Drugo vanredno zasedanje, 09.06.2014.

PRIVREMENE STENOGRAFSKE BELEŠKE
(neredigovane i neautorizovane)

REPUBLIKA SRBIJA
NARODNA SKUPŠTINA

Drugo vanredno zasedanje

01 Broj 06-2/122-14

09.06.2014

Beograd

Sednicu je otvorila: Maja Gojković

Sednica je trajala od 10:00 do 16:15

OBRAĆANJA

...
Srpska napredna stranka

Maja Gojković

Srpska napredna stranka | Predsedava
Poštovane dame i gospodo narodni poslanici, otvaram  sednicu Drugog vanrednog zasedanja Narodne skupštine Republike Srbije u 2014. godini.
Na osnovu službene evidencije o prisutnosti narodnih poslanika, konstatujem da sednici prisustvuje 123 narodna poslanika.
Radi utvrđivanja broja narodnih poslanika prisutnih u sali, molim narodne poslanike da ubace svoje identifikacione kartice u poslaničke jedinice elektronskog sistema za glasanje.
Konstatujem da je, primenom elektronskog sistema za glasanje, utvrđeno da je u sali prisutno 144 narodna poslanika, odnosno da su prisutna najmanje 84 narodna poslanika i da postoje uslovi za rad Narodne skupštine.
Obaveštavam vas da su sprečeni da sednici prisustvuju sledeći narodni poslanici: Vladeta Kostić, Aleksandar Jablanović, Branko Ružić, Suzana Spasojević i Olgica Batić.
Saglasno članu 86. stav 2. i članu 87. stav 2. Poslovnika Narodne skupštine, obaveštavam vas da sam ovu sednicu sazvala u roku kraćem od roka utvrđenog u članu 86. stav 1. Poslovnika Narodne skupštine izuzetno za ponedeljak, mimo dana utvrđenih u članu 87. stav 1. Poslovnika, zbog potrebe da Narodna skupština što pre razmotri predloge akata iz dnevnog reda, koji je određen u zahtevu Vlade za održavanje vanrednog zasedanja.
Saglasno članu 90. stav 1. Poslovnika Narodne skupštine, obaveštavam vas da sam pored predstavnika predlagača, dr Rasima Ljajića, potpredsednika Vlade i ministra trgovine, turizma i telekomunikacija, pozvala da sednici prisustvuju i Dušan Protić, pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija, Mariju Vučinić, višeg savetnika u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Dušicu Đorđević, samostalnog savetnika u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija i Vladana Radisavljevića, savetnika u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija.
Poštovane dame i gospodo narodni poslanici, uz saziv Drugog vanrednog zasedanja Narodne skupštine u 2014. godini, koja je sazvana na zahtev Vlade, saglasno članu 106. stav 3. Ustava Republike Srbije, članu 48. stav 3. Zakona o Narodnoj skupštini i članu 249. Poslovnika Narodne skupštine, dostavljen vam je zahtev za održavanje Drugog vanrednog zasedanja u 2014. godini, sa određenim dnevnim redom sadržanim u tom zahtevu.
Kao što ste mogli da vidite, za Drugo vanredno zasedanje Narodne skupštine u 2014. godini određen je sledeći:
D n e v n i r e d
1. Predlog zakona o zaštiti potrošača;
2. Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o elektronskim komunikacijama;
3. Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o poštanskim uslugama;
4. Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o putnim ispravama;
5. Predlog odluke o usvajanju Godišnjeg plana upotrebe Vojske Srbije i drugih snaga odbrane u multinacionalnim operacijama u 2014. godini;
6. Predlog odluke o učešću pripadnika Vojske Srbije u multinacionalnim operacijama u 2014. godini.
Narodni poslanik Meho Omerović na osnovu člana 92. stav 2, člana 157. stav 2. i čl. 191. i 192. Poslovnika Narodne skupštine, predložio je da se obavi:
- zajednički načelni pretres o: Predlogu zakona o zaštiti potrošača, Predlogu zakona o izmenama i dopunama Zakona o elektronskim komunikacijama i Predlogu zakona o izmenama i dopunama Zakona o poštanskim uslugama i
- zajednički jedinstveni pretres o: Predlogu odluke o usvajanju Godišnjeg plana upotrebe Vojske Srbije i drugih snaga odbrane u multinacionalnim operacijama u 2014. godini i Predlogu odluke o učešću pripadnika Vojske Srbije u multinacionalnim operacijama u 2014. godini.
Da li narodni poslanik Meho Omerović želi reč? (Ne)
Stavljam na glasanje ovaj predlog.
Zaključujem glasanje i saopštavam: za – 146, protiv – pet, uzdržanih – nema, nije glasalo 18 od ukupno prisutnih 169 narodnih poslanika.
Konstatujem da je Narodna skupština prihvatila ovaj predlog.
Prelazimo na rad po dnevnom redu.
Saglasno odluci Narodne skupštine da se obavi zajednički načelni pretres o predlozima zakona iz dnevnog reda po tačkama 1. do 3, a pre otvaranja zajedničkog načelnog pretresa, podsećam vas da prema članu 97. Poslovnika Narodne skupštine ukupno vreme rasprave za poslaničke grupe iznosi pet časova, kao i da se ovo vreme raspoređuje na poslaničke grupe srazmerno broju narodnih poslanika članova poslaničke grupe.
Reč ima narodni poslanik Marko Đurišić.
...
Socijaldemokratska stranka

Marko Đurišić

Socijaldemokratska stranka, Zajedno za Srbiju, Zeleni Srbije
Poštovana predsednice, u skladu sa članom 97. Poslovnika, predlažem da produžimo vreme rasprave za ove tri tačke dnevnog reda, koje smo upravo objedinili u jedinstvenu raspravu.
Generalno, svi su nam zakoni došli u petak popodne, sednica je zakazana, ne znam koliko je poslanika imalo prilike da ih pročita, ali u svakom slučaju, prvi zakon koji evo ima preko 260 strana i tačke 2. i 3. dnevnog reda nemaju ništa zajedničko, sem što je isti ministar, u ovom slučaju potpredsednik Vlade, određen da bude predstavnik Vlade. Mislim da bi produženjem vremena dali priliku poslanicima da kvalitetno raspravljaju o svim tačkama koje su predviđene objedinjavanjem dnevnog reda. Hvala.
...
Srpska napredna stranka

Maja Gojković

Srpska napredna stranka | Predsedava
Predsednik poslaničke grupe Marko Đurišić, predložio je duže vreme rasprave u načelu. O ovom predlogu Narodna skupština odlučuje bez pretresa.
Stavljam na glasanje ovaj predlog.
Zaključujem glasanje i saopštavam: za je glasalo – 17, protiv – niko, uzdržanih - nema, nije glasalo 153 od ukupno prisutnih 170 narodnih poslanika.
Konstatujem da Narodna skupština nije prihvatila ovaj predlog.
Molim poslaničke grupe, ukoliko to već nisu učinile, da odmah podnesu prijave za reč sa redosledom narodnih poslanika.
Saglasno članu 157. stav 2. Poslovnika Narodne skupštine, otvaram zajednički načelni pretres o Predlogu zakona o zaštiti potrošača, Predlogu zakona o izmenama i dopunama Zakona o elektronskim komunikacijama i Predlogu zakona o izmenama i dopunama Zakona o poštanskim uslugama.
Da li predstavnik predlagača dr Radim Ljajić, potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, želi reč?
Reč ima ministar Rasim Ljajić. Izvolite.

Rasim Ljajić

Dame i gospodo narodni poslanici, kao što ste videli pred vama su tri zakonska predloga. Jedan je donošenje potpuno novog zakona i dve izmene i dopune postojećih zakonskih rešenja.
Dozvolite mi da u najkraćim crtama dam neke najosnovnije elemente za novi Zakon o zaštiti potrošača. To je nažalost četvrti zakon od 2002. godine, koji donosimo u ovoj oblasti, što s jedne strane potvrđuje da je ovo dinamična oblast koja se menja vrlo brzo, ne samo kod nas, već i evropsko potrošačko pravo trpi vrlo brze i česte izmene.
Poslednji zakon koji je donet 2010. godine, koji je počeo da se primenjuje 2011. godine, pružio je dovoljno širok okvir za zaštitu prava potrošača, ugradio je sve norme u skladu sa 15 direktiva, do tada postojeće Evropske unije, i moglo bi se u formalno-pravnom smislu reći da je pružio sasvim zadovoljavajući okvir zaštite prava potrošača.
Nažalost, praksa je pokazala, kao i sa mnogim našim zakonima koje donosimo, da zakoni idu drumom, život i praksa idu šumom. Drugim rečima, zakon je u mnogim svojim segmentima bio neprimenljiv i faktičke zaštite potrošača nije bilo u onoj meri koju je taj zakon predviđao.
Razlog za to je činjenica da nisu postojali jasni mehanizmi i instrumenti za zaštitu prava potrošača i, s druge strane, nepostojanje institucionalnog okvira za njihovu zaštitu. Ta dva elementa su u velikoj meri uticala da zakon ne zaživi u praksi.
Sa druge strane, imali smo i situaciju da sudska praksa kao završni oblik zaštite nije zaživela i gotovo da i nemamo sudske prakse, kada govorimo o zaštiti potrošačkih prava.
Dešavalo se, kada imamo spor između potrošača i trgovca, da potrošač traži savet od organizacije za zaštitu potrošača šta da radi u slučaju nesaobraznosti robe, odnosno robe koja nije u skladu sa onim što je trgovac pokazao ili govorio da je roba tog kvaliteta. Ukoliko trgovac ne odgovori na taj zahtev, onda potrošaču preostaje da vansudskim rešenjem traži izlaz iz te situacije ili da pokrene sudski spor. S obzirom da sudski spor traje jako dugo, da je suviše skup, obično su potrošači odustajali od podnošenja tužbe i zato sudska praksa praktično ne postoji.
Imajući to u vidu, hteli smo da izvršimo određene izmene ovog zakona. Zato je bio plan da izmenama i dopunama popravimo postojeći tekst zakona. U međuvremenu su se pojavile nove direktive Evropske unije o ovoj oblasti. Jedna o pravima potrošača iz 2011. godine, a druga o alternativnom rešavanju potrošačkih sporova iz prošle godine, a koje smo trebali da inkorporiramo u tekst novog zakonskog predloga. Javna rasprava je pokazala da ono što smo dobijali od stručne javnosti, organizacija za zaštitu potrošača, trebali bi da menjamo više od 50% odredbi važećeg zakona, što znači da po sili zakona smo morali da donosimo novi zakon o zaštiti potrošača.
Računamo da smo postojećim, odnosno predloženim zakonskim rešenjima dali dovoljno instrumenata i mehanizama da ta zaštita bude daleko delotvornija nego što je sada slučaj. Tu sada imamo nekoliko nivoa zaštite. Prvi nivo će biti vođenje nacionalnog registra potrošačkih prigovora, gde ćemo imati mogućnost da kroz taj sistem vodimo evidenciju, da prikupljamo sve informacije i rešavamo potrošačke sporove.
Drugi, možda najvažniji mehanizam zaštite, je jačanje upravno-pravne zaštite, koja do sada nije postojala, što znači da se daju ovlašćenja nadležnom ministarstvu da može da sprovodi upravni postupak, pre svega za zaštitu kolektivnih interesa potrošača, a to su dve najvažnije stvari – nepoštena poslovna praksa i nepravične ugovorne odredbe. Računamo da ćemo upravo onaj mehanizam efikasnosti postići na ovaj način, odnosno uvođenjem ove zakonske odredbe.
Treći nivo zaštite tiče se onoga što do sada nije postojalo u ovom opsegu, a to je da vraćamo neke nadležnosti tržišnoj inspekciji koje su i prethodim zakonom bile oduzete i moći će da izriče prekršajne mere, odnosno novčane kazne za učinioce prekršaja u slučaju nepoštovanja odredbi ovog zakona.
Nastojaćemo da afirmišemo vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, a u skladu sa nedavno donetim Zakonom o medijaciji, odnosno o posredovanju. Ono što jeste novina da organizacijama i udruženjima za zaštitu potrošača dajemo mogućnost, posebno onima koji su evidentirani, da imaju odgovarajući stepen legitimnosti da podnose zahteve za utvrđivanje kolektivnog interesa zaštite potrošača, a sudska zaštita svakako ostaje kao mera ukoliko svi prethodni mehanizmi ne daju svoj rezultat.
Ovo je celovit paket za koji verujemo da će zakon učiniti mnogo operativnijim, efikasnijim, delotvornijim nego što je to do sada bio slučaj.
Takođe, ono što su novine, koje možda javnost više zanimaju, tiču se rešenja vezano za rokove, preciziramo odredbe tog zakona. Ostavljana je mogućnost, odnosno pravo potrošaču da odustane od kupovine na daljinu u roku od 14 dana bez ikakvog dodatnog objašnjenja ili razloga, ukoliko to želi. Skraćuje se rok za reklamacije sa 15 na osam dana. Ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci, potrošač može da zameni robu, da traži zamenu robe ili povraćaj novca. Do sada je bio slučaj da trgovac obično nudi popravku, a sada je moguća popravka uz izričitu saglasnost potrošača. Rok za isporuku robe je 30 dana. Ukoliko se to ne dogodi, potrošač može da traži povraćaj novca od strane trgovca ukoliko drugačije, nekim ugovorom ili dogovorom, nije rešeno.
Tu je i čitav niz drugih novina, istina, manje važnih. Ceo set zakona smo nastojali da popravimo i uskladimo sa direktivama Evropske unije, ali suštinski nema velikih razlika, osim ovih u odnosu na prethodni zakon.
Ono što je možda najvažnije, a tiče se sudske prakse, odnosno sudske zaštite, je da se ukidaju sudske takse za potrošačke sporove manje od 500.000 dinara. Verovatno da je ovo do sada bio razlog zašto potrošači nisu pribegavali tužbi i traženju pravde na sudu. Zato što su ti sporovi, kao što sam rekao, skupi i dugi. Sada se oslobađaju potrošači plaćanja sudske takse ukoliko vrednost tog spora ne prelazi 500.000 dinara i verujemo da će to učiniti efikasnijom postojeću sudsku praksu.
Kaznene odredbe za ne sprovođenje zakona su ostale iste, identične kao iz prethodnih zakonskih rešenja. Moram takođe da kažem da smo imali dve javne rasprave. Jedna je bila kada se govorilo o izmenama i dopunama ovog zakona. Trajala je mesec dana uz učešće svih zainteresovanih strana, pre svega Udruženja za zaštitu potrošača, a s obzirom da smo imali ranije nasleđeni projekat, IPA projekat, EU, eksperti EU su celo vreme učestvovali u izradi teksta ovog zakona.
Takođe, imali smo drugu javnu raspravu povodom donošenja potpuno novog zakona. Manje-više smo nastojali da ugradimo sve predloge koji su stizali, posebno od stručne javnosti i organizacija za zaštitu potrošača i na kraju smo dobili pozitivno mišljenje Evropske komisije da su odredbe ovog zakona usklađene sa evropskim potrošačkim pravom.
Što se tiče druga dva zakonska predloga odnosno izmena i dopuna postojeća dva zakona ove izmene imaju jedinstvena četiri cilja, iako se radi o dva zakonska predloga.
Pre svega želeli smo da na ovaj način dve do sada regulatorne agencije spojimo u jednu. Dakle, RATEL, odnosno kao Republička agencija za elektronske komunikacije i RAKUS kao Agencija za poštanski saobraćaj će ubuduće biti jedna agencija koja će se baviti istim delatnostima, što znači da RATEL preuzima i ovaj posao vezan za poštanske usluge, što podrazumeva da će preuzeti u naredna tri meseca zaposlene, dokumenta, arhivu i predmete i sve što je do sada radio RAKUS.
Da se razumemo, to neće proizvesti enormne finansijske uštede jer RATEL preuzima i zaposlene, ali umesto dve službe opšte koje opslužuju i jednu i drugu agenciju imaćemo jednu službu, umesto dva direktora imaćemo jednog direktora. Dakle, nije velika ušteda, ali je sređivanje sistema kada govorimo o radu nezavisnih regulatornih agencija.
Drugi razlog, najvažniji u ovom trenutku, zašto smo se odlučili za izmene pre svega Zakona o elektronskim komunikacijama, tiče se neophodnosti usklađivanja sa odlukom Ustavnog suda. Naime, još 2010. godine, koliko se sećam, Ustavni sud je doneo odluku da su pojedine odredbe ovog zakona neustavne. Zašto? Zato što se radi o povredi prava na tajnost komuniciranja u elektronskom poslovanju, u elektronskom obliku.
Drugim rečima, svaki operater ima obavezu da zadrži tzv. zadržane podatke i da ih čuva 12 meseci. Te podatke do sada su mogli da koriste službe bezbednosti i MUP i tu odredbu Ustavni sud je proglasio neustavnom jer se narušava princip tajnosti podataka i tajnosti komuniciranja.
Ovim izmenama sada će se ovi podaci tzv. zadržani podaci moći koristiti samo uz odluku suda ukoliko su neophodni za vođenje krivičnog postupka i zaštite interesa Republike Srbije i samo u tim situacijama u ograničenom periodu i vodiće se evidencija o svim zahtevima za pristup tim informacijama tako da će i Poverenik za zaštitu informacija od javnog značaja i druga regulatorna tela imati mogućnost da vide i da se upoznaju sa svim tim zahtevima koji se postavljaju pred telekomunikacionim operaterima i to je ključna stvar za izmene i dopune ovog zakona.
Treći razlog leži u neophodnosti da još jednom naglasimo neophodnost uvođenja tehnološke neutralnosti u radiofrekvencijskom spektru, što će praktično značiti puno za mobilne operatere jer će moći u postojećem spektru da koriste nove tehnologije. Do sada su jedni pravnici govorili da nema razloga da se ovo posebno naglašava u ovom zakonu, da je postojao i do sada osnov. Mi smo smatrali da treba to da naglasimo da bi otklonili svaku sumnju i da bi pojedini operateri koji su već planirali da ulože značajna sredstva u nove tehnologije i razvoj da bi to mogli da učine. Znači, očekujemo nove investicije u tom pogledu i naravno ono što je posebno važno, konkurenciju među postojećim mobilnim operaterima.
Četvrti razlog za ove izmene tiče se ubrzanja procesa digitalizacije. Kao što ste videli u tekstu predloga, postoji jedan član koji predstavlja i pravni osnov da pomognemo onim građanima koji nemaju digitalne prijemnike da uvođenjem i ugradnjom tzv. setoboksova, posebnih uređaja mogu da prate i prihvate i prime digitalni signal. Sve zemlje EU su to uradile, sve zemlje u regionu i u zavisnosti od finansijskih mogućnosti videćemo koji obuhvat tog stanovništva, odnosno o kojem se broju ljudi radi kojima će biti neophodno pomoći u obezbeđivanju ovih setoboksova.
Spremni smo da saslušamo sve sugestije, sve predloge i naravno da prihvatimo svako rešenje za koje zajedno verujemo da će popraviti i poboljšati tekstove ovih zakonskih predloga. Hvala.
...
Srpska napredna stranka

Maja Gojković

Srpska napredna stranka | Predsedava
Da li izvestioci nadležnih odbora žele reč?
Reč ima Katarina Rakić.
...
Srpska napredna stranka

Katarina Rakić

Srpska napredna stranka
Poštovana predsedniče, poštovani ministre, dame i gospodo narodni poslanici, govoriću kao ovlašćeni predstavnik Odbora za prostorno planiranje, saobraćaj i infrastrukturu i to o predlozima izmena i dopuna Zakona o elektronskim komunikacijama i izmena i dopuna Zakona o poštanskim uslugama. To su naime i zakoni koje je nadležni odbor razmatrao.
Izmene i dopune ova dva navedena zakona vode u istom pravcu, a to jeste spajanje dve agencije koje su i nastale u predlozima ova dva zakona u jedan. Vlada Republike Srbije uputila nam je na razmatranje izmene i dopune ovog zakona po hitnom postupku ocenivši pri tom da će spajanje ove dve agencije u jednu biti postignuta veća racionalnost i efikasnost u radu ove dve agencije.
Inače, Vlada je svojim zaključkom još u avgustu 2012. godine dala nadležnim ministarstvima da preispitaju rad određenih agencija u okviru svojih nadležnosti i da donesu ocenu koja od agencija u njihovom resoru treba da ostane, odnosno koje su isplative a koje nisu isplative.
Još jedan od razloga za spajanje ove dve agencije u jednu jeste praksa ostalih zemalja u Evropi, gde su ove dve agencije spojene u jednu. Čuli smo da je samo praksa još u Makedoniji da su dve agencije podeljene na ove dve oblasti.
Što se tiče samog zakona o izmenama i dopunama Zakona o elektronskim komunikacijama, prve izmene se svakako odnose na sam naziv agencije, kao i nadležnosti koje se pripajaju ovoj agenciji. Dosadašnja Republička agencija za elektronske komunikacije ili skraćeno RATEL osnovana je Zakonom o elektronskim komunikacijama, menja naziv u Republičku agenciju za elektronske komunikacije i poštanske usluge. Novonastaloj agenciji, pored nadležnosti koju je do sada nosio RATEL, pridružiće se ovlašćenja koja su data Zakonom o poštanskim uslugama.
Što se tiče zakona o izmenama i dopunama Zakona o elektronskim komunikacijama, pored usaglašavanja samog naziva agencije, osvrnula bih se na još par detalja koji su interesantni, koje je ministar u svom uvodnom izlaganju istakao, a volela bih i ispred Odbora da ih još jednom naglasim. Jedna od bitnih izmena jeste ona izmena koju donosi član 20, koji unosi novi član 104a u osnovni tekst Predloga zakona, a koji se odnosi na podršku pri nabavci opreme za digitalizaciju televizijskog signala.
Naime, Republika Srbija je kao i ostale zemlje u Evropi usvajajući Zakon o potvrđivanju završnih akata Regionalne konferencije o radio-komunikacijama planirane za digitalizaciju zemaljske radiodifuzne službe prihvatila obavezu da do 17. juna 2015. godine pređe sa analognog na digitalni televizijski signal. Sa tim u vezi dolazimo do zaključka da će sva domaćinstva koja isključivo zavise od zemaljskog prenosa televizijskog signala morati da nabave opremu koja će im omogućiti prijem digitalnog signala.
Izmenama koje sam pomenula, kojima je predviđeno dodavanje novog člana 104a, planirana je pomoć, tačnije utvrđenje kriterijuma i mera za podršku onima kojima će pomoć biti neophodna, tj. onima koji neće moći sami da nabave opremu za prijem digitalnog signala.
Naime, ona domaćinstva koja zbog različitih socijalno-ekonomskih faktora nisu u mogućnosti da sami nabave odgovarajuću opremu za prijem digitalnog signala, ukoliko dođu u situaciju da moraju da pređu isključivo na digitalni signal, a oni to neće moći sami da obezbede, svakako će biti dodatno socijalno ugrožena i potpuno stavljena na marginu društva.
Kako do ovakve situacije ne bi došlo, tim za socijalno uključivanje i suzbijanje siromaštva Vlade Republike Srbije zajedno sa nadležnim ministarstvima izradilo je strategiju, odnosno studiju pod nazivom - predlog potencijalnim modelima šeme pomoći u procesu digitalizacije zemaljske televizije u Republici Srbiji i primer prakse iz susednih zemalja. Kroz navedenu studiju utvrđene su ugrožene kategorije i dati su određeni modeli preporuke na koji način se može pomoći ovim domaćinstvima u procesu digitalizacije. Konačni izvor finansiranja, kao i ukupna sredstva koja će biti potrebna, takođe su planirana ovim članom 20. koji je dodat u zakonu. Predviđeno je da će Vlada doneti propis po čijem predlogu će se sredstva uvrstiti u budžet za 2015. godinu, a koja će služiti upravo za ovu svrhu koju sam navela.
Pored ovih finansijskih sredstava koja će biti planirana ovu svrhu, za pribavljanje opreme za digitalizaciju, ovim izmenama i dopunama oba zakona nisu više planirana nikakva sredstva koja bi opteretila dodatno budžet Republike Srbije.
Što se tiče Predloga o izmenama i dopunama Zakona o elektronskim komunikacijama, naglasila bih još izmene koje se tiču čl. 22. i 23. …
...
Srpska napredna stranka

Maja Gojković

Srpska napredna stranka | Predsedava
Vreme, pet minuta.
...
Srpska napredna stranka

Katarina Rakić

Srpska napredna stranka
Kao ovlašćeni?
...
Srpska napredna stranka

Maja Gojković

Srpska napredna stranka | Predsedava
Da. Možete završiti rečenicu.
...
Srpska napredna stranka

Katarina Rakić

Srpska napredna stranka
Pošto nemam više vremena, onda bih samo želela da kažem da je odbor prihvatio ova dva predloga zakona u načelu. Hvala.