RADOVAN JANČIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1958. godine. Živi u Novom Kneževcu, Srpski Krstur.

Po zanimanju je građevinski tehničar.

Na vanrednim parlamentarnim izborima, održanim 24. aprila 2016. godine, po prvi put postaje narodni poslanik.

Osnovne informacije

Statistika

  • 47
  • 0
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 10 meseci i 16 dana i 22 sata

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo za narodne poslanike- pitanja za Vladu

čeka se odgovor 1 godina i 8 meseci i 25 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune Porodičnog zakona

čeka se odgovor 1 godina i 10 meseci i 27 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Dvanaesto vanredno zasedanje , 27.06.2019.

Zahvaljujem.

Poštovani narodni poslanici, gospodine ministre sa saradnicima, osnovni razlog za donošenje novog Zakona o komunalnoj miliciji leži u potrebi da se komunalna milicija obrazuje i u opštinama, pre svega, jer su potpuno tačno ocene da su dosadašnjim funkcionisanju opština prisutne znatne teškoće u održavanju komunalnog i drugog reda kao i o zaštiti životne sredine u celini.

Organizovanje ovakve službe i njeno funkcionisanje u opštinama doprineće uvođenju komunalnog reda, a građane ćemo zaštiti od bahatosti svake vrste, nezavisno od toga da li se radi o bahatom parkiranju, glasnoj muzici, bacanju i deponovanju smeća van mesta koja su za to određena, nelegalnoj gradnji ili nepoštovanju drugih pravila koja uređuju ovu oblast.

Obrazovanjem komunalne milicije u skladu sa ovim zakonom opštinama se obezbeđuje da u saradnji sa policijom i drugim subjektima preuzmu i realizuju sopstvenim deo odgovornosti i time stvore sve uslove za bezbedno i uređeno okruženje svojih stanovnika.

Ono što je od posebne važnosti jeste cilj kojim se teži da komunalna milicija svojim delovanje i izvršavanjem zadatih poslova, pre svega preventivnim radom, pomogne da se smanje i kontrolišu negativni uticaji i rizici u odnosu na životnu sredinu. Briga o životnoj sredini je sa gledišta nas iz SNS prioritet od visokog značaja. Zdrava životna sredina je osnov za očuvanje ljudske egzistencije, zdravog razvoja društva i bitan je faktor za nivo života stanovništva.

U ostvarenju prioriteta značajnu ulogu imaće upravo komunalna milicija koja mora uspostaviti tesnu vezu sa građanima, sa običnim ljudima i koja će dokazati da ona postoji da brine o tome da se život svakog čoveka odvija u uređenom komunalnom okruženju i zaštićenoj životnoj sredini.

Preduslovi za ostvarenje ovog cilja sadržani su u Predlogu ovog zakona rešenjima počev od obrazovanja komunalne milicije, sve do unutrašnje kontrole kao posebne organizacione jedinice.

Modifikovano rešenje sa bitnom dopunom zaustavljanja vozila po kojem je komunalni milicionar ovlašćenje da zaustavi vozilo zatečeno u kršenju propisa, da izvrši pregled vozila i lica i predmeta zatečenih u vozilu primenjivaće se najčešće kod neovlašćenog odvoženja ili istovara zemlje, šuta, otpada i drugog materijala i daće za rezultat da se smanji broj divljih deponija, ali i spreči nelegalan prevoz posebno opasnog otpada.

Isto tako, zaustavljanje i kontrola nelegalnih taksi vozila doprineće u borbi protiv sive ekonomije koja je takođe prioritet, nadam se, svih nas. Dok će kontrolisani rad u civili sprečiti bespravno zauzeće javne površine, nelegalne prodaje, kao i buke u ugostiteljskim objektima.

Mogućnost obrazovanja komunalne milicije na nivou opština je dobrodošlo rešenje za nas koji dolazimo iz manjih jedinica lokalnih samouprava, a kojima je stalo do komunalnog reda i zaštite životne sredine, ljudi i dobara.

Brojne su lokalne samouprave, koje na svojim teritorijama imaju u vlasništvu spomenike, pejzažne arhitekture, vrtne arhitekture, prelepe parkovske i javne, zelene i rekreacione površine, kod kojih usled nedostatka komunalne milicije, komunalni red nikada nije uspostavljen, a kamoli kontrolisan.

Briga o njima je neadekvatna i najčešće prepuštena lokalnim komunalcima, bez praćenja i kontrole, pa su tako značajni objekti, u većini slučajeva, zapušteni i zaboravljeni i često služe za odlaganje smeća i otpada.

Park u Novom Kneževcu, iz kojeg dolazim, zbog svoje vrednosti stavljen je pod zaštitu države još 1975. godine, kao spomenik vrtne arhitekture. Nakon izvršene revizije prirodnih vrednosti, proglašene još 1990. godine, kao spomenik pejzažne arhitekture, pod imenom „Stari park“ prostire se na površini, od skoro 10 hektara. NJegov nastanak vezan je za period od 1793. do 1804. godine, nesporna je vrednost „Starog parka“ u Novom Kneževcu, a na sreću svih nas ovakvi primeri postoje i u drugim lokalnim samoupravama širom Srbije.

Komunalni red na tim objektima mogu sačuvati samo pripadnici komunalne milicije, primenjujući upravo odredbe ovog Predloga zakona. Oni koji su u Vojvodini sve do 2016. godine pravili partijsku vojsku od članova DS fiktivnim zapošljavanjem eko-redara, a koja je služila za perfidnu pljačku lokalnih budžeta, danas nam govore kako nemamo pravo na jednog milicionera na pet hiljada stanovnika, zapravo osporavaju pravo manjim jedinicama lokalne samouprave na obrazovanje komunalne milicije koja je više nego potrebna.

Na kraju, svakako da ovaj Predlog zakona o komunalnoj miliciji u predloženom tekstu treba podržati, pri čemu zaista mislim da će se njegovom primenom u svim jedinicama lokalnih samouprava, gradova i opština obezbediti komunalni i drugi red, a time i uređeno životno okruženje, koje zaslužujemo. Zahvaljujem.

Druga sednica Prvog redovnog zasedanja , 21.03.2019.

Zahvaljujem.

Poštovani narodni poslanici, poštovani gospodine ministre, pred nama je Predlog zakona o finansiranju AP Vojvodine čiji je rok za donošenje, po rečima predlagača, istekao još 31. decembra 2008. godine i kako predlagači u razlozima za donošenje zakona kažu – budući da nije donet budžet AP Vojvodine svih ovih godina nije imao i nema stabilne, sigurne, dovoljne i predvidive izvore finansiranja.

Od 2008. godine pa sve do 2016. godine na vlasti u Vojvodini su bili DS, LSV i SVM čiji lideri, pre svega, iskrene namere da se u Skupštini AP Vojvodine utvrdi Predlog zakona i uputi Narodnoj skupštini Republike Srbije na usvajanje zapravo i nisu imali, nego im je pitanje finansiranja pokrajine služilo za očuvanje sopstvenog rejtinga, očuvanje glasačkog tela, a sve uz slogane kao što su „tačku na pljačku“, „bolje dane za Vojvodinu“, sa brižnim pitanjem gde su ili di su naši novci.

To pitanje smo mi, baš građani Vojvodine, od 5. oktobra 2000. godine, pa sve do 2016. godine postavljali Bojanu Pajtiću i njegovim saradnicima i naravno da odgovor nismo dobili, a „tačku na pljačku“ stavili smo na izborima iz 2016. godine.

Vojvodina je u tom periodu svedena na nivo nedovoljno razvijenog regiona, svakako ne zbog obima pokrajinskog budžeta, nego zbog brojnih afera, zloupotreba, nenamenskog, nesavesnog, neodgovornog ponašanja u trošenju sredstava budžeta AP Vojvodine i svih lokalnih samouprava koje su bile u rukama čelnika DS i LSV, a isti su po pravilu sredstva građana koristili za lične privilegije, sopstveno bogaćenje, fiktivne ugovore, naduvane račune za plaćanje fiktivnih radnih mesta, što je najgore, na nepostojeće investicije. Tako je bilo i u Novom Kneževcu iz kojeg ja dolazim.

Poštovani narodni poslanici, možemo mi plaćati poreze u Beogradu, Vojvodini, Srbiji. Ako se nigde ne podnosi izveštaj gde se i za šta se troši taj novac, onda to nema nikakvog smisla, posebno ako ovaj zakon bude donesen, na osnovu procentualnog deljenja nekog plena, opet će doći do zloupotreba i zato je ovaj predlog neprihvatljiv činjenicom da se traže samo novci bez navođenja projekata, nadležnosti koje će Vojvodina da finansira.

Danas u 2019. godini planirani budžet AP Vojvodine je 74,4 milijardi dinara. Za 13 milijardi je veći nego u 2016. godini. To je rezultat odgovornog upravljanja finansija i sprovedenih mera fiskalne konsolidacije, ekonomske stabilnosti Republike Srbije čiji budžet već tri godine uzastopno beleži suficit. Obaveza od 7% se ispunjava. Vojvodina taj novac dobija i dobijala ga je. Često slušamo da Republika Srbija navodno duguje neki novac Vojvodini, a niko ne govori koliko to budžet Republike Srbije direktno izdvaja za investicije na teritoriji Vojvodine od 2012. godine pa sve do danas. Danas građani i građanke Vojvodine svojim očima mogu da vide Žeželjev most, Kamenicu dva, opremljene i uređene bolnice i domove zdravlja, objekte obrazovnih ustanova, nove puteve i pruge. U poslednjih nekoliko godina Republika Srbija finansira brojne velike projekte i sa tim novcem Vojvodini je više nego sigurno obezbeđeno daleko više od famoznih 7%.

Ono što je najvažnije jeste da niko više ne ide po mišljenje u Beogradu, nego je pre svega zahvaljujući politici SNS, predsedniku Republike Srbije gospodinu Aleksandru Vučiću, kao i predsedniku Vlade Vojvodine gospodinu Igoru Miroviću, cilj jedinstven da Vojvodina kao deo Srbije bude razvijena, moderna i pristojna za život svih njenih građana. Sve što ide u državnu kasu doprinosi vojvođanskoj kasi. Kasa Beograda i kasa Novog Sada su iste kase i ne može Beogradu da bude dobro ako je Novom Sadu loše.

Ne mogu da se ne dotaknem pitanja – di su naši novci? Odgovor nam je ovih dana jasno isporučen od saveza za ponovnu pljačku Srbije i njihovih predvodnika – Đilasa, Jeremića, Obradovića, Borka, Marinike, Miroslava i mnogih drugih koji nasiljem, u želji da se opet domognu budžeta, nastave sa pljačkom Srbije. Tačku na pljačku su građani Srbije već jednom zauvek stavili na izborima iz 2012. godine, u Vojvodini 2016. godine, a učiniće to isto na svim budućim, opet će svoj glas poveriti SNS i njenom predsedniku Vučiću, pre svega, zbog do sada postignutih rezultata i bolje budućnosti koja je danas kao takva više nego izvesna. Zahvaljujem se.

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja , 06.12.2018.

Poštovani narodni poslanici, uvaženi ministre sa saradnicima, podneo sam amandman kako bih dodatno ukazao na potrebu uspostavljanja Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja, kao i na značaj koji ima registar na sveukupni razvoj Republike Srbije i unapređenja rada lokalnih samouprava. Nivo rada i razvoja lokalnih samouprava značajno je od 2012. godine podignut, zahvaljujući pre svega politici ravnomernog regionalnog razvoja, na šta je predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić zajedno sa Vladom Republike Srbije, dominantno insistira, sa zadatkom da razvojni ciljevi lokalnih samouprava budu podržani sredstvima budžeta Republike Srbije.

Bez konkretne podrške i mera Vlade, gotovo sve naše lokalne samouprave, doživele bi klasičan bankrot, a opštinski računi bi danas bili u blokadi, zbog ogromnih dugova koje su bahati lideri lokalnih rukovodstava prethodnog režima iza sebe ostavili.

Opštini Novi Kneževac, Vlada Republike Srbije je 2016. i 2017. godine, konkretno pomogla i to značajnim finansijskim sredstvima, sa čime je obezbedila njeno dalje funkcionisanje i ovu lokalnu samoupravu finansijski stabilizovala, a za očekivati je potpuno razrešenje finansijskih dubioza do kraja ove godine.Pored katastrofalnog zatečenog stanja, lokalne samouprave su se, zahvaljujući doslednoj primeni u programu SNS, našle na sigurnom putu daljeg napretka i razvoja, a garant na ovom putu je Predlog budžeta Republike Srbije za 2019. godinu, koji je pre svega razvojnog karaktera, ali koji u potpunosti karakteriše i socijalni aspekt.

U realizaciji ciljeva socijalne politike i socijalne zaštite, značajno će doprineti Zakon o Centralnom registru, obaveznog socijalnog osiguranja i zato zaslužuje našu bezrezervnu podršku. Hvala.

Imovinska karta

(Srpski Krstur, 27.06.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 123500.00 RSD 03.06.2016 -
- Skupština opštine Novi Kneževac (Odbornik) Opština Mesečno 8000.00 RSD 08.11.2012 -
Poslednji put ažurirano: 02.03.2017, 15:09