MILOŠ TERZIĆ

Srpska napredna stranka

Rođen je 1988. godine. Živi u Grockoj, Leštane.

Po obrazovanju je diplomirani pravnik i master politikolog.

Radi u Javnom preduzeću „Vodovod i kanalizacija Grocka“, kao šef Službe za opšte i pravne poslove.

Od 2017. godine obavljao je funkciju pomoćnika predsednika opštine Grocka. Bio je zaposlen u Odeljenju za inspekcijske poslove opštine Grocka.

Član je Srpske napredne stranke od 2014. godine gde obavlja funkciju zamenika predsednika omladine u Opštinskom odboru SNS Grocka i koordinatora za severni deo opštine.

Jedan je od autora Strategije razvoja sporta u Grockoj za period od 2016. do 2018. godine i član Radne grupe koja se bavila izradom Strategije razvoja sporta u Grockoj. Član je Upravnog odbora Sportskog saveza opštine Grocka i zamenik predsednika u Judo klubu „Vinča“.

Nakon parlamentarnih izbora održanih 21. juna 2020. godine po prvi put postaje narodni poslanik. Izabran je sa izborne liste “Aleksandar Vučić - Za našu decu”.
Poslednji put ažurirano: 20.10.2020, 14:18

Osnovne informacije

Statistika

  • 6
  • 1
  • Nema pitanja koja su upućena poslaniku

Druga sednica Prvog redovnog zasedanja , 09.03.2021.

Zahvaljujem poštovani predsedavajući.

Poštovani ministre, dame i gospodo narodni poslanici, poštovani građani Srbije, ceo svet se suočava sa krizom koja do sada nije viđena i u takvim okolnostima može se reći da Srbija vodi jednu opsežnu borbu na svim poljima i da postiže izvanredne rezultate u toj borbi. Naravno, tu pre svega mislim na borbu za očuvanje naše ekonomije i na borbu za očuvanje radnih mesta. Prioritet je svakako sačuvati našu privredu, kao i teško stečene rezultate fiskalnih reformi od 2014. godine.

Zahvaljujući politici koju sprovodi SNS i predsednik Aleksandar Vučić, mi smo u vreme ove krize bili u situaciji da pomognemo svima kojima je ta pomoć bila potrebna, i to pokazuje jednu stvar sa sigurnošću, a to je da smo uspeli da sprovedemo te hrabre, ali neophodne reforme i da smo zahvaljujući tim reformama nešto od 2014. godine radili, da smo nešto uradili i da smo nešto zaradili kako bismo pomogli, kako sam već rekao, svima kojima je ta pomoć bila neophodna. Uspeli smo da pomognemo i našim privrednicima, i našim poljoprivrednicima, i našim zdravstvenim radnicima, i našim penzionerima.

Zašto pominjem naše poljoprivrednike? Zato što danas na dnevnom redu imamo Predlog zakona o potvrđivanju Konvencije o trgovini žitaricama koja, između ostalog, ima za cilj da promoviše transparentnost na tržištu hrane i koordinaciju i aktivnosti politike na svaku moguću nesigurnost na tržištu.

Međunarodni žitarski savet je međuvladina organizacija koja ima za cilj da pospeši međunarodnu saradnju u trgovini žitaricama, kao i da doprinosi stabilnosti na tržištu žitarica i unapređenju svetske bezbednosti na tržištu hrane.

Smatram da je ovaj Predlog zakona, koji danas imamo na dnevnom redu, dobar i koristan za sve građane Srbije, jer to pokazuje da želimo da ulažemo u našu poljoprivredu, da mislimo na naše poljoprivrednike, da mislimo na naše poljoprivredne proizvođače, jer poljoprivreda ima značajan udeo u zaposlenosti i BDP Srbije.

Srbija je takođe tradicionalno poljoprivredna zemlja i sa znanjem i podrškom koju dobijaju naši poljoprivrednici pokazali smo da smo spremni i za krizna vremena. Bili smo, dakle, jedna od retkih zemalja u Evropi i zato hoću da iskoristim priliku da pohvalim rad Ministarstva poljoprivrede koje nije imalo problema sa snabdevanjem osnovnih životnih namirnica za sve građane Srbije i sa proizvodnjom hrane.

Treba istaći da bi građani Srbije znali da smo i tokom prethodnog mandata prethodne Vlade, kao država, izdvojili značajna sredstva u oblasti poljoprivrede i da ćemo to sigurno raditi i u narednom periodu kako bismo sproveli sve ono što smo obećali građanima Republike Srbije, da bismo realizovali sve one stvari u oblasti poljoprivrede koje smo definisali kroz investicioni plan Srbija 2025, a tu podrazumevamo ulaganja i u nove sisteme za navodnjavanje, što će značiti našim poljoprivrednicima, u elektrifikaciju polja, automatsku protivgradnu zaštitu i kroz davanje subvencija od države za naše poljoprivrednike kako bi kupili dodatnu mehanizaciju i opremu koja će im značiti u daljem radu.

Dobro je da smo krenuli da stimulišemo unapređenje procesa proizvodnje i u narednom periodu. Nadam se da ćemo još više stimulisati otvaranje i modernizaciju prerađivačkih kapaciteta kako bismo poboljšali našu izvoznu politiku i kako bismo u narednom periodu kao država bili prepoznati, ne samo kao oni koji izvoze sirovine, već kao država koja je u mogućnosti da izvozi kvalitetne finalne proizvode.

Poljoprivreda je, dakle, jedna od najvećih razvojnih šansi za Srbiju. Selo je prehranilo Srbiju u trenucima kada je Srbiji bilo najteže i svaki dodatni podsticaj poljoprivredi otvara mogućnost da se neke porodice vrate na selo i da se bave proizvodnjom hrane.

Sve ove rezultate postigla je SNS za jedno kratko vreme u oblasti poljoprivrede, jer smo zaista vodili ozbiljnu i odgovornu politiku, a za razliku od onih koji su upravljali ovom zemljom u periodu od 2000. do 2012. godine, koji su bukvalno otimali novac iz agrarnog budžeta, koji su štampali nekakve časopise o zadrugarstvu koje niko nikad video nije kako bi izvukli isključivo i samo korist za sebe.

Do ovih rezultata koje je postigla SNS u oblasti poljoprivrede u prethodnom periodu došlo se kroz ogroman rad i posvećenost i nikakve fabrikovane afere lažne elite i pripadnika bivšeg režima neće umanjiti rezultate, jer baš zbog truda i rada čitavog tima SNS mi dobijamo poverenje građana i siguran sam da će tako biti i na narednim izborima. Nastavićemo da se borimo za Srbiju bez obzira na sve napade koji su upućeni prema nama iz tajkunskih medija.

Naravno, u danu za glasanje podržaću Predlog zakona o potvrđivanju Konvencije o trgovini žitaricama i pozivam i druge narodne poslanike da urade to isto. Zahvaljujem.

Treće vanredno zasedanje , 23.02.2021.

Zahvaljujem, uvažena predsedavajuća.

Poštovani ministri sa saradnicima, uvažene koleginice i kolege narodni poslanici, poštovani građani Republike Srbije, pred nama je danas Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o utvrđivanju porekla imovine i posebnom porezu, kao i potvrđivanje dva sporazuma o zajmu između Nemačke razvojne banke i Republike Srbije iz oblasti energetike, koji za cilj imaju unapređenje energetske efikasnosti i koji su nesumnjivo korisni za građane Srbije.

Na samom početku svog današnjeg izlaganja hoću da istaknem da je efikasna borba protiv organizovanog kriminala i korupcije u Srbiji počela dolaskom na vlast Srpske napredne stranke 2012. godine i do danas smo uspeli da donesemo čitav niz zakona koji utiču na to da borba protiv korupcije bude još efikasnija u Srbiji.

Predlog zakona sa izmenama i dopunama koji danas imamo na dnevnom redu usvojen je 29. februara 2020. godine, a zakon je stupio na snagu 11. marta iste godine i njegova primena počinje od 12. marta ove godine.

Prilikom izrade podzakonskih akata za primenu Zakona o utvrđivanju porekla imovine i posebnom porezu utvrđeno je da je neophodno dopuniti i izmeniti pojedine odredbe ovog zakona do početka njegove primene, kako ne bi došlo do kakvih problema prilikom primene ovog zakona.

Zbog toga je predložena izmena izraza: „nezakonito stečena imovina“ u: „imovina na koju se utvrđuje poseban porez“ i dodavanje izraza: „izdaci za privatne potrebe fizičkog lica“, koji je definisan kao izdaci koje je fizičko lice imalo za privatne potrebe, a sve sa ciljem utvrđivanja porekla prihoda koje je steklo neko fizičko lice, a nije ih trošilo, na primer, na sticanje imovine.

Iz istog razloga predloženo je i propisivanje nadležnosti Poreske uprave za naplatu posebnog poreza radi usklađivanja sa odredbama Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji. Dakle, predloženo je da podaci do kojih dođe Poreska uprava u postupku utvrđivanja porekla imovine predstavljaju tajne podatke, kao što sam naglasio, i u skladu sa Zakonom o poreskom postupku i poreskoj administraciji.

Ovaj zakon će se jednako odnositi na sve građane kod kojih se utvrdi nesrazmeran odnos između prijavljenih prihoda i uvećane imovine. Unakrsnu proveru imovine sprovodiće posebna jedinica Poreske uprave. U posebnu jedinicu Poreske uprave svoje članove delegiraće Ministarstvo unutrašnjih poslova, Agencija za privredne registre, Republički geodetski zavod, Narodna banka Srbije, Centralni registar depo i kliring hartija od vrednosti.

Zakon predviđa i da se poreskom stopom od 75% oporezuje nezakonito stečena imovina, a ako se utvrdi da je izvršeno krivično delo u postupku provere imovine jedinica Poreske uprave o tome obaveštava policiju i javno tužilaštvo.

Da bi građani Srbije razumeli, ko ne bude mogao da dokaže poreklo svoje imovine i kako je stekao imovinu ostaće bez tri četvrtine vrednosti te imovine, a ako još ima elemenata krivičnog dela može se dogoditi da se ostane bez celokupne imovine.

Primena Zakona o utvrđivanju porekla imovine i posebnom porezu doneće i transparentnost u političkom delovanju i odlučivanju javnih funkcionera i ovaj zakon onemogućiće pojedine političke funkcionere da rade ono što su radili neodgovorni politički činioci na srpskoj političkoj sceni, na primer, do 2012. godine i zakon će samim tim svojom primenom doprineti i dovesti do veće odgovornosti javnih funkcionera.

Dakle, kada zakon bude stupio na snagu primenjivaće se bez izuzetka i važiće i za tajkune i za političare, za koje se dokaže da su nelegalnim i protivzakonitim aktivnostima uvećali svoje bogatstvo na štetu građana Srbije. Svako će primenom ovog zakona morati da dokaže na koji način je stekao svoju imovinu i niko neće moći, jer to jednostavno ovaj zakon ne dozvoljava, da se krije iza svojih prijatelja ili iza bliskih članova porodice i zakon će jednostavno dati nove instrumente i mehanizme Poreskoj upravi da utvrdi odakle dolazi određena imovina.

Primena ovog zakona je bitno da bi se iznelo na površinu kako su ljudi koji su uništavali ovu zemlju stekli toliko bogatstvo. Zakon će omogućiti proveru imovine kako bi se jasno utvrdilo kako su nastajala određena bogatstva i da li oni koji su na protivzakonit način stekli određenu imovinu i određeno bogatstvo da li utiču na politički život i na političku scenu u Srbiji sa ciljem da zaštite svoju protivzakonito stečenu imovinu i svoje bogatstvo.

Što se tiče volje da se ovaj zakon primeni, ona je u potpunosti jasna i neupitna. Pa prvi je predsednik Aleksandar Vučić rekao kada je govorio o ovom zakonu da nema ništa protiv da se ispita i njegova imovina i imovina njegovih članova porodice, pa da onda idemo na sve ostale.

Dakle, potpuno je jasno i građanima Srbije da mirne savesti pristupamo primeni ovog zakona i neka bude baš tako, neka se prvo ispita imovina svih nas ovde, a onda da vidimo i te lidere bivšeg režima šta kažu dokazi i to jasno i precizno u vezi njihove imovine i njihovog bogatstva koje su stekli dok su vršili funkcije državne vlasti.

Neka bude jasno svima, nikoga se ne plašimo i nikoga nećemo štedeti. Očigledno je da tajkuni koji su počeli da se bogate na štetu građana Srbije, da se upravo oni najviše plaše duha ovog zakona i njegove primene, a posebno oni segmenti bivšeg režima i novonastali bogataši koji su se potrudili svojski da ekonomski i politički unište ovu zemlju. Zato onaj kome ovaj zakon nikako ne odgovara svoje negativne emocije prebacuje u mržnju u nasilje, na ulice i odakle proističu oni nikako spontani protesti na ulicama Beograda u julu 2020. godine.

Dakle, čim je o jednom ovakvom zakonu počelo da se govori aktivnije u javnosti 2019. godine imali smo upad, ja mislim da je gotovo isti dan ili dan-dva kasnije ili ranije, imali smo upad u zgradu RTS sa motornim testerama od strane pripadnika bivšeg režima na čelu sa Draganom Đilasom, jer on verovatno i dalje misli da zbog saradnje sa RTS koju je imao u prethodnom periodu da je to njegova lična imovina.

Strah od ovog zakona proizveo je neverovatnu frustraciju kod lidera bivšeg režima jer više neće moći da se pokupuje ceo reklamni prostor na RTS, kako je nekada radio Dragan Đilas i da nas još ubeđuje kako je to legitimno, kako to tako treba da bude i da on treba da bude ono što je bio do 2012. godine, a to je glavni i odgovorni urednik svih medija u Srbiji.

Da je glavni i odgovorni urednik svih medija u Srbiji, što je bio do 2012. godine, informacije o bogatstvu u nekretninama brata Dragana Đilasa, izvesnog Gojka Đilasa, koja se meri u hiljadama kvadrata raznih nekretnina, čija se vrednost meri u milionima evra. Zato se pitam kako je bilo ko u Srbiji mogao da dođe u situaciju da stekne toliko bogatstvo koje se meri u 29 stanova, garaža, lokala u centru Beograda.

Znaju građani Republike Srbije vrlo dobro koliko je teško i koliko jedna porodica mora da radi da bi zaradila za jedan stan da kupi, dakle, jedan stan u centru Beograda. Ja bih zaista voleo da saznam, a mislim da bi i građani Srbije to hteli da znaju, koje je poreklo njegove imovine i imovine njegovog brata? Kako je moguće steći toliku imovinsku korist u tako kratkom roku, posebno dok ste politički funkcioner i posebno zato što znamo da 2004. godine Dragan Đilas u politiku nije ušao kao bogat čovek?

Više neće moći ni Vuk Jeremić koji je poznat pre svega zbog postavljanja onog sumanutog pitanja pred Međunarodnim sudom pravde u Hagu gde nam je naneo mnogo štete po pitanju Kosova i Metohije da se bavi osnivanjem nekakvih sumnjivih nevladinih organizacija i koruptivnim aktivnostima sa svojim političkim partnerima, dakle, tu mislim na Emilija Lozaju i na Patrika Hoa, koji su uhapšeni u Njujorku zbog koruptivnih aktivnosti, da osniva svoje NVO organizacije isključivo iz cilja i sa ciljem da bi se bogatio, a Kosovo i Metohiju i za Srbe na Kosovu i Metohiji bilo ih je baš briga.

Potrebno je dakle istražiti sve navedeno i primeniti ovaj zakon, jer je to idealna prilika da građani Srbije vide kako su se pojedini političari bogatili na račun građana i to u vreme kada su ti isti građani rapidno siromašili.

Konačno je došlo vreme da svi oni koji se plaše primene ovog zakona da polože račune građanima Srbije i objasne kako su se tako brzo obogatili i postali bukvalno multimilioneri preko noći i to baš od trenutka kada su ušli u politiku.

Za razliku od Dragana Đilasa, Vuka Jeremića i ostalih njihovih političkih privezaka i poslušnika pošteni ljudi u Srbiji, koliko mogu da primetim se uopšte ne plaše rigorozne primene ovog zakona, već baš naprotiv, baš se raduju što je konačno došlo vreme u Srbiji da razni politikanti i tajkuni ne mogu više da se smeju u lice narodu i građanima Srbije i da još na sve to bahato i bezobzirno i mirno troše ono što su od naroda oteli i opljačkali.

Hoću da iskoristim priliku da ukažem građanima Srbije dokle doseže licemerje jednog dela bojkota opozicije i pripadnika bivšeg režima i to upravo kroz svakodnevnu hajku koju vode protiv predsednika Aleksandra Vučića i članova njegove porodice. Uporno projektuju sve ono što oni zaista jesu i smatraju da takvom licemernom politikom mogu da prevare građane Srbije i zaštite svoju nelegalno stečenu imovinu. Izmišljajući da je je Aleksandar Vučić vlasnik nekih restorana u Beogradu, zemljišta u Vojvodini, pekara u Srbiji i vidim da im baš ne ide od ruke da građane Srbije ubede u takve lagarije, jer ih građani Srbije demantuju i znaju istinu jer vide ko se kako i na koji način bori za Srbiju. Baš zato građani Srbije neprikosnoveno i apsolutno poverenje daju SNS i politici koju sprovodimo.

Sve te njihove afere koje fabrikuju svakodnevno su lažne i ništa drugo do obične izmišljotine. Upravo su oni ti koji poseduju ogromno bogatstvo koje su stekli isključivo i samo kroz političko delovanje. Pazite, oni spočitavaju nama što govorimo o Draganu Đilasu u Skupštini Srbije. Govorimo o njemu zato što je primer kako ne treba raditi jer je radio sve na štetu građana Srbije i uništavao ovu zemlju. Da je drugačije radio verovatno bi se drugačije u narodu i govorilo.

Nama uporno spočitavaju, a oni uporno i to svakog dana, na svakom mestu pominju samo Aleksandra Vučića i članove njegove porodice. Dakle, samo govore o predsedniku SNS i to je jasan pokazatelj, poštovani građani Srbije da oni nemaju nikakav plan, nikakav program, nikakvu politiku, nikakvu političku viziju, misiju, da nemaju nikakvu apsolutno platformu za međustranački dijalog, već sada imaju četiri platforme za međustranački dijalog oko kojih se javno svađaju. Ovo je možda dobra prilika i hoću da iskoristim i da im dam predlog da organizuju prvo jedan inter partijski dijalog stranaka bivšeg režima, naravno uz posredstvo EU i uvažene gospođe Fajon, pa da onda ako se dogovore oko jedne platforme nastavimo na odgovoran i ozbiljan način te razgovore.

Sve što kažu za nas, poštovani građani Srbije, to oni u stvari govore o sebi. Građani Srbije veruju SNS a ne politikantima iz bivšeg režima pre svega zbog očajnih rezultate koji su postigli posebno u periodu od 2000. do 2012. godine i zato za njih nema mesta ni u Narodnoj skupštini Republike Srbije, ni na političkoj sceni, već samo i isključivo u političkoj prošlosti. Zato im smeta slovo ovog zakona.

Važno je napomenuti da će svaki izostanak istrage o poreklu imovine značiti da su oni snažniji od države, samo zato što su medijski toliko moćni, jer se kroz njihove medije lažima trude da satanizuju svakog ko ne misli kao oni. Mi kao SNS očekujemo da nadležne institucije rade svoj posao i da se ne plaše bez obzira koliko je neko medijski ili finansijski moćan.

Ovaj zakon i njegova primena doprineće da svi funkcioneri budu odgovorni pred građanima Srbije, a naša je obaveza kao narodnih poslanika da kažemo, ljudi ne smemo da zaboravimo ko su bili i šta su radili kakvu su katastrofu napravili ovoj zemlji. Ne smemo da dozvolimo da na grbaču naroda i Srbije ponovo zasednu razni Đilasi, Jeremići jer u tom trenutku od Srbije neće ostati ništa. Zato moramo na to da upozorimo i da podsećamo građane Srbije.

Srpska napredna stranka očekuje da Zakon o utvrđivanju porekla imovine i posebnom porezu čije je donošenje najavljivano još od 2000. godine, a čija primena počinje u martu mesecu, da će ovakav zakonski okvir sprečiti da se dođe na vlast samo sa ciljem da bi se zaštitilo nelegalno bogatstvo ili da se neko na taj način obogati.

Ovaj zakon omogući će i dovešće do većeg poverenja građana u institucije. Srpska napredna stranka, takođe, smatra da će ovaj zakon doneti tri stvari institucijama. To su transparentnost, odgovornost i poverenje. Transparentnost u delovanju i političkom odlučivanju, pre svega javnih funkcionera, omogući će proveru načina po kojem su delovali različiti akteri. To će sigurno dovesti do odgovornosti, posebno onih koji obavljaju javne funkcije i predstavljaju građane Srbije.

Kao što vidite, mi danas raspravljamo o izmenama i dopunama jednog veoma bitnog zakona. To je dokaz da ova vlast, pre svega, misli na interese građana Srbije i da su joj jednaki svi građani Srbije i da su ti interesi kojima se vodimo iznad svake politike.

Na kraju želim da kažem da će Republika Srbija nastaviti da radi na jačanju svojih institucija, vladavini prava i na polju sprovođenja potrebnih reformi, kao i na daljem ekonomskom jačanju kako bismo građanima Srbija omogućili bolji životni standard, nove investicije, nova radna mesta.

Naši rezultati pokazuju da smo kao država na dobrom putu i da više nismo poznati kao država koja je do 2012. godine, u svetu bila prepoznata isključivo po zatvaranju fabrika i po korupciji, već smo sada u svetu poznati kao zemlja po napretku, razvoju, po digitalizaciji, po uspešno sprovedenom postupku vakcinacije, po najboljoj ekonomiji u Evropi, po snažnim institucijama, novim investicijama itd.

Postali smo zemlja u kojoj mladi ljudi vide svoju budućnost i u kojoj žele da ostanu da žive zahvaljujući upravo politici koju sprovodi SNS i predsednik Aleksandar Vučić.

Zbog toga u danu za glasanje podržaćemo Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o utvrđivanju porekla imovine i posebnom porezu, kao i sporazume koji su danas na dnevnom redu.

Zahvaljujem

Drugo vanredno zasedanje , 09.02.2021.

Zahvaljujem.

Poštovani predsedniče Narodne skupštine Republike Srbije, dame i gospodo narodni poslanici, poštovana ministarko, poštovani građani Srbije, pred nama je danas važan Predlog zakona o socijalnoj karti i smatram da je to najbolji način da se targetiraju oni kojima je pomoć potrebna.

Ovim zakonom nastavljamo uspešan proces digitalizacije u svim sferama društvenog života i to je predstavljalo agendu Vlade predsednika Aleksandra Vučića od 2014. godine, kao i Vladu Ane Brnabić. Takođe, ovo je najbolji način da se budžetska sredstva koriste na najbolji mogući način i što efikasnije u borbi protiv siromaštva. Dakle, dobro je da imamo jedan ovakav zakonski okvir, da imamo jedan ovakav sistem koji je digitalizovan i uz pomoć kojeg ćemo građane osloboditi komplikovanih administrativnih procedura.

Da bi građani Srbije jasno razumeli o čemu se radi, dakle, neće biti neophodno da se u sistemu socijalne zaštite za određene stvari iz te oblasti aplicira, već će građani po automatizmu dobijati ono što im sleduje i ono što im pripada. Čitajući zakon o socijalnoj karti, mogu da kažem da sam siguran i da smatram da će građani Srbiji biti zadovoljni ovakvim zakonskim rešenjem jer sve što SNS radi, radi za dobrobit, za interes svih građana Republike Srbije.

Zakon takođe omogućuje dobru koordinaciju i povezanost sistema socijalne zaštite sa drugim sistemima, sa institucijama državne uprave kroz korišćenje njihovih jedinstvenih podataka, naravno, sa ciljem pravilnog određivanja socijalno-ekonomskog statusa pojedinaca i sa njima povezanih lica. Takođe, zakon dokazuje i pokazuje rešenost Vlade Republike Srbije da se izgradi jedan tačan sistem podataka „socijalna karta“ koji će omogućiti, kao što sam rekao, pravilnu i pravovremenu mogućnost da se utvrdi socijalno-ekonomski status lica koja su povezana i koja ostvaruju prava iz oblasti socijalne zaštite, kako bi na vreme ostvarili svoja prava i određene usluge.

Dakle, kada pogledamo kako je ovaj zakon koncipiran, kada pogledamo njegovu suštinu, kada pogledamo cilj ovog zakona, kada pogledamo modernizaciju koju ovaj zakon sa sobom nosi, možemo slobodno da kažemo da ovo predstavlja ozbiljan iskorak u sistemu reforme socijalne zaštite.

Svakako ću u danu za glasanje podržati ovaj zakon, jer smatram da je važno da kao stranka realne nacionalne politike pratimo društveni i tehnološki razvoj u svim oblastima društvenog života i da idemo ukorak sa vremenom i svetom. I to je upravo prepreka i odbrana od autošovinističke lažne elite koja ima uporište u strankama bivšeg režima.

Imali smo priliku da u prethodnom periodu vidimo kako izgleda njihov ideološki obrazac i paradigma njihovog političkog delovanja kroz protivljenje podizanja spomenika Stefanu Nemanji, kroz priču o formiranju nekakvog ministarstva za izbore, što predstavlja jedan jedini cilj, a to je da se u institucije sistema, u Vladu Republike Srbije, uđe bez političke volje građana Republike Srbije, jer su svesni da ih narod jednostavno na izborima neće, zbog katastrofalnih ekonomskih i političkih odluka koje su doneli u periodu od 2000. do 2012. godine, kada su bili u prilici i u situaciji da upravljaju ovom zemljom.

Smatram da je to tipičan pokazatelj nepoznavanja karaktera srpskog naroda i siguran sam da će građani Srbije jasno prepoznati njihove manipulativne političke veštine.

Želim da iskoristim priliku da skrenem pažnju javnosti, da skrenem pažnju građani Srbije na sve laži i da ne nasedaju na laži pripadnika lažne autošovinističke elite, tu mislim pre svega na Dragana Đilasa, Vuka Jeremića, Borka Stefanovića, Mariniku Tepić, da ne nasedaju na sve one stvari koje oni govore o procesu i postupku vakcinacije gde smo apsolutni lideri u Evropi, da ne nasedaju na njihove laži kada govore o podizanju spomenika Stefanu Nemanji, da ne nasedaju na njihove laži kada govore o nekakvim platformama u budućem međustranačkom dijalogu, jer jedini njihov cilj jeste da se ospori političko delovanje predsednika Aleksandra Vučića i da mu se zabrani da govori i da učestvuje na narednim izborima.

To se jednostavno neće dogoditi. To nećemo dozvoliti zbog građana Srbije koji veruju u platformu koju ima SNS, a naša platforma jesu naši rezultati koje smo ostvarili od 2012. godine do danas. Naša platforma jesu svi oni zacrtani ciljevi i sve ono što smo predvideli za građane Srbije kroz Investicioni plan „Srbija 2025“, a to je da prosečna plata u Srbiji 2025. godine iznosi 900 evro, da prosečna penzija između 430 i 440 evra.

Vide građani Srbije na koji način se državno rukovodstvo, Vlada Republike Srbije, predsednik Aleksandar Vučić bore za njih. Vide kako se borimo za zaštitu naših vitalnih državnih i nacionalnih interesa, odnosno za KiM, vide kako se borimo i šta smo sve uspeli da uradimo kroz proces i kroz postupak vakcinacije, da kažemo da smo jedna od najorganizovanijih država u Evropi. Vide građani ekonomske rezultate koje smo postigli gde smo apsolutni lideri. Vide građani kako se država obračunava sa organizovanim kriminalom i korupcijom.

Imam potrebu da kažem da je sasvim jasno da Srbija izgleda fundamentalno drugačije i da je fundamentalno drugačija zemlja u odnosu na stanje koje smo zatekli 2012. godine.

Imam potrebu da kažem da smatram da je nacionalna opcija u Srbiji evoluirala zahvaljujući SNS i predsedniku Aleksandru Vučiću kroz inovativna rešenja, kroz postupak digitalizacije. To pokazuje podizanje spomenika Stefanu Nemanji u srcu razvojnog projekta, društveno razvojnog projekta „Beograd na vodi“, kroz renoviranje Narodnog muzeja, kroz izgradnju autoputa sa predznakom srpske revolucije u imenu Miloša velikog.

Napadi pripadnika bivšeg režima na sve što je nacionalno, sve što je napredno, sve što je progresivno u ovoj zemlji ne predstavljaju apsolutno ništa drugo do frustraciju poraženih od strane pobednika, tačnije od Aleksandra Vučića koji ih je poslao tamo gde pripadaju, a to je na margine društvene i političke scene u Srbiji.

Progres sa nacionalnim predznakom je novi srpski kod i uticaj autošovinističke lažne elite pripadnika bivšeg režima i stranaka bivšeg režima sve više slabi i u gradu Beogradu. Uporedo sa tim podrška i poverenje SNS i predsedniku Aleksandru Vučiću u narodu rapidno rastu i to je jednim delom upravo zbog toga zato što smo uspeli da oduzmemo monopol na ideju progresa u društvu toj lažnoj autošovinističkoj eliti koja sebe naziva druga Srbija. Taj monopol više ne postoji zahvaljujući SNS i predsedniku Aleksandru Vučiću.

Hoću da se obratim mladim ljudima u Srbiji i da im kažem da slobodno mogu da budu politički Srbi i da iskazuju svoje političke stavove onako kako to nismo smeli da činimo do 2012. godine i da se priključe naprednim snagama oličenim kroz političko delovanje SNS, jer to je jedina garancija da ćemo nastaviti dalje da snažimo našu ekonomiju, da jačamo naš sistem jer ćemo na taj način uspeti i da širimo naš politički uticaj.

Nema razloga da tako ne nastavimo. Siguran sam da ćemo u narednom periodu, ako nastavimo ovako ozbiljnom i odgovornom politikom da se bavimo siguran sam da ćemo imati prilike da se radujemo velikim ekonomskim i političkim pobedama Srbije, posebno u regionu.

Za kraj, time ću da zaključim, kada govorimo o zakonu koji je danas na dnevnom redu mi smo ti koji otvaramo važne teme u društvu i polazimo upravo od toga šta to savremeno društvo zahteva kao potrebu i kako da kao zemlja na najbolji mogući način pratimo društveni tehnološki razvoj i budemo korak ispred drugih i u borbi protiv siromaštva i u svim drugim oblastima.

Umeju to da prepoznaju svi građani Srbije, umeju to da prepoznaju mladi ljudi u Srbiji i siguran sam da će pružiti poverenje SNS baš iz tih razloga koje sam naveo i na narednim izborima. Hvala.