Vaša ideja, gospođo Mićić, je veoma dobra, lepo smišljena, ima samo jednu manu, ne može da se uklopi u poslovničke odredbe. Jer, član 85. Poslovnika je jasan. Po članu 85. nemoguće je da počne nova sednica, dok se poslanicima ne dostavi zapisnik sa prethodne sednice.
Ako se dostavi neposredno pred sednicu, moguće je da se donese odluka da se sledećeg dana raspravlja o zapisniku. Ali, pošto nama nije dostavljen zapisnik sa prošle sednice, mi i ne znamo ko je predsednik Narodne skupštine. Izvinite, vi ste za mene novi tu, ne znam koja je vaša funkcija. Ko je bio, a ko nije, to se ne zna pouzdano, jer i Novaković je bio u Solunu, a vi tvrdite da je bio ovde.
Prema tome, to pitanje me uopšte ne interesuje. Bitno mi je da Poslovnik kaže da zapisnik mora postojati pre početka sednice. U stavu 1. stoji da se pre utvrđivanja dnevnog reda usvaja zapisnik sa prethodne sednice. Ovo mora da se poštuje. Ne postoji mogućnost da se ovo promeni, osim u jednom slučaju, da sada odmah promenite Poslovnik. Ukoliko je zapisnik sa prethodne sednice uručen narodnim poslanicima neposredno pre početka sednice, a nije, usvajanje zapisnika će se obaviti narednog dana sednice pre prelaska na dnevni red. Ako zapisnik nije uručen, sednica ne može ni da počne. To je logično tumačenje ove pravne norme.
Ali, pošto kod vas sve može, pošto ste navikli da sve može, može i služba Vlade Srbije da glasa, može i Novaković iz Soluna da glasa, može Jočić da krene u lov pa da ispali rafal nasumice, pa šta pogodi. Kod vas može sve. Ali, onda treba i celoj srpskoj javnosti da bude jasno kako kod vas bukvalno, sve može, bez obzira na propise, bez obzira na Poslovnik.
Moje je bilo da vam skrenem pažnju šta piše u Poslovniku koji ste vi nametnuli Narodnoj skupštini, a na vama je da srpskoj javnosti kažete: "Jeste, tako piše u Poslovniku, ali mi možemo i drugačije jer nam se hoće da radimo drugačije".