MILOVAN KRIVOKAPIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen 1949. godine. Živi u Kosovskoj Mitrovici.

Po zanimanju je lekar. Direktor je Zavoda za javno zdravlje u Kosovskoj Mitrovici.

Na vanrednim parlamentarnim izborima održanim 24. aprila 2016. godine po prvi put postaje narodni poslanik.
Poslednji put ažurirano: 24.08.2017, 13:29

Osnovne informacije

Statistika

  • 74
  • 2
  • 4 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Poziv poslanicima i poslanicama da podrže amandmane organizacije CRTA

čeka se odgovor 1 mesec i 30 dana i 7 sati

Poštovani gospodine Krivokapiću, U proceduri Narodne skupštine Republike Srbije nalaze se dva predloga zakona od velikog značaja za izborni proces - Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o Agenciji za borbu protiv korupcije i Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o sprečavanju ko...

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 1 godina i 4 meseca i 24 dana

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 2 godine i 3 meseca i 2 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Deveta sednica Drugog redovnog zasedanja , 16.12.2019.

Hvala predsedavajući.

Uvažena ministarko sa saradnicima, koleginice i kolege, danas ću reći par reči o Predlogu zakona o javnim nabavkama.

Naime, Zakon o javnim nabavkama koji je donet 6.1.2013. godine je dva puta menjan 2015. godine tako da zaista više nije bilo racionalno vršiti izmene i dopune zakona, već je bilo potrebno pristupiti izgradi novog Predloga zakona o javnim nabavkama koji zasigurno ima veliki broj novina i kojim se uvode sva nova rešenja iz novih direktiva.

Bitno je naglasiti da odredbe novih direktiva imaju za cilj povećanje transparentnosti i fleksibilnosti postupaka javnih nabavki, smanjenja administrativnog tereta korišćenjem elektronskih sredstava i načinom dokazivanja kriterijuma za kvalitetni izbor privrednog subjekta.

Dakle, donošenjem ovog Zakona o javnim nabavkama biće uveden novi portal javnih nabavki koji će omogućiti sprovođenje postupaka javnih nabavki elektronskim putem. To znači da će se komunikacija i razmena podataka u postupku javne nabavke, uključujući i podnošenje ponuda, odvijati elektronskim putem.

Takođe je definisano da će se i otvaranje ponuda obavljati elektronskim putem, što će svakako doprineti povećanju poverenja privrednih subjekata u sistem, a što će za posledicu imati i povećanje konkurencije u postupcima javnih nabavki.

Ovim Predlogom zakona obezbeđeni su i kraći rokovi za pojedine postupke javnih nabavki u oblasti zdravstvene i socijalne zaštite i kulture. Dakle, možemo reći da će se javne nabavke društvenih i drugih posebnih usluga u koje spadaju usluge, kao što sam već rekao, u oblasti zdravstvene i socijalne zaštite, kao i kulture, sprovoditi po posebnom blažem režimu.

Novina je i da se uvode novi kriterijumi za dodelu ugovora u postupku javne nabavke, tako da je predviđeno da će se ugovori o javnoj nabavci dodeljivati ekonomski najpovoljnijoj ponudi koja se određuje na osnovu cene ili troškova ili odnosa cene i kvaliteta, odnosno troškova i kvaliteta.

Postojali su brojni razlozi za donošenje ovog zakona, ali glavni razlog donošenja svih zakona i ostalih propisa je da građanima Srbije bude bolje, sigurnije i prosperitetnije jer kada je SNS došla na vlast zatekli smo državu koja je bila sve samo ne pravedno uređena. Zatekli smo pustoš i nemaštinu na svakom koraku, ali tako je moralo da bude jer poznato je da u politici DS ne postoje interesi građana, već sve što se radilo radilo se isključivo i samo ukoliko su Đilas i njegovi saradnici imali finansijsku ili neku drugu korist.

Polako, ali sigurno predsednik Aleksandar Vučić i Vlada Republike Srbije vraćaju institucije i sisteme na pravo mesto jer su ih demokrate razgradile do besmisla.

Usvajanje i primena ovog zakona definitivno omogućava razvoj modernog i efikasnog sistema javnih nabavki čije je ostvarenje kroz četiri posebna cilja – povećanje efikasnosti i ekonomičnosti postupaka javnih nabavki kroz uvođenje obavezne elektronske komunikacije u postupcima javnih nabavki, jačanja konkurencije na tržištu javnih nabavki kroz pojednostavljenje procedure u javnim nabavkama i smanjenje troškova pripreme ponude, što će za posledicu imati povećanje interesa privrednih subjekata, a naročito malih i srednjih preduzeća, smanjenje rizika od neregularnosti u sistemu javnih nabavki i to pre svega kroz jačanje pravnog okvira, potom poboljšanje koordinacije i saradnje nadležnih institucija i jačanje njihovih administrativnih kapaciteta i promovisanje i podsticanje ekološkog i socijalnog aspekta u javnim nabavkama i inovacijama.

Definitivno je da predložena rešenja imaju neposredan i pozitivan efekat na sve subjekte koji su u obavezi da primenjuju ovaj zakon kako na naručioce javnih nabavki, tj. javni sektor tako i na privredne subjekte, privredu.

Još jednom ću da naglasim da se pozitivan uticaj ogleda pre svega u efikasnijem sprovođenju postupaka javnih nabavki, jeftinijim postupcima, manjem administriranju i efikasniju zaštiti prava o postupcima javnih nabavki. Imajući u vidu sve pozitivne efekte koji treba da proiziđu nakon usvajanja zakona koje sam govorio i ukazao na iste, mišljenja sam, kao i napredna stranka da se treba usvojiti ovaj zakon, i SNS glasaće za njega. Hvala.

Sedma sednica Drugog redovnog zasedanja , 02.12.2019.

Hvala predsedavajući, uvaženi ministre sa saradnicima, poštovane koleginice i kolege.

Kada sam pogledao dnevni red za ovu Sedmu sednicu Narodne skupštine Republike Srbije, od predloženih tačaka dnevnog reda upravo sam poželeo da prodiskutujem o Predlogu zakona o izmenama Zakona o sistemu plata zaposlenih u javnom sektoru.

Neko će možda pomisliti šta tu ima da se diskutuje. Izmenjena su tri člana u svakom od članova zakona, izmenjena godina kada treba da se redefinišu rokovi od kojih počinje primena sistemskog i posebnih zakona o platama u pojedinačnim delovima javnog sektora. E, upravo to hoću da prodiskutujem i da naglasim da smo došli u situaciju da u zakonu menjamo samo godinu, sve ostalo ide najboljim mogućim tokom, a sve to zahvaljujući velikom, pre svega, znanju, zatim radu, energiji i požrtvovanju predsednika Aleksandra Vučića i Vlade Republike Srbije.

Koliko je samo predsednik Vučić u prethodnim godinama bio napadan, osporavan po razno-raznim novinama, emisijama, forumima i društvenim mrežama, najgore moguće komentarisan od strane Đilasović istomišljenika, koji su uništili Srbiju, koja je zahvaljujući njima bila u živom blatu i gotova da nestane.

Koliko su se samo podsmejavali i komentarisali kako nije realno obećanje našeg predsednika da će prosečna plata u 2019. godini biti preko 500 eura. I, evo obećanje koje je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, o visini prosečne plate dao građanima Srbije je i ispunio.

Moram da naglasim da je realni rast zarada u prvoj polovini godine bio 7,3% i najbitnije je da je prevashodno vođen rastom zarada u privatnom sektoru. Takođe rebalansom budžeta je definisano i povećanje plata u javnom sektoru između 8 i 15%, tako da će upravo rast plata u javnom sektoru do kraja godine uticati na to da prosečna plata u Srbiji, u decembru dostigne nivo od preko 500 evra.

U našem budžetu je ostvaren suficit i rebalansom budžeta usmeren je višak novca ka većim kapitalnim investicijama i upravo ka povećanju plata u javnom sektoru, kao i isplati jednokratne pomoći penzionerima je teško pogoditi gde bi ovaj novac završio da su ga drugi usmeravali, nije sigurno. Teške u hrabre mere su iza nas i zato sada imamo novca i za ulaganje u zdravstvo, prosvetu, infrastrukturu u podizanju životnog standarda.

Polako ali sigurno idemo ka boljem životu i konačno možemo da kažemo da je Srbija na pravom i stabilnom putu ekonomskog razvoja. U prilog tome ide i činjenica da smo republički budžet usvojili u novembru, dakle mnogo pre krajnjeg roka, što se nije desilo godinama unazad.

Predsednik Aleksandar Vučić sa ministrima iz Vlade Republike Srbije znao je kako da se izbori da na zdravim osnovama ne zadužujući se i ne uzimajući skupe kredite, a što je najvažnije, ne ugrožavajući makroekonomsku stabilnost postigne da građani osete boljitak.

Ovakvi predlozi zakona su nešto čemu se građani Srbije raduju i zato će SNS glasati za njegovo usvajanje. Hvala.

Šesta sednica Drugog redovnog zasedanja , 22.11.2019.

Hvala, predsedavajući.

Uvaženi ministre, koleginice i kolege, danas ću diskutovati ukratko o Predlogu zakona o budžetu Republike Srbije za 2020. godinu, sa posebnim osvrtom na budžet Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.

Pripremajući se za diskusiju i analizirajući Predlog budžeta za 2020. godinu, a imajući u vidu da je strateški cilj predsednika Aleksandra Vučića i Vlade Srbije smanjenje nezaposlenosti, posebnu pažnju sam usmerio upravo na budžet opredeljen na ovu nameru, kao i sredstva koja omogućavaju realizaciju posla u okviru dotičnog Ministarstva.

Odmah na početku moram da naglasim da zahvaljujući predsedniku Aleksandru Vučiću i Vladi Republike Srbije, koji ozbiljno vode državu i ozbiljno razmišljaju o budućnosti naše zemlje, slobodno možemo reći da prvi put sada imamo pred nama Predlog budžeta čija je ključna karakteristika ravnomerna raspodela finansijskih sredstava u cilju povećanja životnog standarda, odnosno povećanje plata i penzija, podsticaju rasta BDP kroz povećanje javnih investicija i poresko rasterećenje rada.

Predlog budžeta za 2020. godinu doprineće daljem podizanju standarda građana i privrednom rastu. Doprineće većim ulaganjima u infrastrukturu, boljim uslovima za lečenje, školovanje, investicijama u kulturi i sportu, većim izdvajanjima za socijalnu zaštitu, populacionu politiku i zaštitu životne sredine.

Kako reče premijerka Brnabić, da je budžet napravljen tako da ne ugrožava stabilnost javnih finansija i tempo javnog duga, odnosno da budžet za narednu godinu nije izborni, već razvojni.

Uvažavajući činjenicu da je u budžetu izdvojeno 295,4 milijarde dinara na plate i 571,2 milijarde dinara na penzije za naše najstarije sugrađane, zatim za kapitalne investicije u Predlogu budžeta je u tu svrhu planirano 198,9 milijardi, gde će najveći deo sredstava otići na saobraćajnu i železničku infrastrukturu, ali da će se povećavati plate i penzije, i kako reče naš ministar, Siniša Mali, zarađeni novac će se vraćati građanima.

Srpska napredna stranka je obećala građanima bolji život u svakom pogledu, a što smo obećali to i ostvarujemo upravo kroz donošenje ovog budžeta za 2020. godinu. Suština politike SNS je da građani budu zadovoljni i da im život bude lakši i da konačno mogu da dišu punim plućima.

Predlog budžeta za 2020. godinu je evidentno razvojni i predviđena su povećana sredstva u svim sektorima. Kod boračko-invalidske zaštite, sredstva su obezbeđena u većem iznosu od 700 miliona dinara, kao i 20 miliona dinara više za podršku udruženja u oblasti boračko-invalidske zaštite.

U okviru aktivne politike zapošljavanja, predviđena su značajna sredstva za podršku prekvalifikacije radi realizacije programa prekvalifikacije nezaposlenih lica u Sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija.

Ovo jasno ukazuje da će budžet koji je predložen za Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja obezbediti bolje uslove korisnicima socijalne zaštite, kao i porast standarda zaposlenih u ustanovama socijalne zaštite.

Sa ovakvim predlogom budžeta možemo samo da očekujemo da će Srbija nastaviti ubrzani razvoj i postizati još bolje rezultate. Konačno imamo zdrav budžet i stabilne finansije, tako da imamo prostora da država preduzima mere koje se odražavaju na ambijent u zemlji, što će između ostalog sprečiti odlazak mladih i obrazovanih ljudi, a motivisati one mlade koji su napustili Srbiju da se vrate.

Imajući u vidu da je Predlog budžeta za 2020. godinu realan, izbalansiran i da predstavlja prekretnicu ekonomskoj zajednici naše države, SNS će glasati za njegovo usvajanje. Hvala lepo.

Imovinska karta

(Kosovska Mitrovica, 17.01.2017.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Direktor Zavod za Javno zdravlje Priština Republika Mesečno 137869.00 RSD 01.04.2014 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 27200.00 RSD 03.06.2016 -