DUBRAVKO BOJIĆ

Srpska radikalna stranka

Rođen 1953. godine. Živi u Beogradu.

Po profesiji je profesor ruskog jezika.

Na vanrednim parlamentarnim izborima održanim 24. aprila 2016. godine po prvi put postaje narodni poslanik.

Osnovne informacije

Statistika

  • 90
  • 1
  • 201
  • 0
  • 7 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 7 meseci i 21 dan i 16 sati

Poštovani, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 1 godina i 5 meseci i 29 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune porodičnog zakona

čeka se odgovor 1 godina i 8 meseci i 19 sati

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Četvrta sednica Prvog redovnog zasedanja , 24.04.2019.

Hvala gospodine predsedavajući.

Dame i gospodo narodni poslanici, nije mi baš najjasnije zbog čega su bila potrebna dva zakona na temu stranaca. Jučerašnji zakon o kome smo govorili, Zakon o zapošljavanju stranaca i današnji Zakon o strancima, koji je donet 2012. godine i sada predlagač predloženim izmenama i dopunama hoće da ubrza i olakša proceduru izdavanja radnih dozvola kako bi se stekao pravni osnovo za njihovo poslovno angažovanje i boravak u naših zemlji.

Izmenama se predlaže da se u roku od šest meseci utvrde kriterijumi za određivanje različitih kategorija stranaca, kao i uslovi za odobravanje njihovog privremenog boravka.

Moja amandmanska intervencija se odnosi na davanje dozvole za privremeni boravak i po kojim osnovama se ona daje. U članu 4. postojećeg člana 40. u stavu 1. navedene su osnove za dobijanje ovih dozvola.

Tražio sam izmenu tačke 14. koja treba da glasi - drugih opravdanih razloga u skladu sa zakonom, uključujući čekanje odluke po zahtevu za dobijanje državljanstva Republike Srbije.

Pored svih navedenih osnova za boravak stranaca, SRS smatra da je opravdan razlog da se uključi i ovo čekanje odluke o zahtevu za dobijanje našeg državljanstva.

Usvajanje ovog amandmana važno je i zbog velikog broja naših sunarodnika, prognanika koji su na listi za traženje našeg državljanstva. Predloženim izmenama i dopunama predviđeno je ukidanje liste država za čije državljane je neophodno pribaviti prethodnu saglasnost za izdavanje vize, ali hoće li država za prethodnu saglasnost koju daje MUP uspeti da obezbedi valjane procene od strane nadležnih organa, vezane za veoma turbulentno političko, bezbednosno i svako drugo stanje u društvu i svetu. Hvala.

Četvrta sednica Prvog redovnog zasedanja , 24.04.2019.

Dame i gospodo, narodni poslanici, moram najpre da kažem da svi ovi predlozi zakona iz resora gospođe Mihajlović nalikuju na samog predlagača, a to znači da je prisutna želja da se stvari prestave kao čiste, jasne, efikasne, napredne, transparentne, itd, međutim, nije tako.

Svi ovi zakoni boluju od istih slabosti u smislu – malo smo se zaleteli, požurili i sad ispravljamo sopstvene greške kroz predložene izmene i dopune.

Bolje je priznati da nešto zbog komplikovanosti, navodno, nije najbolje regulisano, pa uraditi potpuno nov, celovit zakon, nego to isto priznati posredno kroz izmene i dopune uz naknadno prizvanu pamet.

U obrazloženju svog amandmana sam naveo da je zaprepašćujuće koliko je propusta u dosadašnjim zakonima, što se veoma jasno vidi iz predloženih izmena i dopuna. U ovom Predlogu zakona o izmenama i dopunama Zakona o planiranju i izgradnji intervenisano je u više od 100 članova, ali to nije zasmetalo predlagaču da u obrazloženju zapiše pohvalne reči da je zakon doprineo efikasnijem, bržem, jeftinijem i transparentnijem stanju u ovoj oblasti. Ipak, mnogo hvaljeni zakon je za samo tri godine stigao na servis.

Sad se pominje i promena koncepta kod nekih rešenja, jer se ispoljavaju neki nedostaci iako su vršena prilagođavanja, usaglašavanja, harmonizacija sa EU i međunarodnim standardima, očigledno je da je neko zanemario naš mentalitet i nakalemio nešto na našu praksu i to veoma površno, nedovršeno i nedorečeno. Hvala.

Četvrta sednica Prvog redovnog zasedanja , 24.04.2019.

Hvala gospodine Marinkoviću.

Dame i gospodo narodni poslanici, Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju je stupio na snagu 2015. godine a puna primena ovog zakona je počela dve godine kasnije, znači, 2017. godine da bi pojedine odredbe ovog zakona stigle na izmenu već 2018. godine, što dovoljno govori o neozbiljnosti predlagača i jednom neozbiljnom pristupu rešavanja ovog problema.

Danas imamo Predlog izmena i dopuna ovog zakona i to po hitnom postupku. Predlogom zakona propisano je da se briše definicija licence za obavljanje poslova profesionalnog vozača, a briše se i obaveza privrednim subjektima da vrše overu putnog naloga kao i obaveza da vozač mora imati licencu za obavljanje poslova profesionalnog vozača.

Pojedine odredbe ovog zakona, odnosno Predloga zakona, izazivaju nedoumice kod pojedinih organa lokalne samouprave, odnosno uprave nadležne za poslove saobraćaja u vršenju poslova inspekcijskog nadzora.

Dobro je što je uvaženo mišljenje Udruženja "Kombi prevoz putnika", "Limo servisa" i brojnih sindikata taksi vozača.

Postavlja se pitanje - kada ćemo na ulicama gradova Srbije imati ujednačene tipove automobila, estetski čiste i lepo uređene, kao moderne taksi službe u velikim gradovima Evrope?

Problem vozača se rešava ad hok, što znači, od slučaja do slučaja, od situacije do situacije. Ovo pitanje mora jednom da bude rešeno pravedno i efikasno, u korist i društva i samih vozača.

Nema dobrih ni trajnih rešenja od strane države, ali ni lobističkih od strane udruženja vozača.

Stare boljke su: uslovi za taksi vozila, godine starosti i vrednost vozila visoke kategorije, uslovi za sticanje kompetencija za obavljanje poslova profesionalnih vozača.

I na kraju, hoće li se ovim predlogom stvarno smanjiti troškovi privrednih subjekata u pogledu iznosa troškova i izrade korišćenja pečata? Hvala.

Imovinska karta

(Beograd, 01.07.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno RSD 03.06.2016 -
- Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje (Penzioner) Republika Mesečno 22500.00 RSD 01.01.1999 -
Poslednji put ažurirano: 07.03.2017, 14:17