MILANKA JEVTOVIĆ VUKOJIČIĆ

Srpska napredna stranka

Rođena je 29.01.1960. godine. Živi u Priboju.

Po zanimanju je socijalna radnica, a dugo je radila kao supervizorka Centra za socijalni rad u Priboju.

Bila je narodna poslanica u sazivima 2012 – 2014. godine i 2014 – 2016. godine.

Na vanrednim parlamentarnim izborima održanim 24. aprila 2016.godine, ponovo je izabrana za narodnu poslanicu.

 

Osnovne informacije

Statistika

  • 125
  • 0
  • 1
  • 0
  • 3 postavljeno / 0 odgovoreno

Pitanja građana

Pitanje udruženja u vezi uzgoja životinja isključivo radi proizvodnje krzna

čeka se odgovor 6 meseci i 16 dana i 16 sati

Poštovana, Pišem Vam u ime udruženja Sloboda za životinje, a povodom pitanja zakonske zabrane uzgoja životinja isključivo radi krzna koje je trenutno aktuelno u našoj zemlji. Zanima me kakav je Vaš stav po pitanju uzgoja životinja isključivo radi krzna u Srbiji i kako biste glasali ukolik...

Pismo poslanicima - pitanja za vladu

čeka se odgovor 1 godina i 4 meseca i 23 dana

Poštovani/a, Obraćamo Vam se, kao predstavniku/ci građana, da na sednici za postavljanje poslaničkih pitanja poslednjeg četvrtka u mesecu (26. oktobra 2017. godine), iskoristite vaše poslaničko pravo i postavite ova pitanja predstavnicima Vlade Republike Srbije u ime nas građana.

Inicijativa za izmene i dopune porodičnog zakona

čeka se odgovor 1 godina i 6 meseci i 25 dana

Poštovani, U ponedeljak, 14. avgusta 2017. pokrenula sam inicijativu "Naše dete - naša odluka", za izmene i dopune Porodičnog zakona. Prema aktuelnom Porodičnom zakonu roditelji nemaju pravo da odrede potencijalne staratelje svoje dece u slučaju porodične tragedije, pa je odluka o deci...

VIDI SVE POSTAVI PITANJE

Prva sednica Prvog redovnog zasedanja, 06.03.2019.

Zahvaljujem.

Uvaženi predsedavajući, poštovani ministri sa saradnicima, kolege poslanici i poslanice, poštovani građani Srbije, pred nama se danas u načelu nalazi više predloga zakona, a ono što je politika SNS to je da je u fokusu njene politike zaštita najboljeg interesa svakog građanina Republike Srbije, njegov bolji životni standard, više radnih mesta, bolje plate i penzije, primenjivi zakoni i funkcionalna država. Upravo za sve predložene zakone SNS će glasati, jer oni jesu u interesu bolje i efikasnije javne uprave, bržeg i lakšeg ostvarivanja prava svakog građanina Republike Srbije i jesu u interesu ekonomskog napretka i razvoja države.

Pre svega, želim da istaknem da su i poljoprivreda i turizam i te kako značajne privredne grane i da poljoprivreda i turizam i te kako utiču na ekonomski razvoj naše zemlje, i te kako utiču na porast BDP.

Ono što želim da istaknem jeste da je ova Vlada, odnosno od 2012. godine, preuzimanjem vlasti SNS u kontinuitetu ulaže sve više i više u poljoprivredu i nikada veća ulaganja u poljoprivredu nisu bila nego sada, upravo prepoznajući poljoprivredu kao vrlo značajan razvojni potencijal i vrlo značajan ekonomski zamajac našeg društva.

Ono što takođe želim da istaknem to je da, što se tiče Centralnog registra stanovništva, je on i te kako značajan, pre svega, sa aspekta običnog građanina iz razloga što građani u ostvarivanju svojih prava, a posebno kada su u pitanju upravni postupci neće više morati da ide od šaltera do šaltera, već će za njega državni organi to raditi. Od 2012. godine do sada i te kako je urađeno na digitalizaciji, a elektronska uprava jeste jedan od vrlo važnih stubova protiv korupcije u našoj zemlji, a politika SNS je da se korupcija svede na nulti nivo.

Ono što je sa aspekta građanina i te kako važno to je da će on na brz, efikasan način ostvarivati svoja prava. Ono što je sa aspekta službenika, koji rade u državnim organima i koji rade na tim upravnim postupcima, važno to je da će oni do dokumentacije, činjenica koje su bitne za njihovo odlučivanje doći pritiskom na jedan klik, što automatski znači da će ekonomičnost u radu državnih službenika, koji rade u državnim organima, i te kako biti povećana, a naravno u sve u korist onih, odnosno građana koji žele da ostvare neko svoje pravo.

Centralni registar stanovništva i te kako je značajan i sa aspekta onih najosetljivijih i najranjivijih stanovnika koji žive u Srbiji, a to su, pre svega, sada će se na jednom mestu naći sva izbegla i raseljena lica sa područja svih bivših republika nekadašnje SFRJ, izbegla lica, naći azilanti i naći druga posebno osetljiva i posebno ranjiva lica.

Ono što je posebna važnost ovog zakona i što jeste svakako u interesu kreiranja adekvatnih javnih politika na srednji, a možda i dugi rok jeste da će se po prvi put podaci u Centralnom registru stanovništva moći da koriste i druge politike, a to su politike koje se bave demografijom, populacionom politikom, obrazovanjem, zdravstvom. Šta to znači? Da će na osnovu pouzdanih i valjanih podataka iz Centralnog registra moći, npr, da se planira izgradnja nekog infrastrukturnog projekta, kao npr. dečijeg vrtića ili škole u nekoj lokalnoj samoupravi.

Ono što takođe želim da istaknem, a ne odnosi se na Centralni registar stanovništva, to je potvrđivanja zakona na Ustav Međunarodne organizacije civilne zaštite koje je inače u nadležnosti MUP. Zašto želim da stavim akcenat na ovaj Ustav? Ovaj Ustav je inače donet 1966. godine i stupio je na snagu 1. marta 1972. godine. Jedan od uslova da se pristupi Međunarodnoj organizaciji civilne zaštite je svakako prihvatanje ovog Ustava u Narodnoj skupštini Republike Srbije.

Godine 2012, to je godina do koje je žuto tajkunsko preduzeće vladalo na teritoriji Republike Srbije od lokalne samouprave, pa do vrha države, nije postojala ni jedna jedinica civilne zaštite. Ako znamo da jedinice civilne zaštite, da je njihova osnovna svrha spasavanje i pomoć stanovništvu u elementarnim nepogodama, prilikom poplava, požara, bujica, klizišta i drugih elementarnih nepogoda, onda nam je jasno koliko je to žuto tajkunsko preduzeće oličeno u Draganu Đilasu brinulo o spašavanju i zbrinjavanju stanovništva tokom elementarnih nepogoda. Njih ništa drugo nije zanimalo, nego sopstveno profitiranje, i Đilas je u vreme svoje vladavine ostvario profit od 500 miliona evra.

Godine 2014, kada su nastupile katastrofalne poplave, koje su bile najveće u poslednjih 120 godina, nije postojao nijedan čamac, nisu postojale čak ni one cevi koje bi isisavale vodu tamo gde je voda poplavila područja i gde je bilo ugroženo stanovništvo, tako da su samo uz ogromnu pomoć vojske, policije, građana i uopšte Vlade sprečene mnogo veće posledice nego što su mogle da nastanu.

Prema tome, sem što su oterali 400 hiljada radnika na ulicu, sem što su im oteli i rasprodali njihova preduzeća, to žuto tajkunsko Ljotićevsko preduzeće oličeno danas tobož u nekom savezu sa narodom, u stvari, to je savez protiv naroda, nije brinulo niti je preduzimalo ikakve mere o civilnoj zaštiti ugroženog stanovništva.

Za razliku od njih, od 2012. do 2018. godine i te kako je Ministarstvo unutrašnjih poslova, odnosno Sektor za vanredne situacije, radilo na unapređenju i ljudskih i materijalnih kapaciteta.

Moram da istaknem da je samo u prošloj godini primljeno 157 vatrogasaca spasilaca, da je za ovu godinu predviđen prijem još 200 vatrogasaca spasilaca, da je kupljena kompletna radna uniforma, da je za ovu godinu planirana kupovina zaštitne uniforme, da je u prošloj godini kupljeno odnosno nabavljeno 14 novih vatrogasnih vozila, da se do kraja sledeće godine planira nabavka 106 novih vozila za Sektor za vanredne situacije. Na taj način odgovorna Vlada upravo vodi brigu o zaštiti i spasavanju stanovništva ako do nekih ekscesnih situacija dođe.

Osim toga, i u zakonodavnom okviru, Ministarstvo unutrašnjih poslova, odnosno Vlada Republike Srbije učinila je mnogo.

Moram da istaknem i to da je 2014. godine, kada je bila poplava, nijedna lokalna samouprava na teritoriji Republike Srbije nije imala plan procene rizika i plan spasavanja stanovništva koji je odobren od strane Ministarstva unutrašnjih poslova. Toliko o njihovoj brizi za narod i za one najugroženije.

Jedan od njihovih glumaca na tim njihovim predstavama i šetnjama u Beogradu i drugim krajevima kaže – Narod nema kontakt sa narodom. Ono što je sigurno, da žuto tajkunsko preduzeće, u saradnji sa Ljotićevcima, zbilja nemaju kontakt sa narodom, ali oni izgleda da nemaju kontakt ni sa sopstvenim mozgom.

Srbija je pristojna država, pristojnih i vrednih ljudi. Oni prepoznaju ko na odgovoran način vodi politiku ove zemlje i ko se zbilja brine o svakom radnom mestu, o svakom mestu u Srbiji, o svakoj fabrici i o svakom građaninu Srbije - to je Aleksandar Vučić i politika Srpske napredne stranke.

Jedanaesto vanredno zasedanje , 11.02.2019.

Zahvaljujem.

Poštovani predsedavajući, uvaženi ministri sa saradnicima, kolege poslanici i poslanice, poštovani građani Srbije, za SNS, za predsednika Republike, za predsednika SNS obrazovanje je preduslov razvoja, obrazovanje je preduslov napretka, obrazovanje je preduslov ostajanja naših obrazovanih i stručnih ljudi u zemlji Srbiji, obrazovanje je svakako investicija, obrazovanje svakako nije trošak.

U obrazovnom sistemu i na planu obrazovanja Vlada i ministarstvo učinilo je ogromne i značajne korake, a sve u cilju postizanja efikasnosti obrazovanja i pune uključenosti učenika, nastavnika u obrazovni proces, uz adekvatnu i potpunu saradnju i drugih u obrazovni proces, a tu pre svega mislim na roditelje učenika, pre svega onih učenika koji pohađaju predškolsko i osnovno obrazovanje.

Takođe, veliki napredak na planu obrazovanja od dolaska SNS učinjeno je u vreme kada je premijer bio Aleksandar Vučić, a to je uvođenjem dualnog obrazovanja. Zašto je uvođenje dualnog obrazovanja značajno za naš obrazovni sistem? Zašto je značajno za napredak i razvoj Srbije? Zašto je važno za naše učenike? Zato što je prekinuto sticanje isključivo teorijskog znanja koje za učenike niti je bilo funkcionalno, niti je bilo primenljivo na tržištu, niti je bilo korisno za poslodavce, niti su takvi učenici mogli da adekvatno i brzo uključe se u proces rada.

Dualno obrazovanje svakako jeste vrlo značajan iskorak napred na planu dalje efikasnosti obrazovanja i na planu daljeg razvoja našeg društva.

Ono što takođe želim da istaknem, a to su izmene i dopune Zakona o predškolskom vaspitanju i obrazovanju. Čuli smo danas da one suštinski i da one brojčano nisu mnogo velike, ali one jesu suštinski značajne. Zašto su one suštinski značajne? Zato što je elektronska evidencija i elektronska dokumentacija i te kako značajna u smislu efikasnosti vođenja javnih isprava u cilju efikasne razmene podataka, npr. kod izdavanja prevodnica, kada dete prelazi iz jedne predškolske ustanove u drugu ili kada se izdaje uverenje da dete pohađa predškolsku nastavu ili da dete pohađa osnovnu školu.

Znači, efikasnost i digitalizacija i te kako je zaživelo. Digitalizacija je i te kako zaživela u obrazovnom sistemu. Sve to svakako doprinosi i efikasnosti samog obrazovanja, ali i stepenu povećanog zadovoljstva i roditelja i učenika i nastavnika.

Ono što takođe želim da pohvalim i što za razliku od onih koji su otimali i pljačkali decu ometenu u razvoju, SNS i ova Vlada i te kako na planu obrazovanja i razvoja svakog deteta, u skladu sa njegovim potencijalima i sposobnostima radi, to je potpuna uključenost dece s posebnim potrebama u obrazovni proces, kako bi ona stekla sve neophodne veštine i znanja za svoj dalji samostalni život.

Šta je za to potrebno? Da bi se adekvatno razvijao potencijal svakog učenika s posebnim potrebama, i te kako je značajno, i to se predloženim zakonom i predlaže, sticanje dodatnih znanja i veština nastavnog osoblja koje radi sa ovakvim učenicima, kako bi i oni kroz sticanje novih znanja, novih veština doprineli boljem kvalitetu pružanja obrazovanja deci sa posebnim potrebama.

Takođe, želim da istaknem da je ocenjivanje drugog stranog jezika od petog razreda u osnovnim školama i te kako značajno sa aspekta dodatne motivacije učenika za sticanje što većeg znanja kada je u pitanju jezičko obrazovanje. Znamo da je znanje stranog jezika i sticanje znanja na planu jezičkog obrazovanja, jezičke kulture i te kako važno i za savremeni razvoj, i na kraju krajeva, važno sa aspekta svakog učenika, svakog deteta, ali važno i sa aspekta napretka Republike Srbije.

Ono što takođe želim da naglasim, a što se prvi put uvodi, to je potvrđivanje zakona koji se odnosi na Konvenciju o bezbednosti i zdravlju u poljoprivredi. Zašto je ova konvencija važna? Zato što prvi put jedna Vlada i predsednik Republike Aleksandar Vučić ukazuje punu spremnost da se na adekvatan način zaštiti zdravlje i bezbednost i sigurnost svih onih koji su kao sezonski radnici zaposleni na poljoprivrednim gazdinstvima i koji obavljaju poljoprivredne poslove. To do sada nije postojalo.

Ono što je značajno, a odnosi se na ovu konvenciju, to je da će nakon ove konvencije uslediti donošenje adekvatnih zakonskih rešenja, da će u ta zakonska rešenja biti utvrđene i nadležnosti institucija i nadležnosti Vlade i nadležnosti poslodavaca, ali da će aktivno biti uključeni i radnici i oni koji rade na poslovima poljoprivrede.

Rezultat vlasti SNS je 180 novih fabrika. Rezultat vlasti SNS je otvaranje novih vrtića, novih škola, novih bolnica. Rezultat vladavine SNS je da gotovo da ni u jednom gradu, ni jednoj opštini ne postoji više škola koja nije renovirana, adaptirana, u kojoj nisu poboljšani uslovi rada kako za učenike, tako i za nastavnike. Ja dolazim iz Priboja. Tu se radi renoviranje dve škole, kako bi i učenici to vreme koje provode u školi osećali se što prijatnije, a nastavnici, takođe, izvršavajući svoje radne obaveze, osećali se prijatno. Takođe, roditelji kada šalju decu u školu sada znaju da deca u školi neće od prljavih toaleta dobiti nikakve zarazne bolesti, niti od prljave i nehigijenski ispravne vode dobiti mnoge bolesti.

Srpska napredna stranka svoju politiku temelji na brizi o svakom građaninu Republike Srbije, na brizi o napretku i budućnosti Srbije. To je politika koja nema alternativu. Zahvaljujem.

Četvrta sednica Drugog redovnog zasedanja , 06.12.2018.

Zahvaljujem.

Poštovana predsednice Narodne skupštine, uvaženi ministre sa saradnicima, kolege poslanici i poslanice, poštovani građani Srbije, moj amandman na član 4. odnosi se na sveukupni ekonomski razvoj, sa posebnim osvrtom na zaštitu posebno osetljivih, odnosno ranjivih grupa. Moram da kažem da efikasna državna uprava, državna uprava koja je servis građana i koja izlazi u susret svim potrebama građana, svakako jeste u interesu građana i svakako ovaj Predlog zakona je reformski korak unapred upravo u tom smislu efikasne državne uprave.

Moram takođe da kažem, da je temelje zdrave ekonomske politike i zdrave ekonomije postavila politika Aleksandra Vučića, a tu politiku nastavila je naravno i Vlada Republike Srbije od 2016. godine na dalje.

Moram takođe da kažem, da za razliku od onih koji su pljačkali decu ometenu u razvoju, opljačkali za 135 miliona samo preko Dvorca Heterlend za razliku od Dragana Đilasa, koji je takođe opljačkao decu, jer je umesto dnevnog boravka gradio kuću „Velikog brata“ i od rijaliti programa zaradio milionske svote evra. Za razliku od onih koji su krali i pljačkali upravo na onim najsiromašnijim, ova Vlada kao odgovorna, upravo vodi brigu o najsiromašnijim i najugroženijim i to se vidi kroz budžetski Fond za unapređenje položaja osoba sa invaliditetom gde su povećana sredstva za 2019. godinu, a to je upravo poboljšanje položaja svih onih udruženja koji se bave zaštitom i unapređenjem osoba sa invaliditetom, poboljšanja njihovog kvaliteta života.

Imovinska karta

(Beograd, 27.06.2016.)

Funkcija Državni organ, javno preduzeće, ustanova, druga organizacija Izvor prihoda Interval Neto prihod Valuta Vreme obavljanja / od-do
- Centar za socijalni rad "Priboj" (Socijalni radnik) Republika Mesečno 56581.00 RSD 01.08.1983 -
- Ministarstvo rada i socijalne politike (Ugovor o delu) Javni izvor prihoda Mesečno 34800.00 RSD 01.01.2012 -
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 58000.00 RSD 16.04.2014 - 03.06.2016.
Narodni poslanik Narodna skupština Republike Srbije Republika Mesečno 58000.00 RSD 03.06.2016 -
Poslednji put ažurirano: 02.03.2017, 10:52