RUŽICA NIKOLIĆ

Srpska radikalna stranka

Ružica Nikolić rođena je 1976. godine.

Po zanimanju je diplomirani defektolog-surdolog.

Članica Srpske radikalne stranke.
Trenutno obavlja funkciju zamenika generalnog sekretara SRS.
Poslednji put ažurirano: 24.08.2017, 13:42

Osnovne informacije

Statistika

  • 142
  • 2
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 1 godina i 1 mesec i 11 dana

Poštovana, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo za narodne poslanike- pitanja za Vladu

čeka se odgovor 1 godina i 11 meseci i 18 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune Porodičnog zakona

čeka se odgovor 2 godine i 1 mesec i 20 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 09.10.2019.

Zahvaljujem, gospodine Marinkoviću.

Dame i gospodo narodni poslanici, predlozi zakona o investicionim fondovima na prvi pogled izgledaju kao produkt ozbiljnog rada, ali nažalost to je zaključak koji je izveden isključivo na osnovu obima, kada pogledate sam predlog. Međutim, kada je u pitanju sadržaj Predloga zakona o alternativnim fondovima, možemo videti da je prisutan veliki uticaj raznoraznih nevladinih organizacija i da nam je i ove zakone kreirala EU. Nama to nikako ne treba zato što je njihov interes isključivo njihova ekonomska dominacija i svakako im ne odgovara ekonomski jaka Srbija.

Kao što rekoh, oba ova zakona o investicionim fondovima su u okviru obaveza koju Srbija ima u procesu pridruživanja EU. Kada su u pitanju investicije mi ne treba da se isključivo oslanjamo na potencijalne investitore koji dolaze iz EU, već treba da se oslanjamo na one investitore i na one investicije koje dolaze od strane naših tradicionalnih prijatelja, a to su Rusija i Kina. Zaista moramo da tražimo isključivo strateške investicione fondove i da saradnju ostvarimo samo sa proverenim fondovima.

Kada je u pitanju poslovanje investicionih fondova, konkretno otvorenih investicionih fondova, kako bi se izbegla svaka mogućnost zloupotreba, sva pitanja njihovog poslovanja moraju biti u nadležnosti ministarstva i to je ono što smo i ovim amandmanom i većinom amandmana predložili. Zahvaljujem.

Kada je u pitanju poslovanje investicionih fondova, konkretno, otvorenih investicionih fondova kako bi se izbegla svaka mogućnost zloupotreba, sva pitanja njihovog poslovanja moraju biti u nadležnosti ministarstva i to je ono što smo i ovim amandmanom i većinom amandmana predložili. Zahvaljujem.

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 08.10.2019.

Zahvaljujem, gospodine Arsiću.

Dame i gospodo narodni poslanici, kontrola državne pomoći je veoma važna i neophodna zbog osiguravanja jednakih uslova poslovanja, a samim tim i osiguravanje jednakih mogućnosti za uspeh svih preduzetnika. Takođe, jedan bitan aspekt kontrole državne pomoći jeste i obaveza prema građanima Srbije, jer oni su ti koji moraju da znaju na koji način se troši njihov novac.

Član 8. na koji smo amandmanski intervenisali uređuje institut državne pomoći male vrednosti i mi smo predložili da se promeni stav prvi ovog člana i da iako ova vrsta pomoći nema značajan uticaj na narušavanje konkurencija na tržištu i na trgovinu, mi smo predložili da se u stavu prvom tekst – zemalja članica EU zameni rečima – i drugih zemalja.

Stav SRS prema EU je jasan i mi smo ovim amandmanom, odnosno ovakvom formulacijom prvenstveno mislili na konkurentnu saradnju sa svim zemljama bez obzira da li se radi i onim zemljama koje su članice EU i na taj način smo isključili svaku mogućnost apsolutnog uslovljavanja i pritisaka EU. Cilj EU jeste kontrola trošenja sredstava i njihovo učešće u dodeli državne pomoći kako bi ukoliko im zatreba umanjile privredni potencijal srpskih kompanija, a favorizovali svoje kompanije i sve to pod izgovorom zaštite konkurencije. Zahvaljujem.

Druga sednica Drugog redovnog zasedanja , 08.10.2019.

Zahvaljujem, gospodine Marinkoviću.

Dame i gospodo narodni poslanici, član 10. Predloga zakona o računovodstvu odnosi se na odgovornost za računovodstvene isprave i vi ste preformulisali ovaj član zbog uvođenja obavezne kontrole verodostojnosti te isprave.

Međutim, ni ova formulacija ovog člana nije precizna, odnosno nije precizirano kako će se vršiti kontrola verodostojnosti faktura, kao elektronskog dokumenta.

Na primer, privremenih situacija koje zahtevaju overu od strane nadzornog organa. I u cilju preciziranja predloženog člana, mi smo i na ovaj član zakona amandmanski intervenisali, tako što smo predložili da se posle stav 4. doda novi stav koji glasi: „Za potvrdu verodostojnosti, računovodstvene isprave kod izdavanja privremenih situacija određuje se nadzorni organ“.

Takođe bih ukazali i na dodatno povećanje troškova koji predložene

izmene uzrokuju, jer će preduzetnici morati da izdvoje dodatna sredstva, jer će biti u obavezi da obezbede svu potrebnu tehničku opremu, nosioce podataka i softvere, kako bi računovodstvene isprave zaštitili od bilo koje vrste mogućih zloupotreba. Zahvaljujem.

Imovinska karta

(Beograd, 11.08.2017.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika mesečno 85000.00 20.07.2017 -