DIJANA RADOVIĆ

Socijalistička partija Srbije

Rođena je 1989. godine. Živi u Priboju.

Po obrazovanju je diplomirani politikolog.

Aktivna je u Socijalističkoj omladini Srbije i u Opštinskom odboru SPS-a u Priboju.

Obavlja funkciju potpredsednice Socijalističke omladine Srbije za Kolubarski, Zlatiborski i Mačvanski okrug.

Nakon redovnih parlamentarnih izbora održanih 21. juna 2020. godine po prvi put postaje narodna poslanica.

Izabrana je sa izborne liste "Ivica Dačić - Socijalistička partija Srbije (SPS), Jedinstvena Srbija (JS) - Dragan Marković Palma".
Poslednji put ažurirano: 11.12.2020, 10:38

Osnovne informacije

Statistika

  • 25
  • 3
  • 1 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Poštovana

čeka se odgovor 7 meseci i 19 dana i 3 sata

Uvaženi Ja sam Dejan, iz Beograda sam i imam 44 godine. Jedan sam od 50% građana koji nisu izašli na izbore jer ne veruje u institucije. Dajem Vam priliku da me uverite da grešim, da institucije rade svoj posao savesno i da živimo u demokratskoj i pravno uređenoj zemlji.

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Šesnaesto vanredno zasedanje, 03.02.2022.

Poštovani potpredsedniče Narodne skupštine, uvaženi ministre Nedimoviću, koleginice i kolege narodni poslanici, tokom prethodnih godinu i po dana, od konstituisanja ovog saziva Narodne skupštine, imali smo priliku da usvojimo brojne zakone koji uređuju i unapređuju finansijski segment naše države. To je za krajnji cilj, odnosno za rezultat imalo i pozitivne efekte za sve naše građane.

Danas tačke koje su na dnevnom redu su nastavak tih aktivnosti, odnosno unapređenje i obezbeđivanje sredstava kako bismo mogli da finansiramo važne projekte koji su od velikog značaja za sve naše građane i za našu državu.

Oblast infrastrukture, ekologije, prosveta, kao i oblast telekomunikacija su sve oblasti u kojima su u prethodnih godinu i po dana ulagali značajna sredstva. Napravili smo u ovim oblastima ozbiljne pomake i na taj način obezbedili našim građanima bolji i kvalitetniji život.

Ja ću danas govoriti o tački dnevnog reda koja se odnosi na projekat izgradnje širokopojasne komunikacione infrastrukture u ruralnim područjima i naravno da znamo da je ovo nastavak istoimenog projekta koji je bio predmet ugovora o zajmu između Republike Srbije i Evropske banke za obnovu i razvoj. Znamo i da je u pitanju zajam koji je obezbedio pristup internetu za preko 500 naselja, odnosno 80.000 domaćinstava u ruralnim područjima i to u prvoj fazi.

Druga faza je svakako današnji zajam o kojem govorimo. Važno je da što više ruralnih sredina bude pokriveno internet mrežom. Na taj način olakšaćemo svim stanovnicima u tim krajevima bolji, kvalitetniji, jednostavniji i lakši život, ali samim tim stvorićemo bolji privredni ambijent.

Složiću se sa vama, ministre, da ono što ste rekli, da će najveće benefite od ovog projekta upravo imati sektor obrazovanja, odnosno pristupne tačke koje su korišćene za ovaj projekat jesu svakako osnovne i srednje škole u ruralnim sredinama. Na ovaj način, prilikom završetka svih faza u ovom projektu, imaćemo omogućen pristup internetu preko 1.200 škola, što će biti zaista značajno, posebno ako imamo u vidu da je tokom pandemije korona virusa sektor obrazovanja imao najveće poteškoće u ruralnim sredinama, u onim krajevima u kojima nije bilo pokriveno internet mrežom.

Naravno da je to veoma značajno, da smo uočili taj nedostatak u određenim sredinama i da upravo kroz ovakve projekte otklanjamo te nedostatke i obezbeđujemo da svi učenici osnovnih i srednjih škola koji žive u ruralnim sredinama na ovaj način budu u jednakosti sa svojim drugarima iz urbanih sredina.

Osim benefita koji će imati sektor obrazovanja prilikom ovakve vrste projekta, odnosno realizacije ovakvog projekta, svakako da posebno treba skrenuti pažnju koliko će biti povoljniji privredni ambijent u ruralnim sredinama. Za mene je izuzetno značajno što će poljoprivreda imati takođe velike benefite. Svi poljoprivredni proizvođači na ovaj način će takođe moći da koriste internet kao sredstvo elektronske komunikacije, odnosno sredstvo i instrument gde će moći da koriste elektronsko bankarstvo, elektronski portal "E-agrar" koji smo uveli i koji će uskoro biti u opticaju.

Na ovaj način svi poljoprivredni proizvođači će i te kako moći da se informišu o statusu svojih poljoprivrednih gazdinstava, moći će da podnose zahteve za subvencije, da se informišu o svim onim merama i podsticajima koje Ministarstvo poljoprivrede sprovodi i na vreme apliciraju za te projekte, samim tim imajući u vidu da neće ni morati da odlaze do grada, već će sve to raditi elektronskim putem.

Internet je danas potreba poslovnih komunikacija, o tome smo i te kako govorili, ali je važno da poljoprivredni proizvođači na ovaj način, što će im se omogućiti internet mrežom u svim krajevima, moći dosta brže da dolaze do svojih kupaca, ali takođe da jednostavnije, lakše i bolje promovišu sve svoje proizvode.

Važno je da napomenem da smo u prethodnom periodu usvojili brojna zakonska rešenja čiji je cilj na prvom mestu operativnija i konkurentnija privreda, suzbijanje sive ekonomije, ali i stvaranje svih onih uslova da imamo pravno siguran i transparentan finansijski sistem. To su svakako novi zakoni o E-fiskalizaciji, novi Zakon o elektronskoj fakturi, novi Zakon o uređenju tržišta poljoprivrednim proizvodima. Zbog toga je važno da pravimo ambijent da jedna zakonodavna regulativa bude na ovako zavidnom i ambicioznom nivou, u realnoj primeni, da naši građani sve ovo mogu da primene.

Jednostavnije rečeno, svi ovi zakoni koje smo doneli u prethodnom vremenu imali su za cilj da ubrzaju postojeće radne procese, da naša privreda i poslovanje svih preduzeća u privrednom sektoru bude što bolje, operativnije i kvalitetnije, a na taj način što ćemo voditi računa o suzbijanju sive ekonomije, što ćemo tu napraviti određene uštede. U našem državnom budžetu će biti i te kako više novca, koji ćemo koristiti i za izgradnju novih puteva, novih škola, novih predškolskih ustanova, gde ćemo usredsrediti pare na sve one lokalne samouprave da bi mogle da osiguraju bolji i kvalitetniji status.

Sve to je važno kako bi svi građani mogli da žive kvalitetnije, a možda najsvežiji i najbolji primer jeste za nas koji dolazimo iz zapadne Srbije otvorena deonica auto-puta "Miloš Veliki", gde imamo priliku da vidimo koliko je značajno i za Zlatiborski i za Moravički okrug, koliko će uticati svaki kilometar auto-puta koji smo uradili za bolju privredu, gde ćemo imati priliku da vidimo i na koji način će biti iskorišćeni svi potencijali ovog kraja, a zaista ih u ovim delovima Srbije ima mnogo.

Zbog toga je izuzetno važno da smo u prethodnom periodu kroz različite mere i projekte uspeli da podstičemo ekonomski razvoj u svim delovima Srbije. Ovo je izuzetno važno jer smo vodili računa i o lokalnim i o regionalnim potencijalima i na taj način uspeli da se pomerimo ka onom cilju kom težimo, a to je ravnomeran regionalan razvoj cele Srbije.

Reći ću samo još nešto o novom Zakonu o fiskalizaciji, gde imamo priliku da vidimo da je uveliko u toku isplata svih subvencija koje je država obezbedila da bi naši privrednici što lakše, jednostavnije i jeftinije prešli na ovaj novi način fiskalizacije. Važno je da se prijavilo preko 130 hiljada obveznika i da će privreda samim tim biti modernija, u skladu sa modernim tekovinama.

Ali, ono što moram da kažem, jeste da smo mi iz poslaničke grupe SPS i tokom donošenja ovog zakona govorili da moramo imati posebno razumevanje za preduzetnike iz ruralnih sredina kada je u pitanju primena ovog zakona i zbog toga je dobro što danas govorimo o ovom projektu, koji će otkloniti te nedostatke, da sve ruralne sredine budu pokrivene internet mrežom, brzom internet mrežom, što će značiti da će i preduzetnici iz ruralnih sredina moći na bolji, jednostavniji i brži način da se prilagode ovom novom modelu poslovanja koji je i te kako važan za privredne delatnosti kojima se bave.

Poslanička grupa SPS će, naravno, podržati sve tačke dnevnog reda o kojima smo danas diskutovali. Verujemo u brzu i uspešnu implementaciju svih projekata o kojima smo danas diskutovali, verujemo da će i građani i privreda imati značajne benefite od ovih projekata koje ćemo realizovati u budućnosti. Zahvaljujem.

Dvanaesta sednica Drugog redovnog zasedanja, 15.12.2021.

Poštovana potpredsednice Narodne skupštine, gospođo Kovač, uvaženi gospodine Pantiću, koleginice i kolege narodni poslanici, iako se današnje tačke dnevnog reda, koje se odnose na donošenje odluka o izboru za određenu javnu funkciju, najčešće čine kao formalne, ovo jeste dobra prilika da danas govorimo o značaju i ulozi tih organa, institucija koje imaju za naš državni sistem.

Danas Narodna skupština, pored izbora sudija, odnosno pored Odluke o izboru sudija, a o čemu su govorile uvažene kolege iz poslaničke grupe SPS Toma Fila i Dubravka Kralj, treba da donese Odluku o prestanku funkcije dva člana Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, ali i Odluku o izboru člana Saveta guvernera Narodne banke Srbije.

Kada je u pitanju Komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, dobro je podsetiti na nadležnosti ove Komisije. Nadležnosti ove Komisije jesu utvrđene u Zakonu o javnim nabavkama, čime je i preciziran sam postupak javnih nabavki a koji se odnosi na sve sektore društva i privrede. Ovde je posebno važno da se ceo postupak sprovodi u skladu sa opštim načelima i opštim standardima. Tu mislim na načelo ekonomičnosti i efikasnosti, obezbeđenja konkurencije i zabrane diskriminacije, ali i obezbeđenje transparentnosti celog postupka. Naravno, načelo jednakosti privrednih subjekata je i te kako važno, kao i samo načelo proporcionalnosti.

Ne treba posebno obrazlagati koliko je sektor javnih nabavki značajan za privredni razvoj. Privredni razvoj naše zemlje samim tim podstiče jačanje konkurentnosti, ali podsticanje tržišne utakmice, kao i osnaživanje proizvodnje. Ovo je posebno važno zato što proizvodnja doživljava svoju valorizaciju tek na tržištu.

Ono što je za svako tržište važno jeste da postoji dobra i zdrava konkurencija koja omogućava potrošaču pravo izbora, pre svega pravo izbora na najjeftiniji proizvod, zatim pravo izbora na najkvalitetniji proizvod ili možda čak za najbolji odnos cene i kvaliteta. Zdravo tržište je u tom smislu podsticajno za sve učesnike u tržišnom lancu.

Naravno, kada je u pitanju tačka dnevnog reda o kojoj danas govorimo, a to je trošenje javnih sredstava za nabavke potrebnih proizvoda, usluga ili dobara, odgovornost javnih vlasti je posebno velika. Zato su Zakonom o javnim nabavkama i precizno definisani svi uslovi, sve procedure, svi kriterijumi koji se odnose na sam postupak javnih nabavki i tu, pre svega, mislimo na prava ponuđača, kao i njegove obaveze, ali i na sve modele njihove zaštite. Dakle, prava i obaveze svih učesnika koji učestvuju u procesu javnih nabavki.

Ono što je posebno važno na našem putu ka EU jeste i to da je naše zakonodavstvo u oblasti javnih nabavki usklađeno sa pravnim tekovinama i standardima EU. Podsetiću samo da je Poglavlje 5 koje se odnosi na javne nabavke prvo poglavlje koje je otvoreno 2016. godine. Ovo govorim zato što ovo potvrđuje da smo obezbedili kvalitetan zakonski okvir, odnosno kvalitetnu pravnu zaštitu i sigurnost svih učesnika, a posebno ponuđača.

O samoj važnosti teme javnih nabavki, odnosno sektoru javnih nabavki jeste zato što je to jedna kompleksna i zahtevna oblast, prvenstveno zato što postoji i, nažalost, velika mogućnost korupcije ili nezakonitog pozicioniranja određenih ponuđača. Sve ovo može dovesti do neefikasnost, pa i nezakonitog korišćenja budžetskih sredstava kada su u pitanju javne nabavke. Zbog toga je važno da ponovimo po ko zna koji put da su transparentnost i zakonitost čitavog postupka od presudnog značaja za svaku pravnu državu, odnosno za svaku državu koja odgovorno troši sredstva svih svojih poreskih obveznika.

U tom smislu, važna je Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki jer predstavlja nezavisan organ sa velikim ovlašćenjima, predstavlja nezavisan organ sa velikim mehanizmima i naravno pravnu zaštitu ponuđača, ali i svih ostalih učesnika u postupcima javnih nabavki.

Komisija pored odlučivanja po žalbama ima i mogućnost da izrekne kaznu i pokrene prekršajni postupak protiv učesnika kada oceni da je upravo prekršen Zakon o javnim nabavkama. Zbog toga je važno da svi članovi koje biramo u ovu Komisiju moraju biti kompetentni, ova Komisija mora biti nepristrasna, nekoruptivna, ali pre svega i odgovorna za svoj rad. O tome i u tome joj pomaže i Narodna skupština Republike Srbije kada razmatramo godišnji izveštaj Republičke komisije.

Naravno, mi smo u ovom visokom Domu imali priliku da na plenarnoj sednici razmatramo izveštaje ove Komisije za 2019. i 2020. godinu. Da Republička komisija radi u skladu sa zakonom i da radi u skladu sa svim propisima, usvojenim evropskim standardima, potvrđuje nam i Evropska komisija u svojim godišnjim izveštajima. Takođe i njih smo imali priliku da razmatramo u Narodnoj skupštini Republike Srbije.

Zato je važno da ova komisija radi u punom sastavu i da nakon donošenja odluke koju ćemo danas izglasati o prestanku funkcije dvema članicama komisije zbog isteka vremena na koje su izabrane, se što pre i pokrene postupak za novi izbor.

Kada je u pitanju druga odluka koja se tiče izbora člana Saveta guvernera Narodne banke Republike Srbije, takođe je važno istaći značaj ovog organa za funkcionisanje Narodne banke Srbije, kao Centralne banke. Uloga Narodne banke na polju stabilnosti cena i na polju makro-ekonomske stabilnosti posebno je došla do izražaja u vreme pandemije Kovida-19 kada je celokupna i ekonomska i socijalna i zdravstvena slika celog sveta izmenjena.

Naravno, ti uticaji nisu zaobišli ni našu državu, ali zahvaljujući dobroj makro-ekonomskoj fiskalnoj politici stranim investicijama, kao i merama sanacije posledice Kovida po privredu i stanovništvo koje Vlada Republike Srbije sprovodila, Srbija je uspela da obezbedi ne samo makro-ekonomsku stabilnost i monetarnu stabilnost, već i privredni rast.

Ono što je plod takve politike, u čemu značajnu ulogu ima Narodna banka Srbije, jeste i povećanje deviznih rezervi, a poslednji podatak kaže da su u novembru devizne rezerve porasle za 175,3 miliona evra što je mnogo više u odnosu na protekli mesec.

Takođe, monetarna stabilnost i devizne rezerve jesu značajan faktor celokupnog razvoja jedne države. značajan faktor ukupne stabilnosti i sigurnosti, što državi obezbeđuje dobre razvojne šanse, ali takođe državi obezbeđuje i kvalitetne investicije, kako domaće tako i strane.

U tom smislu, smatram da Narodna banka Srbije kao i svi organi unutar nje rade izuzetno dobro i u ime poslaničke grupe SPS želim da pohvalim njihov rad, a samim tim i da kažem da će naša poslanička grupa danas podržati sve predloge odluka koje su na redu i o kojima smo govorili. Zahvaljujem.

Dvanaesta sednica Drugog redovnog zasedanja, 14.12.2021.

Poštovani predsedniče Narodne skupštine, koleginice i kolege narodni poslanici, poslednjih dana javnost je opterećena društvenim problemom na koji ne možemo biti imuni, u pitanju su društvene mreže i njihov negativan uticaj na društvene pojave, naročito među mladim ljudima o čemu sve češće imamo priliku da govorimo.

Opasnosti posledice aktivnosti na društvenim mrežama i sadržaja kojima su pre svega izloženi mladi imali smo priliku da vidimo da su pogubne. Uticaj ovih medija je ogroman, a mladi koji pripadaju digitalnoj pismenoj generaciji izloženi su sadržajima koji njih žele da predstave u željenom svetlu. Taj virtuelni svet veoma često obmanjuje mlade ljude, podstiče ih na negativan načni na razmišljanja, za posledicu imaju iskrivljenu svest, ali takođe imaju i negativne posledice na njihovo razmišljanje o ljudima, procesima i pojavama. Tako mladi ljudi gube osećaj za realan život, za realan svet i mnogo teže podnose neuspeh.

Ovakav odnos mladih ljudi posledica je i nekih iskrivljenih vrednosti koji se mladim ljudima nude, pre svega na društvenim mrežama, ali takođe i preko pojedinih medija. Vrednost ne treba da predstavljaju rijaliti programi, vrednost ne treba da predstavljaju programi u kojima učesnici zarađuju ogroman novac, bez rada, već prvenstveno vrednost treba da predstavljaju rad, stvaralaštvo i društveno poželjno ponašanje.

Konkretno, u pitanju su sve prisutniji pritisci i pretnje preko društvenih mreža, preko Tvitera, Instagrama, Jutjuba, Tik-Toka i drugih platformi za deljenje elektronskog materijala. Putem komentara upućuju se brutalne pretnje i uvrede koje izazivaju veliku uznemirenost i strah onih kojima su te pretnje i upućene.

Ta brutalnost u pretnjama ide tako daleko da se jutjuberima i influenserima, ali generalno i svim korisnicima društvenih mreža i te kako preti, pa čak i smrću. Svedoci smo u poslednjih nekoliko meseci nekoliko samoubistava mladih ljudi koji su posledica pretnji i ogromnog pritiska na mlade ljude.

Moje pitanje je upućeno Vladi Republike Srbije i glasi – na koji način i kojim merama Vlad Republike Srbije bi mogla adekvatnije da odgovori na ovu negativnu društvenu pojavu i sankcioniše digitalno nasilje, čije posledice po mlade generacije mogu biti pogubne?

Pre svega, smatram da je veoma važno da jedna ovakva inicijativa za rešenje ovako ozbiljnog problema i potekne od nas, mladih narodnih poslanika, koji smo u proteklom periodu bili i te kako izloženi brutalnom nasilju na digitalnim mrežama, odnosno na svim društvenim mrežama i da naš angažman i treba da bude upućen da pružimo podršku svim onim mladim ljudima koji su izloženi ovakvom problemu. Ukoliko ne možemo da ga iskorenimo, onda na najbolji način da im pomognemo da prevaziđu i da te posledice koje na njih ostavljaju da budu što manje. Zahvaljujem.

Dvanaesta sednica Drugog redovnog zasedanja, 14.12.2021.

Poštovani predsedniče Narodne skupštine, koleginice i kolege narodni poslanici, poslednjih dana javnost je opterećena društvenim problemom na koji ne možemo biti imuni, u pitanju su društvene mreže i njihov negativan uticaj na društvene pojave, naročito među mladim ljudima o čemu sve češće imamo priliku da govorimo.

Opasnosti posledice aktivnosti na društvenim mrežama i sadržaja kojima su pre svega izloženi mladi imali smo priliku da vidimo da su pogubne. Uticaj ovih medija je ogroman, a mladi koji pripadaju digitalnoj pismenoj generaciji izloženi su sadržajima koji njih žele da predstave u željenom svetlu. Taj virtuelni svet veoma često obmanjuje mlade ljude, podstiče ih na negativan načni na razmišljanja, za posledicu imaju iskrivljenu svest, ali takođe imaju i negativne posledice na njihovo razmišljanje o ljudima, procesima i pojavama. Tako mladi ljudi gube osećaj za realan život, za realan svet i mnogo teže podnose neuspeh.

Ovakav odnos mladih ljudi posledica je i nekih iskrivljenih vrednosti koji se mladim ljudima nude, pre svega na društvenim mrežama, ali takođe i preko pojedinih medija. Vrednost ne treba da predstavljaju rijaliti programi, vrednost ne treba da predstavljaju programi u kojima učesnici zarađuju ogroman novac, bez rada, već prvenstveno vrednost treba da predstavljaju rad, stvaralaštvo i društveno poželjno ponašanje.

Konkretno, u pitanju su sve prisutniji pritisci i pretnje preko društvenih mreža, preko Tvitera, Instagrama, Jutjuba, Tik-Toka i drugih platformi za deljenje elektronskog materijala. Putem komentara upućuju se brutalne pretnje i uvrede koje izazivaju veliku uznemirenost i strah onih kojima su te pretnje i upućene.

Ta brutalnost u pretnjama ide tako daleko da se jutjuberima i influenserima, ali generalno i svim korisnicima društvenih mreža i te kako preti, pa čak i smrću. Svedoci smo u poslednjih nekoliko meseci nekoliko samoubistava mladih ljudi koji su posledica pretnji i ogromnog pritiska na mlade ljude.

Moje pitanje je upućeno Vladi Republike Srbije i glasi – na koji način i kojim merama Vlad Republike Srbije bi mogla adekvatnije da odgovori na ovu negativnu društvenu pojavu i sankcioniše digitalno nasilje, čije posledice po mlade generacije mogu biti pogubne?

Pre svega, smatram da je veoma važno da jedna ovakva inicijativa za rešenje ovako ozbiljnog problema i potekne od nas, mladih narodnih poslanika, koji smo u proteklom periodu bili i te kako izloženi brutalnom nasilju na digitalnim mrežama, odnosno na svim društvenim mrežama i da naš angažman i treba da bude upućen da pružimo podršku svim onim mladim ljudima koji su izloženi ovakvom problemu. Ukoliko ne možemo da ga iskorenimo, onda na najbolji način da im pomognemo da prevaziđu i da te posledice koje na njih ostavljaju da budu što manje. Zahvaljujem.

Prvo vanredno zasedanje , 28.01.2021.

Poštovana predsedavajuća, koleginice i kolege narodni poslanici, prethodnih dana usled snežnih padavina u Zlatiborskom okrugu suočavamo se sa problemima učestalog nestanka električne energije. Kao što smo imali priliku da čujemo i od prethodnih govornika, to se dešava i u drugim delovima Srbije. Međutim, građani dela teritorije opštine Priboj, posebno oni u pograničnim delovima gde gravitira veliki broj stanovnika ove opštine, suočeni su ne samo prethodnih dana, suočeni su ne samo prethodnih meseci, već čitav niz prethodnih godina sa problemom neurednog i neredovnog snabdevanja električne energije.

U ovoj teritoriji, odnosno na ovim delovima teritorije opštine Priboj dolazi do čestih kvarova na elektro mrežama, čestih havarija, ali i različitih vrsta problema u elektro snabdevanju. Posebno naglašavam da su ovo područja gde živi veliki broj građana i da ovo područje pokriva više od dve trećine teritorije opštine Priboj, a posebno u nekoliko mesnih zajednica i to mesnoj zajednici Krajčinovići, mesnoj zajednici Zabrnjica, Sastavci, Bučje i Strmac. Na taj način život ovim građanima je izuzetno otežan, zbog čestog, posebno sada u ovim mesecima učestalih nestanaka električne energije.

Problemi snabdevanja električnom energijom u uslovima savremenog života, u uslovima 21. veka onemogućavaju svakodnevan, normalan život, posebno imajući u vidu da smo prilikom pandemije korona virusa bili onemogućeni, odnosno učenici u ovim seoskim školama da prate nastavu, a radno aktivno stanovništvo da se uključi u mogućnost rada od kuće. Da ne govorim posebno o korišćenju bilo kakvih telekomunikacionih usluga koje su onemogućene usled nedostatka električne energije, a koje se dešava izuzetno često.

Takođe, ukazujem na to da je ovo izrazito poljoprivredni kraj, da na ovom području postoji veliki broj zasada različitih poljoprivrednih kultura, gde preovlađuju zasadi maline, da se na ovom području nalazi znatan broj hladnjača u pribojskom kraju i da usled svakog prekida električne energije dolazi do ogromnog gubitka koji je nenadoknadiv, ali govorim i o tome da se ovo dešava i u letnjim mesecima kada nema apsolutno nikakvih vremenskih neprilika i nepogoda, što ćete priznati jeste zaista otežavajuće za funkcionisanje ovog poljoprivrednog kraja.

S obzirom da se poslaničkom klubu SPS obratio veliki broj građana sa ovog područja, ukazujući nam na teškoće sa kojima se gotovo svakodnevno suočava sa nestankom električne energije koji traju po nekoliko minuta, a zatim nekoliko sati, a u ovim trenucima i nekoliko dana.

Postavljam pitanje Ministarstvu rudarstva i energetike – na koji način ćemo pokušati da rešimo i rešiti ovaj problem da bismo olakšali život građanima ovih mesnih zajednica i na taj način omogućili opstanak ovih pribojskih sela da bi pod ovakvim okolnostima koje su sada zaista njihov opstanak bio izuzetno ugrožen? Zahvaljujem.