvodina kao deo Srbije bude razvijena, moderna i pristojna za život svih njenih građana. Sve što ide u državnu kasu doprinosi vojvođanskoj kasi. Kasa Beograda i kasa Novog Sada su iste kase i ne može Beogradu da bude dobro ako je Novom Sadu loše.

Ne mogu da se ne dotaknem pitanja – di su naši novci? Odgovor nam je ovih dana jasno isporučen od saveza za ponovnu pljačku Srbije i njihovih predvodnika – Đilasa, Jeremića, Obradovića, Borka, Marinike, Miroslava i mnogih drugih koji nasiljem, u želji da se opet domognu budžeta, nastave sa pljačkom Srbije. Tačku na pljačku su građani Srbije već jednom zauvek stavili na izborima iz 2012. godine, u Vojvodini 2016. godine, a učiniće to isto na svim budućim, opet će svoj glas poveriti SNS i njenom predsedniku Vučiću, pre svega, zbog do sada postignutih rezultata i bolje budućnosti koja je danas kao takva više nego izvesna. Zahvaljujem se.

Imovinska karta

(Srpski Krstur, 27.06.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 123500.00 RSD 03.06.2016 -
- Skupština opštine Novi Kneževac (Odbornik) Opština Mesečno 8000.00 RSD 08.11.2012 -
Poslednji put ažurirano: 02.03.2017, 15:09